logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligrafia 2015 – nowa formuła, nowe wrażenia

   27.05.2015, przeczytano 1487 razy
ilustracjastrzałka

Polska jest jednym z wiodących eksporterów w branży poligraficznej. Ożywienie widać również na targach, które po raz pierwszy odbywają się w nowej formule – tymi słowami otworzył tegoroczną edycję targów POLIGRAFIA Wiceprezes MTP, Tomasz Kobierski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-2015--nowa-formula%2C-nowe-wrazenia,24990,artykul.html

Nowa formuła w końcu znalazła swoje odzwierciedlenie w przestrzeni jednego z pawilonów Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pierwszy dzień rozpoczął się otwarciem wydarzenia na scenie Poligraficznej Areny połączonym z wręczeniem Złotych Medali dla innowacyjnych rozwiązań i produktów dla poligrafii oraz nagród Acanthus Aureus za stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów.

Zaraz po otwarciu odbyła się premiera V edycji raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”, który zaprezentowali Jacek Kuśmierczyk, kanclerz Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga i Jacek Bajger, partner w dziale doradztwa podatkowego w KPMG w Polsce.

Raport pokazuje, że nastroje w branży są pozytywne i poparte pozytywną oceną rozwoju badanych firm oraz że maleje odsetek firm z mniej optymistyczną wizją swojej pozycji na rynku. Jako koło zamachowe dla branży wskazywany jest eksport – polskie firmy dzięki stosunkowo niskim kosztom pracy i wysokiej jakości usług są poważane na rynku Unii Europejskiej, jak i poza nim. Kolejnym akcentem, który wynika z raportu, jest rozwój w kierunku informatyzacji sektora poligraficznego. Stawia się na zamówienia internetowe, przy zachowaniu gotowości do realizacji zleceń bardziej złożonych, które wymagają spotkań i indywidualnych uzgodnień.

Drugą premierą tego dnia targów było najnowsze, wyjątkowe wydanie „Print Partner – doskonałość w poligrafii”, której towarzyszyła debata przedstawicieli klientów poligrafii, wiodących drukarni oraz dostawców maszyn. 

Tegoroczna edycja targów POLIGRAFIA odbywa się w oderwaniu od targów REKLAMA360, co jest odpowiedzią organizatorów na potrzeby wystawców branży poligraficznej. Dzięki temu każdy wystawca ma teraz okazję łatwiej dotrzeć do swoich profesjonalnych grup odbiorców. Targi REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29.09-1.10.2015 w Poznaniu, odbędą się w konwencji interaktywnego spotkania środowiska reklamy i marketingu, o czym więcej można poczytać na stronie: www.reklama360.eu.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764