logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligrafia 2015 – targi dobrze zaprogramowane

   23.04.2015, przeczytano 1268 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczne targi Reklama360

Uczestnicy nadchodzącej edycji targów, zachęceni nową ich formułą, mają spore oczekiwania co do wydarzeń towarzyszących. I nie bez powodu. Organizatorzy zapowiadają bowiem treści ściśle skoncentrowane wokół tematów związanych z problematyką branży poligraficznej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-2015--targi-dobrze-zaprogramowane,24657,artykul.html

Tradycyjnie już w pierwszy dzień imprezy, a więc 26 maja, odbędzie się prezentacja raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” przedstawiający sytuację branży poligraficznej. Wydarzenie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom, a szczególności producentom i dystrybutorom sprzętu oraz firmom świadczącym usługi poligraficzne, które w sposób świadomy pragną podejmować strategiczne dla swojego biznesu decyzje. 

Podczas spotkania przewidziano ogłoszenie wyników pierwszej edycji konkursu o Nagrodę Bractwa Gutenberga, wręczenie nagród zwycięzcom w kategoriach: innowacje, eksport, edukacja zawodowa oraz wystąpienie gości specjalnych pana Jerzego Czubaka – Prezesa Zarządu Amcor Tobacco Packaging oraz pani Agnieszki Clarey – Dyrektora Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw – Regionalnej Instytucji Finansującej na Mazowszu. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Bractwo Gutenberga i KPMG. 

Drugiego dnia targów  odbędą się prezentacje wykwalifikowanych doradców finansowych z zakresu środków unijnych: „Fundusze Europejskie dla każdego”, „Fundusze Europejskie – Perspektywa 2014-2020” oraz „Jak przygotować firmę do nowej perspektywy finansowej na lata 2014-2020, aby nie tylko pozyskać dofinansowanie, ale również z sukcesem je rozliczyć?”. 

27 maja organizatorzy zapraszają na Forum Innowatorów, które będzie swoistym studium przypadku tych przedsiębiorstw, które odniosły sukces w branży poligraficznej. Podczas rozmowy z menedżerami poznamy odpowiedzi na pytania, co było impulsem do zmian, jak wypracowywać nowe rozwiązania, na co postawić, by osiągnąć pozycję lidera na rynku. Organizatorem Forum jest Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Drugiego dnia wystartują także prezentacje dla profesjonalistów w ramach tematu „Systemy informatyczne dla drukarni”, które organizuje firma Infosystems. Będzie można w nich uczestniczyć przez kolejne dni targów. 

Wydawcy, graficy i marketingowcy już teraz mogą zarezerwować sobie termin na warsztaty softwarowe, prezentację nowych trendów poligraficznych i rozwiązań, które mogą pozytywnie wpłynąć na poczytność czasopism branżowych, ich atrakcyjność dla czytelników i reklamodawców. Ten termin to 28 maja. Tego dnia będzie można zapoznać się z tematami związanymi z uszlachetnianiem druku, designem oraz niestandardowymi rozwiązaniami, także dla branży opakowań produktu, szczególnie w kontekście narzędzia sprzedaży i kreowania potrzeb konsumentów. Trzeciego dnia targów dokona się także „Transformacja mediów”, która ukaże okiem studentów kierunki współczesnego zarządzania mediami. 

 „Etykieta pomaga kreować markę” – to temat, który poruszy Polska Izba Opakowań. 

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764