logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligrafia 2015 – nowa formuła, nowe wrażenia

   27.05.2015, przeczytano 1623 razy
ilustracjastrzałka

Polska jest jednym z wiodących eksporterów w branży poligraficznej. Ożywienie widać również na targach, które po raz pierwszy odbywają się w nowej formule – tymi słowami otworzył tegoroczną edycję targów POLIGRAFIA Wiceprezes MTP, Tomasz Kobierski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-2015--nowa-formula%2C-nowe-wrazenia,24990,artykul.html

Nowa formuła w końcu znalazła swoje odzwierciedlenie w przestrzeni jednego z pawilonów Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pierwszy dzień rozpoczął się otwarciem wydarzenia na scenie Poligraficznej Areny połączonym z wręczeniem Złotych Medali dla innowacyjnych rozwiązań i produktów dla poligrafii oraz nagród Acanthus Aureus za stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów.

Zaraz po otwarciu odbyła się premiera V edycji raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”, który zaprezentowali Jacek Kuśmierczyk, kanclerz Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga i Jacek Bajger, partner w dziale doradztwa podatkowego w KPMG w Polsce.

Raport pokazuje, że nastroje w branży są pozytywne i poparte pozytywną oceną rozwoju badanych firm oraz że maleje odsetek firm z mniej optymistyczną wizją swojej pozycji na rynku. Jako koło zamachowe dla branży wskazywany jest eksport – polskie firmy dzięki stosunkowo niskim kosztom pracy i wysokiej jakości usług są poważane na rynku Unii Europejskiej, jak i poza nim. Kolejnym akcentem, który wynika z raportu, jest rozwój w kierunku informatyzacji sektora poligraficznego. Stawia się na zamówienia internetowe, przy zachowaniu gotowości do realizacji zleceń bardziej złożonych, które wymagają spotkań i indywidualnych uzgodnień.

Drugą premierą tego dnia targów było najnowsze, wyjątkowe wydanie „Print Partner – doskonałość w poligrafii”, której towarzyszyła debata przedstawicieli klientów poligrafii, wiodących drukarni oraz dostawców maszyn. 

Tegoroczna edycja targów POLIGRAFIA odbywa się w oderwaniu od targów REKLAMA360, co jest odpowiedzią organizatorów na potrzeby wystawców branży poligraficznej. Dzięki temu każdy wystawca ma teraz okazję łatwiej dotrzeć do swoich profesjonalnych grup odbiorców. Targi REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29.09-1.10.2015 w Poznaniu, odbędą się w konwencji interaktywnego spotkania środowiska reklamy i marketingu, o czym więcej można poczytać na stronie: www.reklama360.eu.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania reklamowa nowego modelu Suzuki
Pod hasłem „Rodzina się powiększa”, agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię nowego modelu Suzuki – Swace.  
Bartłomiej Topa z ogromnym obrzękiem na twarzy – chciał pomóc…
...zwrócić uwagę na tragiczną sytuację pacjentów z dziedzicznym obrzękiem naczynioruchowym (HAE), którzy na prawidłową diagnozę czekają średnio aż 13 lat[1].
Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Zabytki to Twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!
Rabunek w domu kolekcjonera, braterska kłótnia o odnalezione pierścienie, morderstwo w imię sztuki, uczta na stole wykutym z nagrobka – to wątki z opowiadań znanych polskich pisarzy poświęconych zabytkom. Hanna Greń, Ryszard Ćwirlej, Bartosz Szczygielski i Marcin Wroński stworzyli emocjonujące historie w ramach kampanii Narodowego Instytutu Dziedzictwa...
Netto z nowym dyrektorem marketingu
1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.
25wat z trzema nowymi projektami e-commerce
Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764