logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polak wysoko w strukturach IAA Global

  PR 29.10.2018, przeczytano 271 razy

Paweł Kowalewski został wybrany VP Area Director Europe Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global na kolejną kadencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polak-wysoko-w-strukturach-iaa-global,379914,artykul.html

IAA to globalna organizacja reprezentująca branżę reklamową od 80 lat. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4000 członków. Jest jedynym na świecie stowarzyszeniem, które zrzesza i reprezentuje nie tylko agencje reklamowe, media, reklamodawców oraz inne firmy zaangażowane w proces komunikacji marketingowej. IAA odgrywa ważną rolę w kluczowych kwestiach branżowych takich jak odpowiedzialna reklama, podnoszenie jej jakości, samoregulacja, edukacja i rozwój zawodowy. Jest platformą do dzielenia się wiedzą na temat problemów branżowych, najlepszych praktyk i spostrzeżeń w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym.

Paweł Kowalewski po raz drugi z rzędu został szefem tej organizacji na Europę, pełniąc jednocześnie funkcję wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za globalny rozwój stowarzyszenia. Wcześniej czterokrotnie piastował stanowisko prezesa polskiego oddziału IAA, a dwukrotnie pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAA Polska.

- Europejscy członkowie naszej organizacji to państwa należące do Unii Europejskiej, alei kraje spoza niej takie jak: Szwajcaria, Serbia czy Rosja. IAA monitoruje i wpływa na regulacje UE dotyczące rynku reklamy. Nieco trudniej jest z państwami spoza UE, ale i tu jako największa na świecie organizacja branży reklamowej, jesteśmy partnerem dla gremiów rządzących. W Serbii oraz Rosji budujemy standardy samoregulacyjne, które wspomagają ochronę konkurencji i konsumentów i są wartością dodaną do istniejących przepisów prawa  – mówi Paweł Kowalewski.

Efektem tych prac i jednym z sukcesów IAA jest podpisanie przez Urząd Antymonopolowy Rosji memorandum o wprowadzeniu w branży reklamowej samoregulacji bazującej na prawie UE.

W planach Pawła Kowalewskiego jako VP Area Director Europe jest m.in. zorganizowaniew 2020 r. kongresu IAA w Sankt Petersburgu.

- Będzie to bardzo ważne spotkanie z punktu widzenia ochrony swobody komunikowania się producentów i konsumentów, jednego z głównych elementów naszej misji. Chcemy również rozmawiać o transparentności rynku reklamy, która jest problemem w wielu krajach Europy – informuje VP Area Director Europe.

Paweł Kowalewski jest również założycielem i prezesem agencji komunikacji marketingowej Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Usługa Not Recommend odzyskała juz ponad 3,9 miliona złotych
Not Recommend to jedyne tego typu narzędzie dedykowane branży reklamowej, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo. Dzięki niej udało się już odzyskać ponad 3,9 miliona złotych.
Marka Freeyu ogłasza współpracę z Marcinem Gortatem
W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Pierwsze aktywacje w których marka będzie aktywnie brać udział to wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w...
„One Day. One World. One Trail” - Merrell prezentuje jednoczącą moc natury
17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki turystyczne i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w swoich obiektywach najpiękniejsze miejsca na Ziemi. 27 kwietnia marka Merrell zrealizowała zdjęcia do globalnego projektu „One Day. One World. One Trail” (Jeden dzień. Jeden świat. Jeden szlak). Efekty tej niesamowitej...
Urzeczywistnia się idea cyfrowych billboardów komunikujących się z przechodniem
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W...
Czy polscy przedsiębiorcy korzystają z gadżetów reklamowych?
Troska o dotychczasowych klientów i starania dotyczące aktywnego pozyskiwania nowych są bardzo istotnymi elementami każdego {przedsięwzięcia|biznesu. W końcu bez nabywców przedsiębiorstwo nie ma racji bytu. Jak i po jakie gadżety reklamowe sięgają najczęściej polscy właściciele firm?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764