logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Połączenie dwóch sił: marki Sharp i Nec w rozszerzonym portfolio Sharp NEC Display Solutions

  PR 04.04.2022, przeczytano 433 razy

Od 1 kwietnia br. firma Sharp NEC Display Solutions Europe umieszcza pod jednym szyldem całą rodzinę produktów do wyświetlania obrazu oferując zarówno marki Sharp, jak i NEC. Sharp NEC Display Solutions zapewni klientom i partnerom znaczącą wartość oraz korzyści biznesowe dzięki dostępowi do wzbogaconej oferty obu marek i poszerzonej gamie profesjonalnych usług. Innowacyjne produkty biznesowe firmy Sharp obejmują profesjonalne i komercyjne wyświetlacze, a także rozwój zaawansowanych technologii interaktywnych i 8K. Szeroka gama wysokiej jakości technologii wizualnych oraz rozwiązań digital signage firmy NEC dla różnych branż cieszy się uznaniem klientów na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polaczenie-dwoch-sil%3A-marki-sharp-i-nec-w-rozszerzonym-portfolio-sharp-nec-display-solutions,395348,artykul.html

Sharp NEC Display Solutions Europe, kierowana przez prezesa i dyrektora generalnego Bernda Eberhardta, będzie realizować strategię innowacyjności rozwiązań wizualnych, koncentrując się na najwyższym zadowoleniu klientów dzięki wysokiej jakości produktom, doskonałej sprzedaży i silnemu zaangażowaniu w budowanie relacji.

- Łącząc mocne strony firm Sharp i NEC, dostarczamy najszerszą na rynku gamę rozwiązań do wyświetlania obrazu w wielu technologiach, z których wszystkie zostały zaprojektowane z myślą o niezawodności i długiej żywotności. Sharp NEC Display Solutions Europe dąży do zwiększenia kreatywności oraz produktywności użytkowników poprzez produkty, które pomagają naszym klientom sprostać wyzwaniom biznesowym, a każdy produkt jest wspierany przez naszą znaną na całym świecie troskę i integralność. Sharp/NEC będzie oferował obie marki monitorów, które będą stale dostosowywane do siebie - powiedział Bernd Eberhardt, Prezes i Dyrektor Generalny.

- Firma może się zmienić, ale misja, która jest głęboko zakorzeniona w naszej działalności, pozostaje niezmienna. Oba zespoły łączy wieloletnie doświadczenie i głęboka znajomość rynku. Nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz jakość - zarówno jeśli chodzi o produkty, jak i światowej klasy usługi i wsparcie naszych zespołów – to doskonałe połączenie - podsumowuje Bernd Eberhardt.

Premiera i pierwsza demonstracja połączonych sił nowej firmy, Sharp NEC Display Solutions Europe, będzie miała miejsce na targach ISE 2022. Cieszymy się, że będziemy mogli przedstawić nowe wzmocnione portfolio naszym cenionym partnerom i klientom już w maju br. w Barcelonie.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764