logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polacy w jury Sabre EMEA Awards

  PR 30.11.2022, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka

Paweł Bylicki – Prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – Prezes Imago Public Relations w jury SABRE Awards EMEA 2023. To jeden z największych, międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polacy-w-jury-sabre-emea-awards,398185,artykul.html

Tegoroczna gala SABRE Awards odbędzie się w marcu we Frankfurcie. Nagrody są otwarte dla każdej kampanii public relations przeprowadzonej przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.

– SABRE Awards to konkurs, który od lat stanowi punkt odniesienia dla całej branży. Projekty nagradzane przez jury to wybitne realizacje zgłaszane zarówno przez agencje jak i marketerów. W tym roku będę szczególnie ciekawy nadesłanych zgłoszeń, ponieważ wszyscy wiemy jak ostatnie lata, ze względu na pandemię i sytuację geopolityczną, były wymagające, także dla ekspertów od komunikacji – powiedział Paweł Bylicki.

Paweł Bylicki – Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA), oraz Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. Posiada 17 letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja- Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards, PR Wings, Effie Awards, a także Złotych Spinaczy i Innovation Awards (SKM SAR).  W latach 2018-2019 Prezes Zarządu IPRN (International Public Relations Network). To międzynarodowa sieć niezależnych agencji consultingowych i public relations. W jej skład wchodzi ponad 40 członków z 40 krajów. IPRN to jedna z największych niezależnych sieci agencji na świecie, założona w 1995 roku w Londynie.  Nadzorowane projekty zdobywały liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Magellan Awards, Mercure Excellence Awards, POTY, Stevie Awards, SABRE, Eventiada by IPRA, MP Power Awards, PR Wings i IPRA (finalists), Złote Spinacze. Pomysłodawca kategorii PR LED i Employer Branding w Effie Poland.

Źródło: Public Dialog Sp. z o.o.

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764