logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polacy opracowali nową metodę wykorzystania sieci neuronowych

  PR 16.05.2017, przeczytano 494 razy

RTB House przedstawiła nowatorskie podejście do tworzenia architektury sieci neuronowych. Opracowana przez spółkę metoda przewidywania wartości konwersji, przyniesie reklamodawcom lepsze zwroty z inwestycji. Autorski koncept RTB House został zaprezentowany na prestiżowej konferencji poświęconej sieciom neuronowym IJCNN, która odbywa się właśnie na Alasce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polacy-opracowali-nowa-metode-wykorzystania-sieci-neuronowych,32489,artykul.html

Sieci neuronowe to model programowania inspirowany działaniem ludzkiego mózgu, który umożliwia komputerom naukę na podstawie wcześniejszych doświadczeń. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi w rozwiązywaniu zadań związanych z przewidywaniem czy klasyfikacją wprowadzanych danych. Obecnie wykorzystywane jest powszechnie w wielu sektorach, m.in.: do rozpoznawania filmów wideo, obrazów, mowy, danego języka, DNA lub nawet analizy rynków akcji, czy prognozowania pogody.

Do tej pory w branży marketingowej sieci neuronowe miały ograniczone możliwości przewidywania niektórych zmiennych, takich jak wartość zamówienia czy dzienne zyski, ale RTB House opracowało innowacyjną metodę umożliwiającą uzyskanie dokładniejszych i wiarygodniejszych szacunków określonych wartości. Autorskie podejście może być stosowane we wszelkich sieciach neuronowych, zaprojektowanych w celu określania i estymowania konkretnych wartości.

Jak zauważa Bartłomiej Romański, Chief Technology Officer RTB House, w dzisiejszych czasach sieci neuronowe (w tym architektura deep learningowa), stały się standardem rzeczywistości cyfrowej, gdzie dane kryją w sobie olbrzymi potencjał.
– Sztuczna inteligencja na zawsze zmieniła oblicze reklamy internetowej. Firmy, takie jak Google czy Facebook, nieustannie pracują nad rozwojem sieci inspirowanych ludzkim mózgiem, by jeszcze dokładniej reprezentować świat rzeczywisty. Algorytmy deep learningowe znajdują dziś zastosowanie we wszystkich branżach, począwszy od opieki zdrowotnej, przez e-handel, samosterujące pojazdy, a nawet sztukę. Jesteśmy dumni, że przyczyniliśmy się do rozwoju tej dziedziny w branży reklamowej – podsumowuje Romański.

Konrad Żołna, Research Scientist w RTB House dodaje – Nasza metoda w fazie szkolenia modelu wartości konwersji dodaje starannie dobrane, dodatkowe cele, dzięki czemu końcowe prognozy są dokładniejsze. W praktyce oznacza to, że samouczące się algorytmy potrafią precyzyjnie zidentyfikować tych spośród klientów e-sklepów, o potencjalnie największej wartości koszyka, a następnie wyświetlać im spersonalizowaną wiadomość zachęcającą do finalizowania transakcji.

Koncept oraz wyniki opracowane przez RTB House zostaną zaprezentowane na trwającej właśnie międzynarodowej konferencji poświęconej działaniu sieci neuronowych – International Joint Conference on Neural Networks (IJCNN 2017). Jest to kolejne, prestiżowe wydarzenie, na którym wśród grona najwybitniejszych ekspertów z całego świata, zespół z polskiej firmy może pokazać swoje dokonania w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją.

RTB House jest jedną z niewielu firma na świecie, która stworzyła swoją własną technologię do zakupu reklam w modelu RTB (real-time bidding). Spółka obsługuje aktualnie ponad 1000 kampanii, na więcej niż 40 rynkach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764