logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Policja i Yanosik apelują na telebimach przy drogach i skrzyżowaniach

  PR 23.03.2023, przeczytano 543 razy
ilustracja

Co czwarty wypadek drogowy jest spowodowany używaniem telefonu podczas jazdy. Oderwanie wzroku od drogi, nawet na sekundę może spowodować, że kierowca nie zareaguje na czas. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Właśnie dlatego ruszyła ogólnopolska akcja „Łapki” na kierownicę!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/policja-i-yanosik-apeluja-na-telebimach-przy-drogach-i-skrzyzowaniach,399387,artykul.html

22 marca na telebimach w całej Polsce pojawiły się spoty, w których Policja, Yanosik i Screen Network przypominają o odłożeniu telefonu w czasie jazdy. Do udziału w kampanii wybrano ekrany, które znajdują się przy skrzyżowaniach i najbardziej ruchliwych drogach. To lokalizacje, w których tworzą się korki, a kierowcy stosunkowo często sięgają do swoich smartfonów.

Na ekranie wyświetlany jest komunikat: Kierowco! „Łapki” na kierownicę! Spot niemal dosłownie „przyłapuje” kierowcę, który tak samo, jak obecny na nim bohater, korzysta z telefonu. Jednak zamiast mandatu pojawia się przypomnienie i apel, aby kierowca odłożył telefon i bezpiecznie pokonał kolejne kilometry trasy.

Korzystanie z telefonu to nie tylko odbieranie rozmów, czy wybieranie numerów i pisanie wiadomości. To także przeglądanie mediów społecznościowych, a nawet robienie zdjęć i prowadzenie transmisji na żywo. Smartfony dają tyle możliwości, że często trudno jest oderwać się od nich choćby na kilkadziesiąt minut. Kierowca zajęty telefonem ma rozproszoną uwagę i dużo gorzej ocenia sytuację na drodze, często zupełnie odrywając wzrok od trasy.

Europejskie badania wykazują, że aż 10% czasu podczas jazdy kierowcy poświęcają na zadania drugorzędne, a 4% z nich korzysta z telefonu, pisząc wiadomości lub dzwoniąc. Dane Instytutu Transportu Samochodowego, które bazują na policyjnych statystykach, informują, że co 4 wypadek w Polsce może być spowodowany używaniem telefonu komórkowego przez kierowcę.

Celem akcji jest uświadomienie polskich kierowców, jakie zagrożenia niesie za sobą używanie telefonu komórkowego, trzymanego w ręku, w czasie prowadzenia pojazdu. Akcję „Łapki na kierownicę” organizuje Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji przy współpracy Yanosika i firmy Screen Network. Działania potrwają do 31 marca 2023 roku.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764