logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?

  PR 16.08.2019, przeczytano 494 razy
strzałkistrzałka
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka? ZOBACZ ILUSTRACJE

Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival%3A-co-sie-dzialo-w-miasteczku-leszka,383626,artykul.html

Już po raz szósty Lech Premium był obecny na Najpiękniejszym Festiwalu Świata – Pol’and’Rock. Podczas tegorocznej edycji, festiwalowicze mogli cieszyć się dużą dawką atrakcji serwowanych w Miasteczku Leszka, który zadbał również o kilka niespodzianek. Z dużym zainteresowaniem spotkały się strefy, w których można było zafarbować włosy na zielono, zrobić zdjęcie na ściance, spróbować swoich sił w karaoke, czy sprawdzić swoje zdolności w Kuźni Talentów. Na miejscu można było spotkać także ekipę Lecha – m. in. Jankesa, Martę Gałuszewską, Igora Herbuta, Michała Mikołajczaka czy Anię Markowską. Nowością, która przypadła do gustu dobrym znajomym Leszka, był konkurs na kreatywne zdjęcie, w którym można było wygrać dmuchane kanapy – gadżet niezwykle pożądany na polach namiotowych.

Jeśli dobrze się bawić, to tylko z głową, dlatego poza kreatywnymi atrakcjami, Leszek przygotował strefy związane z ekologią i z atrakcjami, które nawiązywały do świadomego spożywania alkoholu. W strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik festiwalu mógł uzyskać informacje na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbadać jego poziom przy pomocy profesjonalnego alkomatu zarówno podczas festiwalu, jak i przed wyruszeniem w drogę powrotną. Dodatkowo, w strefie czekały aktywacje obrazujące zachowania organizmu po alkoholu z użyciem alkogogli na refleksomierzu lub labiryncie. Strefa cieszyła się dużym zainteresowaniem – wykonano ponad 61 tys. kontroli trzeźwości, ponad 16 tys. aktywacji i rozdano 30 tys. naklejek z hasłami dotyczącymi bezpieczeństwa – do przyklejenia na samochody.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się także Strefa Eko, w której Leszek tradycyjnie zachęcał miłośników muzyki do zachowania czystości na terenie festiwalu i pola namiotowego. Na najbardziej zaangażowanych w akcję Kto po sobie posprząta czekały elektryczne hulajnogi. Dane po akcji zaskoczyły wszystkich: rekordziści jednorazowo do strefy przynieśli aż 119 kg puszek aluminiowych i 160 kg kubków plastikowych. Wspólnymi siłami festiwalowicze zebrali ponad 1,5 tony aluminium oraz 1,1 tony plastiku.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

Galeria: Miasteczko Leszka na Pol’and’Rock Festival 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości produktowe od Api.pl na Remadays
Inspiracje i pomysły na biznes, kompleksowa oferta urządzeń i akcesoriów dla branży reklamowej oraz producentów odzieży i tekstyliów użytkowych, w tym wiele nowości – to wszystko zaprezentuje API.PL na tegorocznych targach Rema Days Warsaw.
Play zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo, wzięło w nim udział łącznie 5 agencji. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu, operator postanowił przedłużyć współpracę z domem mediowym MediaCom.
Ultima Displays odlicza dni RemaDays Warsaw 2020. Firma zaprasza na spotkania na swoje stoisko K14 w hali F, gdzie będzie można zobaczyć jakie ma możliwości produkcyjne.
Włoskie trymery XY i laminatory Neolt na targach Remadays 2020
Podczas tegorocznej edycji targów REMADAYS, można będzie zobaczyć „w akcji” urządzenia do post-produkcji marki NEOLT. Ta włoska, rodzinna fabryka od lat produkuje profesjonalne urządzenia i akcesoria takie jak laminatory, piły, trymery automatyczne.
„Postaw na Stół Pepsi” – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi
Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764