logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polemika – nowy klient w agencji Ahava PR

  PR 30.11.2020, przeczytano 253 razy

Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polemika-%E2%80%93-nowy-klient-w-agencji-ahava-pr,389385,artykul.html

AHAVA PR dla Polemiki zajmie się całościową obsługą PR-ową, w tym kontaktem z mediami i doradztwem strategicznym. Będzie koordynowała również współprace influencerskie. Osobą odpowiedzialną za działania po stronie agencji jest Maria Głowacka. Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.

Źródło: AHAVA PR Sp. z o.o.

www.ahavapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764