logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokazy zgrzewarek i warsztaty - Heisslufttechnik na Festiwaldruku.pl

  PR 18.04.2018, przeczytano 386 razy
ilustracjastrzałka

Firma Heisslufttechnik podczas tegorocznej edycji targów zaprezentuje cztery modele zgrzewarek i poprowadzi warsztaty z ich obsługi. Na stoisku firmy będzie można zobaczyć i samemu przetestować urządzenia przeznaczone do zgrzewania wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokazy-zgrzewarek-i-warsztaty---heisslufttechnik-na-festiwaldruku.pl,36200,artykul.html

Wśród prezentowanych urządzeń znajdą się:

  • Variant T1– szybka zgrzewarka do tkanin termoplastycznych w szczególności dużych banerów oraz siatek mesh (do 18 m/min.) oraz materiałów plandekowych.  Jako jedyne urządzenie posiada możliwość rozbudowy do zgrzewania taśm powlekanych  PVC 50 mm, również z uchwytem 15 mm.
  • Uniplan E – lekki, uniwersalny automat do zgrzewania banerów, siatek mesh oraz innych termoplastycznych tkanin technicznych. Na warsztatach przedstawiciele firmy skupią uwagę gównie na poprawnym zgrzewaniu krawędzi w banerach.
  • Hemtek ST – zgrzewarka szyta na miarę, idealne rozwiązanie do seryjnego zgrzewania wydruków małego formatu. Znajdzie zastosowanie wszędzie tam, gdzie liczy się szybkość a do dyspozycji mamy ograniczoną przestrzeń. Na tegorocznej edycji warsztatów pzostanie zaprezentowany proces wgrzewania linek w krawędziach.
  • Seamtek 900 AT – przemysłowa, wielofunkcyjna zgrzewarka stacjonarna do obróbki termoplastycznych tkanin technicznych (wydruki wielkoformatowe, materiały powlekane i laminowane tkaniny techniczne, membrany wodo-i gazoszczelne itd.), również do zgrzewania banerów z rolki. Na warsztatach zostaną pokazane etapy zgrzewania wyrobów gazoszczelnych.


Warsztaty i pokazy odbędą się podczas FestiwalDruku.pl, 12-13 września 2018 r. w EXPO XXI Warszawa na stoisku firmy Heisslufttechnik – H1.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764