logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokemony na etykietach Actimel Kids

  PR 14.09.2023, przeczytano 257 razy
ilustracjastrzałka

Witamina B6 i D oraz wapń i pyszny smak – to wszystko można znaleźć w Actimel KIDS, napoju jogurtowym przygotowanym z myślą o dzieciach. Zawarta w nim witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego, a dwa warianty smakowe urozmaicą codzienne menu, również w szkole czy podróży. Teraz Actimel może być też towarzyszem zabaw – na sklepowych półkach właśnie pojawiła się limitowana edycja Actimel KIDS z bohaterami popularnej serii Pokemon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokemony-na-etykietach-actimel-kids,401382,artykul.html

Wspieranie odporności to złożony proces, na który wpływa wiele czynników m.in. zbilansowana dieta, odpowiednia ilość snu i nawodnienie, a także zdrowy tryb życia i czas na relaks. Staje się ono łatwiejsze, jeśli nasze codzienne menu zawiera witaminy i minerały. Źródłem witaminy B6 i D oraz wapnia jest napój jogurtowy Actimel KIDS, który właśnie pojawił się na półkach sklepowych w limitowanej edycji – z Pokemonami na etykietach.

Wygodnie i smacznie

Do plecaka, na podwórko, czy na spacer – Actimel KIDS to poręczny produkt, który może pozostawać poza lodówką aż do 6 godzin, dzięki czemu idealnie sprawdzi się zarówno jako element drugiego śniadania, jak i wartościowa przekąska w szkole. To jednak nie wszystko – napój jogurtowy Actimel KIDS jest źródłem witamin D i B6 oraz wapnia. Witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci, a wapń jest potrzebny dla prawidłowego wzrostu i rozwoju kości. Należy pamiętać, że znaczenie ma zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Zaś jeśli o smaku mowa – produkt występuje w dwóch wariantach: truskawkowo-bananowym i waniliowym.

Actimel KIDS został stworzony po to, aby sprzyjać dbaniu o siebie i swoją rodzinę. W każdej buteleczce jest aż 20 miliardów bakterii Lactobacillus casei Danone. Natomiast zawarta w produkcie witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci. Nie tylko jesienią, ale o każdej porze roku, powinniśmy być świadomi, że o odporność należy dbać kompleksowo, a jej wspieranie to złożony proces. Można go wesprzeć, pijąc Actimel KIDS. Już jedna buteleczka jest źródłem 1/3 dziennej referencyjnej wartości spożycia witaminy D – mówi Iza Maciejewska, Młodszy Kierownik Marki Actimel.

Produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 3. roku życia i może wzbogacić ich dietę nie tylko o walory smakowe, ale i korzyści dla zdrowia. Na sklepowych półkach pojawiły się specjalne kartonetki oraz buteleczki z 16-toma różnymi postaciami z serii Pokemon do zebrania.

Nowa oferta, nowe możliwości

Limitowana odsłona Actimel KIDS powstała na bazie licencji POKEMON i będzie dostępna do końca marca 2024 roku. Fanom nowości w ofercie Actimela marka poleca wypatrywanie atrakcyjnych promocji, konkursów i nagród. W ramach wrześniowej kampanii marketingowej, która towarzyszy i promuje nowe opakowania Actimel KIDS, zostaną wykorzystane unikatowe formaty, takie jak e-schooling – działania reklamowe w portalu Librus. Komunikacja marki będzie obecna również w TV, Internecie i mediach społecznościowych, w tym na platformie TikTok.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764