logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polacy i erotyka. Kim są użytkownicy serwisu Pornhub?

  PR 31.01.2016, przeczytano 1206 razy
ilustracjastrzałka

Z danych Gemiusa wynika, że co dziesiąty polski internauta odwiedza serwis Pornhub.com. Kim są użytkownicy sieci wchodzący na tę stronę i jakie jeszcze portale erotyczne popularne są wśród Polaków? Sprawdź w analizie przygotowanej przez firmę Gemius.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polacy-i-erotyka.-kim-sa-uzytkownicy-serwisu-pornhub,27304,artykul.html

Pornhub.com to serwis erotyczny, w którym zamieszczane są przede wszystkim filmy wideo. Strona dostępna jest aktualnie w dziewięciu językach, w tym także po polsku.

Na początku stycznia 2016 roku ten kanadyjski serwis opublikował raport dotyczący jego rocznych statystyk. Według danych z raportu Polska znalazła się na piętnastym miejscu wśród krajów, z których internauci łączą się z serwisem. Przy okazji publikacji tego zestawienia, bazującego na statystykach Pornhub.com, Gemius przyjrzał się polskim internautom odwiedzającym serwis i inne strony erotyczne.

Strony erotyczne odwiedza ponad osiem milionów internautów

Według danych Gemiusa (listopad 2015 roku) stronę odwiedziło 2,7 mln polskich internautów, także niepełnoletnich (10,8 proc. użytkowników sieci w Polsce). Daje jej to drugie miejsce pośród stron erotycznych – pierwsze należy do serwisu Redtube.com, który w listopadzie odwiedziło 3,1 mln internautów (prawie 13 proc.). Trzecie miejsce, według liczby użytkowników, należy do serwisu Xhamster.com. W analizowanym miesiącu odwiedziło go niemal 2,5 mln polskich internautów (10 proc.).

Ogółem w październiku 2015 roku strony erotyczne odwiedziło ponad 8,5 mln polskich internautów, czyli prawie 35 proc. wszystkich użytkowników sieci.

W październiku na stronę Pornhub.com weszło prawie 2,5 mln pełnoletnich internautów. Najliczniejsza grupa to osoby w wieku 25-34 lata (0,7 mln). Najmniej w serwisie jest internautów w wieku 55+ (0,3 mln).

Mężczyzn więcej niż kobiet

Wśród pełnoletnich internautów odwiedzających serwis więcej jest mężczyzn (1,7 mln) niż kobiet (0,8 mln).

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

Dodatkowe informacje:

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764