logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

POLIGRAF-PRODUKT 2002 - nowa formuła targów w Poznaniu

   22.10.2001, przeczytano 895 razy

Międzynarodowe Targi Poznańskie zapowiadają na kwiecień 2002 r. nową imprezę dla branży poligraficznej pod nazwą POLIGRAF-PRODUKT, której zadaniem jest zgromadzenie wszystkich firm związanych z wytwarzaniem takich produktów poligraficznych jak: prasa, książka, etykieta, opakowanie zadrukowane, druk reklamowy itp. Towarzyszyć jej będzie branżowe forum informacyjno-dyskusyjne. Wydarzenia zbiegną się w czasie z targami INFOSYSTEM oraz (organizowanymi w przyszłym roku wcześniej niż zwykle) Międzynarodowymi Targami Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligraf-produkt-2002---nowa-formula-targow-w-poznaniu,562,artykul.html

POLIGRAF-PRODUKT odbędzie się w Poznaniu w dniach 23-26.04.2002. Celem organizacji imprezy jest zgromadzenie jak najszerszego kręgu firm i instytucji, których działalność składa się na stworzenie finalnych produktów poligraficznych. Ma to pozwolić firmom uczestniczącym w tym przedsięwzięciu z jednej strony na wymianę informacji i doświadczeń służącą doskonaleniu wytwarzanych produktów, z drugiej zaś strony na kompleksową prezentację całych procesów wytwórczych podstawowych produktów poligraficznych.

Ten nowy układ ekspozycji ma ułatwić odbiorcom i użytkownikom dokładne zapoznanie się z wybranymi produktami, a w konsekwencji pozwoli na dokonanie najtrafniejszego wyboru. Na proces tworzenia finalnych produktów poligraficznych składa się praca wielu osób zatrudnionych w różnorodnych firmach zarówno rodzimych, kilkuosobowych jak i ogromnych, międzynarodowych koncernach. Targi mają być miejscem spotkań i płaszczyzną do nawiązywania współpracy i kontaktów dla wszystkich, których praca składa się na produkcję branży poligraficznej. Jak podkreślają organizatorzy, targi poligraficzne organizowane w Poznaniu tradycyjnie w kwietniu są ważnym i liczącym się wydarzeniem zarówno dla przedstawicieli tej branży uczestniczących w procesach produkcyjno-handlowych jak i dla ich klientów czyli odbiorców i użytkowników wyrobów sektora poligraficznego.

Tworząc zupełnie nową formułę targów poligraficznych po hasłem POLIGRAF-PRODUKT, organizatorzy mają nadzieję, że uda się im zachęcić do udziału również firmy, które dotychczas nie brały udziału w targach. Aby to ułatwić przygotowano ofertę gotowych, w pełni wyposażonych stoisk 6m2 i 12m2 po przystępnej cenie i na atrakcyjnych warunkach płatności i uczestnictwa.

poligraf@mtp.com.pl
www.mtp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764