logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?

  PR 16.08.2019, przeczytano 390 razy
strzałkistrzałka
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka? ZOBACZ ILUSTRACJE

Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival%3A-co-sie-dzialo-w-miasteczku-leszka,383626,artykul.html

Już po raz szósty Lech Premium był obecny na Najpiękniejszym Festiwalu Świata – Pol’and’Rock. Podczas tegorocznej edycji, festiwalowicze mogli cieszyć się dużą dawką atrakcji serwowanych w Miasteczku Leszka, który zadbał również o kilka niespodzianek. Z dużym zainteresowaniem spotkały się strefy, w których można było zafarbować włosy na zielono, zrobić zdjęcie na ściance, spróbować swoich sił w karaoke, czy sprawdzić swoje zdolności w Kuźni Talentów. Na miejscu można było spotkać także ekipę Lecha – m. in. Jankesa, Martę Gałuszewską, Igora Herbuta, Michała Mikołajczaka czy Anię Markowską. Nowością, która przypadła do gustu dobrym znajomym Leszka, był konkurs na kreatywne zdjęcie, w którym można było wygrać dmuchane kanapy – gadżet niezwykle pożądany na polach namiotowych.

Jeśli dobrze się bawić, to tylko z głową, dlatego poza kreatywnymi atrakcjami, Leszek przygotował strefy związane z ekologią i z atrakcjami, które nawiązywały do świadomego spożywania alkoholu. W strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik festiwalu mógł uzyskać informacje na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbadać jego poziom przy pomocy profesjonalnego alkomatu zarówno podczas festiwalu, jak i przed wyruszeniem w drogę powrotną. Dodatkowo, w strefie czekały aktywacje obrazujące zachowania organizmu po alkoholu z użyciem alkogogli na refleksomierzu lub labiryncie. Strefa cieszyła się dużym zainteresowaniem – wykonano ponad 61 tys. kontroli trzeźwości, ponad 16 tys. aktywacji i rozdano 30 tys. naklejek z hasłami dotyczącymi bezpieczeństwa – do przyklejenia na samochody.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się także Strefa Eko, w której Leszek tradycyjnie zachęcał miłośników muzyki do zachowania czystości na terenie festiwalu i pola namiotowego. Na najbardziej zaangażowanych w akcję Kto po sobie posprząta czekały elektryczne hulajnogi. Dane po akcji zaskoczyły wszystkich: rekordziści jednorazowo do strefy przynieśli aż 119 kg puszek aluminiowych i 160 kg kubków plastikowych. Wspólnymi siłami festiwalowicze zebrali ponad 1,5 tony aluminium oraz 1,1 tony plastiku.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

Galeria: Miasteczko Leszka na Pol’and’Rock Festival 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTM CX86e - najmniejsza na świecie kolorowa drukarka LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e jest najmniejszą na świecie kolorową drukarką LED. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv
Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.
Walk z pierwszą lokalną kampanią wizerunkową dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza telewizyjna produkacja dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
Listopadowe szaleństwo rabatowe, czyli co i jak kupujemy online?
Listopadowe wyprzedaże pod hasłem Black Friday i Cyber Monday tuż tuż! Mimo, że akcje te organizowane są nad Wisłą zaledwie od kilku lat, to zapisały się na stałe w świadomości Polaków. Równocześnie postępująca cyfryzacja nawyków zakupowych sprawiła, że coraz częściej kupujemy przez internet. Raport SAP podpowiada właścicielom sklepów...
Jubileuszowa konferencja Nec Competence Days 2019
W Krakowie odbyła się 10 edycja konferencji NEC Competence Days. To największe w Polsce wydarzenie dla integratorów sektora nowoczesnych technologii audio - wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms, które obejmuje szereg prezentacji, warsztatów oraz strefę Expo. Tegoroczna edycja była wyjątkowa ze względu na potrójny jubileusz – 120...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764