logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pół dnia intensywnego i praktycznego szkolenia z marketingu online dla przedsiębiorców

  PR 19.03.2021, przeczytano 568 razy
ilustracjastrzałka

Z “dwóch tygodni” zrobił się już rok funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości, a końca ciągle nie widać. Najwyższa więc pora nauczyć się prowadzenia biznesu adekwatnie do nowej normalności czyli przede wszystkim w internecie - uznali organizatorzy szkolenia “Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie” Eksperci z SMSAPI i 6 firm - partnerów chcą pokazać małym i średnim przedsiębiorcom, jak zacząć naprawdę sprzedawać w sieci. Cały dochód z biletów wartych 20 zł przeznaczają na wsparcie hospicjum w Gliwicach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pol-dnia-intensywnego-i-praktycznego-szkolenia-z-marketingu-online-dla-przedsiebiorcow,390685,artykul.html

Wśród właścicieli sklepów internetowych najpopularniejszym sposobem informowania klientów o ofercie jest prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Z wynikiem 76 proc. ta opcja ma zdecydowanie więcej wskazań od pozostałych. Tymczasem z perspektywy klienta, najlepszymi kanałami dowiadywania się o ofertach są e-mail, SMS, wyniki Google, porównywarki cenowe i dopiero potem media społecznościowe - z wynikiem 37 proc.

To ustalenia raportu “Komunikacja sklepów internetowych” firm SMSAPI i Shoper, sporządzonego na podstawie badań przeprowadzonych jesienią ubiegłego roku. Właśnie ten rozziew między zachowaniem firm a oczekiwaniami konsumentów dał do myślenia organizatorom szkolenia zaplanowanego na 22 kwietnia.

- Ostanie badania i obserwacje naszych ekspertów pokazują, że sprzedawcy i konsumenci nie do końca się rozumieją, a tymczasem zakupy i sporo powiązanych z nimi aktywności przenoszą się do sieci. Część przedsiębiorców prowadzi działania promocyjne, kierując się głównie intuicją, wykonując sporo pracy ręcznie, zamiast korzystać z wygodnych narzędzi. Albo przepalając budżet na źle targetowane kampanie. Dlatego wspólnie z partnerami przygotowaliśmy pigułkę wiedzy dla nowicjuszy w internecie, pod postacią całodziennego szkolenia - wyjaśnia Maja Wiśniewska z SMSAPI.

Wydarzenie “Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie” odbędzie się online 22 kwietnia 2021 r.

Dzień pełen wiedzy

Na kwietniowym szkoleniu SMSAPI wraz 6 partnerami pokaże z kilku perspektyw, na czym polega rozwijanie biznesu w sieci:

  • O podstawach widoczności firmy i jej strony w internecie opowie Wojciech Haremza z iCEA
  • Po co nam właściwie dobra obsługa klienta - objaśni Łukasz Hardek z Thulium
  • Dlaczego automatyzacja firmy jest cechą innowacyjnych przedsiębiorstw - opowie Ewelina Rychlik z Fakturownia
  • Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu - pomoże postawić Artur Halik z Shoper
  • Na czym polega Reklama w Google: skuteczne pozycjonowanie i Google Ads - wyjaśni Krzysztof Marzec z DevaGroup
  • Jak zamienić eCommerce w marketingową maszynę - zdradzi Dawid Fucia z edrone

Gospodarze imprezy z SMSAPI opowiedzą o wyzwaniach w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami, zagadnieniach prawnych takich jak RODO, oraz przede wszystkim o narzędziach wspierających komunikację marketingową odpowiednich dla małych i średnich przedsiębiorców, szczególny akcent kładąc na marketing mobilny

- Każdy z gościnnych prelegentów będzie musiał zmieścić się w 30 minutach wystąpienia, a eksperci z SMSAPI dostaną 20 minut. Nieduży limit czasu skłania do tego, by od razu przejść do rzeczy, trzymać się konkretów i skupić na korzyściach swojego rozwiązania dla przedsiębiorców. Taka formuła pozwoli nam też zmieścić 12 merytorycznych prezentacji do popołudnia, aby po panelu eksperckim każdemu został jeszcze kawałek dnia na wypróbowanie narzędzi, o których właśnie usłyszał. Dla tych, którzy nie będą w stanie uczestniczyć w całym szkoleniu za jednym podejściem, będzie ono nagrywane, a gotowy materiał prześlemy zarejestrowanym uczestnikom po zakończeniu wydarzenia - zachęca Maja Wiśniewska.

Każdy z partnerów wydarzenia - iCEA, Shoper, DevaGroup, Fakturownia, Thulium i edrone - planuje podarować jego uczestnikom specjalne w postaci dodatkowych konsultacji 1 na 1 lub rabatów na dostęp do swoich narzędzi.

Co? Gdzie? Kiedy?

Szkolenie “Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie” dostępne będzie online na platformie ClickMeeting, która działa za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Zarejestrowane osoby otrzymają e-mail z linkiem dającym dostęp do transmisji.

Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 20 zł, a opłata ma zachęcić uczestników, by datę 22 kwietnia zaznaczyli sobie w kalendarzu długopisem - a nie tylko ołówkiem, jak to często bywa w przypadku wydarzeń bezpłatnych. Organizatorzy całkowity przychód z biletów wstępu przekażą na wsparcie Hospicjum Miłosierdzia Bożego w Gliwicach.

  • Rejestracja dostępna jest TUTAJ.

Źródło: SMSAPI

www.smsapi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764