logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokolenie W: Wrocławianie promują Wrocław

   02.11.2017, przeczytano 1496 razy
ilustracjastrzałka

Pokolenie W to wspólny projekt miasta Wrocławia oraz działających tu dziesięciu państwowych uczelni. Kampania powstała z myślą o młodych ludziach, którzy w pewnym momencie stają przed trudną decyzją dotyczącą własnej przyszłości i miejsca dla siebie. Jej celem jest zachęcenie ich do podejmowania studiów, a następnie pracy we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokolenie-w%3A-wroclawianie-promuja-wroclaw,34334,artykul.html

Pokolenie W to osoby urodzone, mieszkające, pracujące lub uczące się we Wrocławiu, które swoim działaniem wpływają na różne sfery życia wielu osób.

W projekcie przedstawione zostały sylwetki czterdziestu osób realizujących swoje pasje w różnych obszarach życia – od sztuki, teatru, literatury, przez sport, militaria, po naukę i technologię. Wszystkich łączy jedno – Wrocław. Nasi Bohaterowie to studenci, absolwenci, naukowcy i pasjonaci, którzy swoim zaangażowaniem i niezwykłą charyzmą firmują również uczelnie, z których się wywodzą. Udowadniają, że nawet w tak dużym ośrodku akademickim, jakim jest Wrocław, jest miejsce dla znakomitych indywidualności.

Projekt promuje kampania o zasięgu ogólnopolskim, która potrwa do końca listopada 2017 roku. Obejmuje ona Internet, media społecznościowe oraz outdoor. Za stworzenie strategii, ideę kreatywną, koncepcję i egzekucję działań w kanałach digital, social media oraz outdoor odpowiada Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA

Szukając indywidualności

Do udziału w przedsięwzięciu zaangażowano wybitnych studentów i absolwentów wrocławskich szkół wyższych. Helena Tengene studiuje medycynę. - Radzę jeszcze przed decyzją o studia przyjechać do Wrocławia na weekend. Ja tu spotkałam przyjaznych ludzi w ładnym, ciekawym mieście – mówi dziewczyna.

Twarzą Uniwersytetu Medycznego jest dr Paweł Tabakow, wybitny neurochirurg, AWF promuje prof. Jan Chmura, wykładowca, który mimo dojrzałego wieku zalicza kolejne ekstremalne maratony. A Politechnikę Leszek Orzechowski, lider zespołu Space Is More, który pracuje nad przygotowaniem ekspedycji na Marsa.

Natomiast studia na Uniwersytecie Ekonomicznym firmuje m.in. Tomasz Szpikowski. Współzałożyciel firmy Work Service przekonuje, że Wrocław przyciąga klimatem miasta sukcesu.

- To tutaj studiowali i tworzyli swoje pierwsze firmy finansista Leszek Czarnecki, Mariusz Łukasiewicz, twórca Lukas Banku, czy Piotr Krupa, założyciel firmy Kruk - wylicza Szpikowski. Bartłomiej Postek, także absolwent UE, jeszcze na studiach zakładał swój start-up. - Mam wrażenie, że we Wrocławiu bardziej niż w innych dużych miastach liczy się to, co umiem i kim jestem, a nie skąd pochodzę, bo we Wrocławiu wszyscy są przyjezdni albo są z rodzin powojennych przesiedleńców - mówi Bartłomiej Postek.


Kapral podchorąży Mikołaj Żochowski z Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu

Artysta-plastyk Tomasz Broda, grafik, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych, pochodzi z Kalisza. W szkole średniej przyjeżdżał do Wrocławia na wagary, potem studiował grafikę na ASP.

- Na studiach poznałem ciekawych ludzi, wybitne indywidualności, Eugeniusza Geta-Stankiewicza, Jana Jaromira Aleksiuna. Oni pochodzili z Kresów i Wileńszczyzny, była między nimi szczególna, serdeczna więź, niemal rodzinna. Staram się to kontynuować - mówi Tomasz Broda, i dodaje: - Młodym ludziom zastanawiającym się, gdzie studiować radziłbym: Szukajcie ciekawych indywidualności, od których będziecie mogli się uczyć, dzięki którym będziecie mogli się rozwijać.


Partnerami projektu są:

  • Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
  • Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie Filia we Wrocławiu
  • Akademia Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
  • Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
  • Papieski Wydział Teologiczny we Wrocławiu
  • Politechnika Wrocławska
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
  • Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • Uniwersytet Wrocławski,

Źródło: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A.

www.wroclaw.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764