logo
WIADOMOŚCI

Pokazy zgrzewarek i warsztaty - Heisslufttechnik na Festiwaldruku.pl

  PR 18.04.2018, przeczytano 340 razy
ilustracjastrzałka

Firma Heisslufttechnik podczas tegorocznej edycji targów zaprezentuje cztery modele zgrzewarek i poprowadzi warsztaty z ich obsługi. Na stoisku firmy będzie można zobaczyć i samemu przetestować urządzenia przeznaczone do zgrzewania wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokazy-zgrzewarek-i-warsztaty---heisslufttechnik-na-festiwaldruku.pl,36200,artykul.html

Wśród prezentowanych urządzeń znajdą się:

  • Variant T1– szybka zgrzewarka do tkanin termoplastycznych w szczególności dużych banerów oraz siatek mesh (do 18 m/min.) oraz materiałów plandekowych.  Jako jedyne urządzenie posiada możliwość rozbudowy do zgrzewania taśm powlekanych  PVC 50 mm, również z uchwytem 15 mm.
  • Uniplan E – lekki, uniwersalny automat do zgrzewania banerów, siatek mesh oraz innych termoplastycznych tkanin technicznych. Na warsztatach przedstawiciele firmy skupią uwagę gównie na poprawnym zgrzewaniu krawędzi w banerach.
  • Hemtek ST – zgrzewarka szyta na miarę, idealne rozwiązanie do seryjnego zgrzewania wydruków małego formatu. Znajdzie zastosowanie wszędzie tam, gdzie liczy się szybkość a do dyspozycji mamy ograniczoną przestrzeń. Na tegorocznej edycji warsztatów pzostanie zaprezentowany proces wgrzewania linek w krawędziach.
  • Seamtek 900 AT – przemysłowa, wielofunkcyjna zgrzewarka stacjonarna do obróbki termoplastycznych tkanin technicznych (wydruki wielkoformatowe, materiały powlekane i laminowane tkaniny techniczne, membrany wodo-i gazoszczelne itd.), również do zgrzewania banerów z rolki. Na warsztatach zostaną pokazane etapy zgrzewania wyrobów gazoszczelnych.


Warsztaty i pokazy odbędą się podczas FestiwalDruku.pl, 12-13 września 2018 r. w EXPO XXI Warszawa na stoisku firmy Heisslufttechnik – H1.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone