logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Poliflex żelazkiem

| 25.04.2019 12:04

pytanie może głupie, czy ktoś próbował wgrzać poliflex żelazkiem?
mam materiał obszyty na ramie metalowej i nie da się tego w prasę wsadzić, a prucie i szycie od nowa odpada.
prasy mam i małe i duże, ale niestety konstrukcja uniemożliwia ich wykorzystanie w tym przypadku

-----------------
REDAKCJA musi odejść

brak ikonki
+ + +

ŁDZ
wiadomości: 236
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 37.47.36.XXX

| 25.04.2019 12:04

Jeśli masz żelazko z regulowaną temperaturą to nie widzę problemu, poza nieco uciążliwą zabawą...

avatar użytkownika
+ + + +

Ostrowiec Świętokrzyski
wiadomości: 449
w Signs.pl od 20.06.2017
IP: 5.173.169.XXX

| 25.04.2019 13:04

W sytuacji awaryjnej robiłem, ale wykonanie 5-6 nadruków trwało wieczność...

Poza tym bardzo łatwo to zje...

brak ikonki
+ +

Suche Beskidzka
wiadomości: 67
w Signs.pl od 30.10.2016
IP: 83.26.225.XXX

| 25.04.2019 13:04

jest jeden nadruk mniejszy niż płyta żelazka, więc trzeba zabrać jutro z domu żelazko 8-)

-----------------
REDAKCJA musi odejść

brak ikonki
+ + +

ŁDZ
wiadomości: 236
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 37.47.36.XXX

| 25.04.2019 14:04

z doświadczenia wiem że około 20stopi +/- nie robi większej różnicy ale np 50 stopni za dużo to będzie problem

avatar użytkownika
+ + + +

Ostrowiec Świętokrzyski
wiadomości: 449
w Signs.pl od 20.06.2017
IP: 5.173.169.XXX

| 25.04.2019 17:04

obadam temp na żelazku pierw termometrem laserowym i jakoś się wstrzelę z temperaturę

-----------------
REDAKCJA musi odejść

brak ikonki
+ + +

ŁDZ
wiadomości: 236
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 37.47.36.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764