logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polaris Pro w drukarni LebroPrint w Poznaniu

  PR 13.12.2011, przeczytano 5212 razy
ilustracjastrzałka

Park maszynowy firmy LebroPrint powiększył się o wielkoformatową maszynę Polaris PRO wyposażoną w nowoczesne 15pl głowice Spectra Polaris. Maszynę dostarczyła firma E-Ploter z Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polaris-pro-w-drukarni-lebroprint-w-poznaniu,14166,artykul.html

LebroPrint specjalizuje się w reklamie zewnętrznej i w produkcji reklam
wielkoformatowych. Decyzja o zakupie nowego plotera wynikła z rosnącej liczby prac jakościowych w dużym formacie.

"Zakup maszyny o szerokości druku 3.2m o wysokiej wydajności i jakości znacznie poszerzył nasz zakres usług, pozwalając na oferowanie kompleksowej oferty klientom, bez korzystania z podwykonawców. Często stajemy przed trudnymi wyzwaniami pod względem jakości prac, ale i wydajności. Stąd potrzeba zakupu wielkoformatowej maszyny, która łączy w sobie możliwości szybkiej pracy, druku w wysokiej jakości oraz pełnej kontroli procesu produkcji" - podsumowuje Marta Lewandowska współwłaścicielka firmy LebroPrint. "Po okresie porównywania i testów dostępnych na rynku maszyn decyzja padła na urządzenie E-Ploter Polaris PRO. Oferowana przez firmę E-Ploter maszyna spełnia nasze wymagania odnośnie jakości druku, wydajności, ceny zakupu oraz kosztów eksploatacyjnych. Jesteśmy zadowoleni z dokonanego wyboru i zakupu maszyny w tej firmie."

http://www.youtube.com/watch?v=SpVbTS9Syvw


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764