Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Już po raz szósty Lech Premium był obecny na Najpiękniejszym Festiwalu Świata – Pol’and’Rock. Podczas tegorocznej edycji, festiwalowicze mogli cieszyć się dużą dawką atrakcji serwowanych w Miasteczku Leszka, który zadbał również o kilka niespodzianek. Z dużym zainteresowaniem spotkały się strefy, w których można było zafarbować włosy na zielono, zrobić zdjęcie na ściance, spróbować swoich sił w karaoke, czy sprawdzić swoje zdolności w Kuźni Talentów. Na miejscu można było spotkać także ekipę Lecha – m. in. Jankesa, Martę Gałuszewską, Igora Herbuta, Michała Mikołajczaka czy Anię Markowską. Nowością, która przypadła do gustu dobrym znajomym Leszka, był konkurs na kreatywne zdjęcie, w którym można było wygrać dmuchane kanapy – gadżet niezwykle pożądany na polach namiotowych.
Jeśli dobrze się bawić, to tylko z głową, dlatego poza kreatywnymi atrakcjami, Leszek przygotował strefy związane z ekologią i z atrakcjami, które nawiązywały do świadomego spożywania alkoholu. W strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik festiwalu mógł uzyskać informacje na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbadać jego poziom przy pomocy profesjonalnego alkomatu zarówno podczas festiwalu, jak i przed wyruszeniem w drogę powrotną. Dodatkowo, w strefie czekały aktywacje obrazujące zachowania organizmu po alkoholu z użyciem alkogogli na refleksomierzu lub labiryncie. Strefa cieszyła się dużym zainteresowaniem – wykonano ponad 61 tys. kontroli trzeźwości, ponad 16 tys. aktywacji i rozdano 30 tys. naklejek z hasłami dotyczącymi bezpieczeństwa – do przyklejenia na samochody.
Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się także Strefa Eko, w której Leszek tradycyjnie zachęcał miłośników muzyki do zachowania czystości na terenie festiwalu i pola namiotowego. Na najbardziej zaangażowanych w akcję Kto po sobie posprząta czekały elektryczne hulajnogi. Dane po akcji zaskoczyły wszystkich: rekordziści jednorazowo do strefy przynieśli aż 119 kg puszek aluminiowych i 160 kg kubków plastikowych. Wspólnymi siłami festiwalowicze zebrali ponad 1,5 tony aluminium oraz 1,1 tony plastiku.
Źródło: Kompania Piwowarska