logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poland Today poszerza zespół i ofertę

  PR 04.04.2014, przeczytano 3024 razy
ilustracjastrzałka

Poland Today po roku działalności rozwija skrzydła - powiększa zespół oraz poszerza swoją ofertę. To wszystko zgodnie z nową strategią firmy, która kładzie mocny nacisk na międzynarodowy charakter wszystkich publikacji i projektów sygnowanych marką Poland Today.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poland-today-poszerza-zespol-i-oferte,21301,artykul.html

Poland Today działa na polskim rynku od grudnia 2012. Sercem firmy jest anglojęzyczny magazyn biznesowy Poland Today, którego najnowszy numer właśnie ukazał się na rynku. „Jest on odzwierciedleniem przyjętej strategii a tym samym zmian, jakie zaszły w firmie w tym roku” – mówi Richard Stephens, założyciel i redaktor naczelny Poland Today (wcześniej przez lata związany z magazynem Eurobuild oraz Poland Monthly).

Siłą i wyróżnikiem Poland Today od początku było międzynarodowe spojrzenie na Polskę i ukazywanie innej, zagranicznej pespektywy na jej temat. Dzięki temu Poland Today wypełnia niszę, która powstała między zagranicznymi publikacjami na temat Polski a polskimi mediami. Obcokrajowcom prezentuje bardziej szczegółowe i zróżnicowane informacje o Polsce niż media zagraniczne. Polakom oferuje międzynarodową perspektywę oraz dostarcza wiedzę na temat możliwości rozwoju poza granicami kraju.

Zgodnie ze swoją misją „bringing Poland to the world and the world to Poland”, Poland Today pomaga polskim firmom i miastom budować sieć międzynarodowych kontaktów oraz wspiera społeczność międzynarodową w poszukiwaniu partnerów i klientów na terenie Polski. Realizuje tę strategię poprzez swój magazyn, media internetowe, w tym cotygodniowy newsletter Business Review + oraz konferencje biznesowe.

Od stycznia 2014 redaktorem prowadzącym jest Andrew Kureth, który wcześniej pełnił rolę redaktora naczelnego w Warsaw Business Journal. Ponadto dla magazynu piszą międzynarodowi dziennikarze, którzy potrafią uchwycić to, co wyjątkowego dzieje się w Polsce na tle świata. Wśród stałych współpracowników Poland Today są m.in.: Jan Cieński, Edward Lucas, Adam Easton, Katya Andrusz, Piotr Smolar, Krzysztof Bobiński.

To, co dodatkowo wyróżnia Poland Today to nowoczesna szata graficzna, zaprojektowana przez Bartosza Stefaniaka, Dyrektora Kreatywnego Poland Today. Layout magazynu jego autorstwa został odznaczony brązem w kategorii design podczas zeszłorocznej edycji  konkursu KTR.

Dzięki „zagranicznej” perspektywie oraz dzięki temu, że pismo wydawane jest w języku angielskim, Poland Today po roku działalności ma stale powiększające się grono zaangażowanych czytelników wśród liderów opinii m.in.: wśród przedstawicieli biznesu, ekonomistów, przedstawicieli izb handlowych i stref ekonomicznych oraz polityków na szczeblach rządowych, samorządowych oraz wśród ambasadorów i doradców gospodarczych współpracujących z ambasadami. Warto dodać, że magazyn nie jest dedykowany tylko dla środowiska zagranicznego, ale równie chętnie jest czytany przez Polaków, dla których międzynarodowe spojrzenie na kraj, pomaga lepiej odnaleźć się w globalnej rzeczywistości biznesowej. 

Dodatkowo magazyn jest dystrybuowany wśród kluczowych polskich i zagranicznych dziennikarzy, służąc im jako wiarygodne źródło informacji o Polsce. Nakład wynosi 6 tys. egzemplarzy. Dystrybucja ma formę prenumeraty oraz wysyłki dedykowanej.

Innym flagowym produktem Poland Today jest cotygodniowy newsletter Business Review +. Jest to autorska publikacja w języku angielskim, opracowywana przez doświadczonego redaktora biznesowego Lecha Kaczanowskiego. W każdy poniedziałek subskrybenci otrzymują informacja na temat najważniejszych przedsięwzięć biznesowych, które miały miejsce na terenie Polski. Dodatkowo newsletter zawiera część analityczną prezentującą aktualne dane na temat polskiej gospodarki.

Poland Today przyciąga i łączy ludzi z różnych środowisk biznesowych z Polski i zagranicy, dlatego od początku nieodłącznym elementem działalności firmy były spotkania i konferencje biznesowe. Kluczem do sukcesu dotychczas zorganizowanych wydarzeń była, jak w przypadku magazynu, umiejętność „innego” międzynarodowego uchwycenia tematów ważnych dla rozwoju Polski.

W styczniu 2014 roku Poland Today połączyło się z firmą Bluevine Consulting specjalizującą się w organizacji konferencji inwestycyjnych dla polskich miast i regionów. Jej flagowy produkt - Prospects in Poland, w ciągu kilku lat stał się rozpoznawalną marką na rynku wydarzeń biznesowych. Dzięki temu Poland Today ma dziś w swojej ofercie wydarzenia biznesowe, które odkrywają potencjał inwestycyjny na terenie całej Polski. 

Na początku roku do zespołu Poland Today na stanowisko Marketing & Communications Director dołączyła Sylwia Ziemacka (wcześniej Head of New Business w Havas Worldwide Warsaw). Będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku i świadomości marki oraz promocję wszystkich produktów firmy. W zakresie sprzedaży będzie współpracowała z Anetą Kłodaś, Dyrektorem Sprzedaży, dotychczas Dyrektorem Zarządzającym Bluevine Consulting.

Źródło: Poland Today

poland-today.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764