logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polak wysoko w strukturach IAA Global

  PR 29.10.2018, przeczytano 260 razy

Paweł Kowalewski został wybrany VP Area Director Europe Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global na kolejną kadencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polak-wysoko-w-strukturach-iaa-global,379914,artykul.html

IAA to globalna organizacja reprezentująca branżę reklamową od 80 lat. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4000 członków. Jest jedynym na świecie stowarzyszeniem, które zrzesza i reprezentuje nie tylko agencje reklamowe, media, reklamodawców oraz inne firmy zaangażowane w proces komunikacji marketingowej. IAA odgrywa ważną rolę w kluczowych kwestiach branżowych takich jak odpowiedzialna reklama, podnoszenie jej jakości, samoregulacja, edukacja i rozwój zawodowy. Jest platformą do dzielenia się wiedzą na temat problemów branżowych, najlepszych praktyk i spostrzeżeń w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym.

Paweł Kowalewski po raz drugi z rzędu został szefem tej organizacji na Europę, pełniąc jednocześnie funkcję wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za globalny rozwój stowarzyszenia. Wcześniej czterokrotnie piastował stanowisko prezesa polskiego oddziału IAA, a dwukrotnie pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAA Polska.

- Europejscy członkowie naszej organizacji to państwa należące do Unii Europejskiej, alei kraje spoza niej takie jak: Szwajcaria, Serbia czy Rosja. IAA monitoruje i wpływa na regulacje UE dotyczące rynku reklamy. Nieco trudniej jest z państwami spoza UE, ale i tu jako największa na świecie organizacja branży reklamowej, jesteśmy partnerem dla gremiów rządzących. W Serbii oraz Rosji budujemy standardy samoregulacyjne, które wspomagają ochronę konkurencji i konsumentów i są wartością dodaną do istniejących przepisów prawa  – mówi Paweł Kowalewski.

Efektem tych prac i jednym z sukcesów IAA jest podpisanie przez Urząd Antymonopolowy Rosji memorandum o wprowadzeniu w branży reklamowej samoregulacji bazującej na prawie UE.

W planach Pawła Kowalewskiego jako VP Area Director Europe jest m.in. zorganizowaniew 2020 r. kongresu IAA w Sankt Petersburgu.

- Będzie to bardzo ważne spotkanie z punktu widzenia ochrony swobody komunikowania się producentów i konsumentów, jednego z głównych elementów naszej misji. Chcemy również rozmawiać o transparentności rynku reklamy, która jest problemem w wielu krajach Europy – informuje VP Area Director Europe.

Paweł Kowalewski jest również założycielem i prezesem agencji komunikacji marketingowej Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Laowa Probe 24 mm f/14 w wersji Cine
Obiektyw do makrofotografii Laowa Probe 24 mm f/14 doczekał się wersji Cine zaprojektowanej z myślą o filmowcach. Obiektyw wyposażony został w zębate pierścienie ułatwiające ostrzenie oraz mocowanie do kamer Arri PL.
Iprospect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii Oneblade dla marki Philips
Spółki Carat oraz iProspect realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Serviceplan Health i Value Media we wspólnej kampanii dla Maxon Active
Serviceplan Health, specjalizujący się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wygrał przetarg kreatywny i wspólnie z domem mediowym Value Media realizują kampanię klienta dla marki Maxon Active z grupy ADAMED . 23 kwietnia rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania Serviceplan Health i Value Media, realizowana w...
Husqvarna walczy z hałasem - kampania społeczna „Ciche Sąsiedztwo”
25 kwietnia w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem firma Husqvarna zainaugurowała kampanię społeczną Ciche Sąsiedztwo „Umówmy się na ciszę”. Inicjatywa ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa, firm, instytucji, włodarzy miast i mediów na problem zanieczyszczenia hałasem, zwiększenie świadomości, na temat zagrożeń i wpływu...
KS Biuro Marketingowe i Lazystore w gronie Członków PIAP
Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych mocnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP na wiosnę br. zasiliły m.in. firmy: KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski i LazyStore s.c. .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764