logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligrafia 2015 – nowa formuła, nowe wrażenia

   27.05.2015, przeczytano 1418 razy
ilustracjastrzałka

Polska jest jednym z wiodących eksporterów w branży poligraficznej. Ożywienie widać również na targach, które po raz pierwszy odbywają się w nowej formule – tymi słowami otworzył tegoroczną edycję targów POLIGRAFIA Wiceprezes MTP, Tomasz Kobierski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-2015--nowa-formula%2C-nowe-wrazenia,24990,artykul.html

Nowa formuła w końcu znalazła swoje odzwierciedlenie w przestrzeni jednego z pawilonów Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pierwszy dzień rozpoczął się otwarciem wydarzenia na scenie Poligraficznej Areny połączonym z wręczeniem Złotych Medali dla innowacyjnych rozwiązań i produktów dla poligrafii oraz nagród Acanthus Aureus za stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów.

Zaraz po otwarciu odbyła się premiera V edycji raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”, który zaprezentowali Jacek Kuśmierczyk, kanclerz Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga i Jacek Bajger, partner w dziale doradztwa podatkowego w KPMG w Polsce.

Raport pokazuje, że nastroje w branży są pozytywne i poparte pozytywną oceną rozwoju badanych firm oraz że maleje odsetek firm z mniej optymistyczną wizją swojej pozycji na rynku. Jako koło zamachowe dla branży wskazywany jest eksport – polskie firmy dzięki stosunkowo niskim kosztom pracy i wysokiej jakości usług są poważane na rynku Unii Europejskiej, jak i poza nim. Kolejnym akcentem, który wynika z raportu, jest rozwój w kierunku informatyzacji sektora poligraficznego. Stawia się na zamówienia internetowe, przy zachowaniu gotowości do realizacji zleceń bardziej złożonych, które wymagają spotkań i indywidualnych uzgodnień.

Drugą premierą tego dnia targów było najnowsze, wyjątkowe wydanie „Print Partner – doskonałość w poligrafii”, której towarzyszyła debata przedstawicieli klientów poligrafii, wiodących drukarni oraz dostawców maszyn. 

Tegoroczna edycja targów POLIGRAFIA odbywa się w oderwaniu od targów REKLAMA360, co jest odpowiedzią organizatorów na potrzeby wystawców branży poligraficznej. Dzięki temu każdy wystawca ma teraz okazję łatwiej dotrzeć do swoich profesjonalnych grup odbiorców. Targi REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29.09-1.10.2015 w Poznaniu, odbędą się w konwencji interaktywnego spotkania środowiska reklamy i marketingu, o czym więcej można poczytać na stronie: www.reklama360.eu.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764