logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polak zdobywcą Grand Prix w globalnej edycji Huawei Next Image

  PR 27.09.2018, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka

Michał „Wes” Wesołek zdobył Grand Prix w globalnej edycji konkursu Huawei Next Image. Zdjęcie Polaka, wykonane smartfonem Huawei Mate 10 Pro, okazało się najlepszym z ponad 400 000 zdjęć zgłoszonych przez autorów z całego świata. Zwycięską pracę Michała „Wes” Wesołka można zobaczyć w warszawskiej restauracji Na Lato, gdzie do 5 listopada wystawione będą najlepsze konkursowe fotografie. Warunkiem uczestnictwa w corocznym Huawei Next Image jest zgłoszenie zdjęcia zrobionego smartfonem Huawei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polak-zdobywca-grand-prix-w-globalnej-edycji-huawei-next-image,379529,artykul.html

Zwycięstwo Polaka w globalnej edycji zostało ogłoszone podczas wernisażu, który odbył się 25 września w Na Lato. Tydzień wcześniej, Michał Wesołek znalazł się w gronie laureatów regionalnej edycji konkursu, wygrywając w jednej z sześciu kategorii zatytułowanej „Good Night”. Za to samo zdjęcie, noszące tytuł „Caught in a Beam of Light”, otrzymał teraz globalną nagrodę Grand Prix.

- Jestem bardzo szczęśliwy. Uwielbiam robić zdjęcia, a takie wyróżnienie uskrzydla. Zdjęcie zostało zrobione w Gdańsku w jeden z ostatnich śnieżnych dni tego roku. Pamiętam, że nie chciało nam się wyjść na spacer - było bardzo zimno, cały czas sypał śnieg, było ciemno. Wizja kanapy była w tej sytuacji bardzo kusząca. Ale okazało się, że to jeden z ostatnich dni, kiedy można zobaczyć urodzinowe instalacje Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, więc ruszyliśmy. Na miejscu było po prostu magicznie, okazało się, że to idealny plener do robienia wyjątkowych zdjęć – powiedział Michał „Wes” Wesołek podczas wernisażu.

ilustracjastrzałka

Nagrodzona praca

Najlepsze prace zgłoszone do Huawei Next Image staną się na ponad miesiąc częścią wystroju lubianej restauracji Na Lato, położonej w sercu warszawskiego Powiśla, cenionej za doskonałą kuchnię, bogatą kolekcję win i unikalne autorskie koktajle przygotowywane przez topowych barmanów.

- Miejsce wystawy nie jest przypadkowe. Wspólnie z miłośnikami fotografii mobilnej z całego świata, Huawei chce tworzyć nową generację kultury wizualnej. Postanowiliśmy nie zamykać tych wyjątkowych zdjęć w galerii sztuki, tylko zaprezentować je szerokiej widowni. Pragniemy być blisko naszych odbiorców, w miejscach, w których spędzają oni czas z bliskimi, a restauracja Na Lato jest niewątpliwie takim miejscem. Chcemy, by wystawa żyła razem z nim i stanowiła inspirację dla innych do robienia zdjęć smartfonami – powiedziała Dorota Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digitalu polskiego oddziału Huawei.

Tegoroczna odsłona Huawei Next Image to druga edycja międzynarodowego konkursu, w którym miłośnicy fotografii mobilnej mają szansę zaprezentować światu swoje prace wykonane smartfonami Huawei. Ideą konkursu jest pokazanie technologicznego zaawansowania fotografii mobilnej, które sprawia, że zdjęcia robione smartfonami nie ustępują jakością zdjęciom robionym tradycyjnymi aparatami. W edycji 2018 do konkursu zgłoszono o 160% zdjęć więcej niż do pierwszej edycji, która odbyła się w 2017 roku.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764