logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?

  PR 16.08.2019, przeczytano 294 razy
strzałkistrzałka
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka? ZOBACZ ILUSTRACJE

Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival%3A-co-sie-dzialo-w-miasteczku-leszka,383626,artykul.html

Już po raz szósty Lech Premium był obecny na Najpiękniejszym Festiwalu Świata – Pol’and’Rock. Podczas tegorocznej edycji, festiwalowicze mogli cieszyć się dużą dawką atrakcji serwowanych w Miasteczku Leszka, który zadbał również o kilka niespodzianek. Z dużym zainteresowaniem spotkały się strefy, w których można było zafarbować włosy na zielono, zrobić zdjęcie na ściance, spróbować swoich sił w karaoke, czy sprawdzić swoje zdolności w Kuźni Talentów. Na miejscu można było spotkać także ekipę Lecha – m. in. Jankesa, Martę Gałuszewską, Igora Herbuta, Michała Mikołajczaka czy Anię Markowską. Nowością, która przypadła do gustu dobrym znajomym Leszka, był konkurs na kreatywne zdjęcie, w którym można było wygrać dmuchane kanapy – gadżet niezwykle pożądany na polach namiotowych.

Jeśli dobrze się bawić, to tylko z głową, dlatego poza kreatywnymi atrakcjami, Leszek przygotował strefy związane z ekologią i z atrakcjami, które nawiązywały do świadomego spożywania alkoholu. W strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik festiwalu mógł uzyskać informacje na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbadać jego poziom przy pomocy profesjonalnego alkomatu zarówno podczas festiwalu, jak i przed wyruszeniem w drogę powrotną. Dodatkowo, w strefie czekały aktywacje obrazujące zachowania organizmu po alkoholu z użyciem alkogogli na refleksomierzu lub labiryncie. Strefa cieszyła się dużym zainteresowaniem – wykonano ponad 61 tys. kontroli trzeźwości, ponad 16 tys. aktywacji i rozdano 30 tys. naklejek z hasłami dotyczącymi bezpieczeństwa – do przyklejenia na samochody.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się także Strefa Eko, w której Leszek tradycyjnie zachęcał miłośników muzyki do zachowania czystości na terenie festiwalu i pola namiotowego. Na najbardziej zaangażowanych w akcję Kto po sobie posprząta czekały elektryczne hulajnogi. Dane po akcji zaskoczyły wszystkich: rekordziści jednorazowo do strefy przynieśli aż 119 kg puszek aluminiowych i 160 kg kubków plastikowych. Wspólnymi siłami festiwalowicze zebrali ponad 1,5 tony aluminium oraz 1,1 tony plastiku.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

Galeria: Miasteczko Leszka na Pol’and’Rock Festival 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ahava PR odpowiedzialna za promocję PR marki dr Gerard
Agencja AHAVA PR  zajmie się obsługą jesiennej kampanii marki dr Gerard. Działania obejmują: przygotowanie treści do kampanii, influencer marketing, działania PR (w tym kontakt z mediami oraz wysyłkę kreatywną). Promocja będzie obejmowała dwa nowe produkty marki dr Gerard: Pryncypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie.  
Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764