logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligrafia 2015 – targi dobrze zaprogramowane

   23.04.2015, przeczytano 1464 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczne targi Reklama360

Uczestnicy nadchodzącej edycji targów, zachęceni nową ich formułą, mają spore oczekiwania co do wydarzeń towarzyszących. I nie bez powodu. Organizatorzy zapowiadają bowiem treści ściśle skoncentrowane wokół tematów związanych z problematyką branży poligraficznej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-2015--targi-dobrze-zaprogramowane,24657,artykul.html

Tradycyjnie już w pierwszy dzień imprezy, a więc 26 maja, odbędzie się prezentacja raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” przedstawiający sytuację branży poligraficznej. Wydarzenie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom, a szczególności producentom i dystrybutorom sprzętu oraz firmom świadczącym usługi poligraficzne, które w sposób świadomy pragną podejmować strategiczne dla swojego biznesu decyzje. 

Podczas spotkania przewidziano ogłoszenie wyników pierwszej edycji konkursu o Nagrodę Bractwa Gutenberga, wręczenie nagród zwycięzcom w kategoriach: innowacje, eksport, edukacja zawodowa oraz wystąpienie gości specjalnych pana Jerzego Czubaka – Prezesa Zarządu Amcor Tobacco Packaging oraz pani Agnieszki Clarey – Dyrektora Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw – Regionalnej Instytucji Finansującej na Mazowszu. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Bractwo Gutenberga i KPMG. 

Drugiego dnia targów  odbędą się prezentacje wykwalifikowanych doradców finansowych z zakresu środków unijnych: „Fundusze Europejskie dla każdego”, „Fundusze Europejskie – Perspektywa 2014-2020” oraz „Jak przygotować firmę do nowej perspektywy finansowej na lata 2014-2020, aby nie tylko pozyskać dofinansowanie, ale również z sukcesem je rozliczyć?”. 

27 maja organizatorzy zapraszają na Forum Innowatorów, które będzie swoistym studium przypadku tych przedsiębiorstw, które odniosły sukces w branży poligraficznej. Podczas rozmowy z menedżerami poznamy odpowiedzi na pytania, co było impulsem do zmian, jak wypracowywać nowe rozwiązania, na co postawić, by osiągnąć pozycję lidera na rynku. Organizatorem Forum jest Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Drugiego dnia wystartują także prezentacje dla profesjonalistów w ramach tematu „Systemy informatyczne dla drukarni”, które organizuje firma Infosystems. Będzie można w nich uczestniczyć przez kolejne dni targów. 

Wydawcy, graficy i marketingowcy już teraz mogą zarezerwować sobie termin na warsztaty softwarowe, prezentację nowych trendów poligraficznych i rozwiązań, które mogą pozytywnie wpłynąć na poczytność czasopism branżowych, ich atrakcyjność dla czytelników i reklamodawców. Ten termin to 28 maja. Tego dnia będzie można zapoznać się z tematami związanymi z uszlachetnianiem druku, designem oraz niestandardowymi rozwiązaniami, także dla branży opakowań produktu, szczególnie w kontekście narzędzia sprzedaży i kreowania potrzeb konsumentów. Trzeciego dnia targów dokona się także „Transformacja mediów”, która ukaże okiem studentów kierunki współczesnego zarządzania mediami. 

 „Etykieta pomaga kreować markę” – to temat, który poruszy Polska Izba Opakowań. 

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu
Lech Free powraca z kolejną niecodzienną akcją, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z Ambasadorami, marka zachęca mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na… rower lub hulajnogę, bo przecież Lechendy mogą wszystko.
Maretti rusza z kampanią influencer marketingową na polskim rynku
Bułgarski producent FMCG, Fiscota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę z jednymi z największych twórców w Polsce m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette Maretti potrwają do końca lipca, docierając łącznie do ponad 5...
O nadanie jak najszybszego biegu pracom nad projektem ustawy odszkodowawczej zwracają się do marszałek Sejmu Elżbiety Witek przedsiębiorcy zrzeszeni w Komitecie Obrony Branży Targowej. Wskazują, że dzięki opracowanym przez Senat unormowaniom cały sektor targowy otrzymałby w ten sposób niezbędną pomoc, aby przetrwać. Przypominają, że reprezentują jedną z najciężej...
Rusza kampania „Concordia zmienia barwy”
Concordia Polska Grupa Generali rozpoczyna ostatni etap kampanii informacyjnej dotyczącej połączenia z Generali. Od sierpnia, cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmienia się identyfikacja wizualna firmy, by zapewnić spójność z Grupą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi...
Nowa identyfikacja wizualna marki Dacia
Od samego początku Dacia jest marką, która wyłamuje się z obowiązujących kanonów. Jej nowa odsłona jest bardziej nowoczesna i autentyczna. Zaczyna się nowy rozdział w historii Dacii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764