logo
WIADOMOŚCI

Polacy opracowali nową metodę wykorzystania sieci neuronowych

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2017, przeczytano 322 razy

RTB House przedstawiła nowatorskie podejście do tworzenia architektury sieci neuronowych. Opracowana przez spółkę metoda przewidywania wartości konwersji, przyniesie reklamodawcom lepsze zwroty z inwestycji. Autorski koncept RTB House został zaprezentowany na prestiżowej konferencji poświęconej sieciom neuronowym IJCNN, która odbywa się właśnie na Alasce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polacy-opracowali-nowa-metode-wykorzystania-sieci-neuronowych,32489,artykul.html

Sieci neuronowe to model programowania inspirowany działaniem ludzkiego mózgu, który umożliwia komputerom naukę na podstawie wcześniejszych doświadczeń. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi w rozwiązywaniu zadań związanych z przewidywaniem czy klasyfikacją wprowadzanych danych. Obecnie wykorzystywane jest powszechnie w wielu sektorach, m.in.: do rozpoznawania filmów wideo, obrazów, mowy, danego języka, DNA lub nawet analizy rynków akcji, czy prognozowania pogody.

Do tej pory w branży marketingowej sieci neuronowe miały ograniczone możliwości przewidywania niektórych zmiennych, takich jak wartość zamówienia czy dzienne zyski, ale RTB House opracowało innowacyjną metodę umożliwiającą uzyskanie dokładniejszych i wiarygodniejszych szacunków określonych wartości. Autorskie podejście może być stosowane we wszelkich sieciach neuronowych, zaprojektowanych w celu określania i estymowania konkretnych wartości.

Jak zauważa Bartłomiej Romański, Chief Technology Officer RTB House, w dzisiejszych czasach sieci neuronowe (w tym architektura deep learningowa), stały się standardem rzeczywistości cyfrowej, gdzie dane kryją w sobie olbrzymi potencjał.
– Sztuczna inteligencja na zawsze zmieniła oblicze reklamy internetowej. Firmy, takie jak Google czy Facebook, nieustannie pracują nad rozwojem sieci inspirowanych ludzkim mózgiem, by jeszcze dokładniej reprezentować świat rzeczywisty. Algorytmy deep learningowe znajdują dziś zastosowanie we wszystkich branżach, począwszy od opieki zdrowotnej, przez e-handel, samosterujące pojazdy, a nawet sztukę. Jesteśmy dumni, że przyczyniliśmy się do rozwoju tej dziedziny w branży reklamowej – podsumowuje Romański.

Konrad Żołna, Research Scientist w RTB House dodaje – Nasza metoda w fazie szkolenia modelu wartości konwersji dodaje starannie dobrane, dodatkowe cele, dzięki czemu końcowe prognozy są dokładniejsze. W praktyce oznacza to, że samouczące się algorytmy potrafią precyzyjnie zidentyfikować tych spośród klientów e-sklepów, o potencjalnie największej wartości koszyka, a następnie wyświetlać im spersonalizowaną wiadomość zachęcającą do finalizowania transakcji.

Koncept oraz wyniki opracowane przez RTB House zostaną zaprezentowane na trwającej właśnie międzynarodowej konferencji poświęconej działaniu sieci neuronowych – International Joint Conference on Neural Networks (IJCNN 2017). Jest to kolejne, prestiżowe wydarzenie, na którym wśród grona najwybitniejszych ekspertów z całego świata, zespół z polskiej firmy może pokazać swoje dokonania w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją.

RTB House jest jedną z niewielu firma na świecie, która stworzyła swoją własną technologię do zakupu reklam w modelu RTB (real-time bidding). Spółka obsługuje aktualnie ponad 1000 kampanii, na więcej niż 40 rynkach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się  domem mediowym
Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).
 
środa 20.06.2018, 61 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone