logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

POLIGRAFIA coraz bliżej. Wystawców coraz więcej

   10.03.2009, przeczytano 1199 razy

Liderzy rynku, nowoczesne rozwiązania techniczne, maszyny i urządzenia poligraficzne oraz wiele ciekawych wydarzeń towarzyszących - tak zapowiada się kolejna edycja największego spotkania specjalistycznego dla przemysłu poligraficznego w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-coraz-blizej.-wystawcow-coraz-wiecej,8641,artykul.html

Od początku targi POLIGRAFIA są platformą porozumienia firm polskich i zagranicznych, miejscem spotkań nie tylko biznesowych, ale również forum wymiany doświadczeń i informacji na temat oferowanych nowości i tendencji rozwojowych branży poligraficznej. Wydarzenie to gromadzi wystawców prezentujących najnowsze osiągnięcia i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących, materiałów poligraficznych oraz aktualne trendy i nowości.

Na dwa miesiące przed targami swoją obecność potwierdziło już ok. 220 wystawców i ponad 40 firm reprezentowanych. W dalszym ciągu przyjmowane są zgłoszenia udziału, dlatego organizatorzy są pewni, że tegoroczna edycja będzie zbliżona wielkością do poprzedniej w 2007 roku. W Poznaniu pojawi się zdecydowana większość stałych, w tym tych najbardziej renomowanych wystawców oraz nowi uczestnicy. Wśród nich nie zabraknie oczywiście liderów rynku poligraficznego m.in.: Agfa Graphics, Avargraf, Bobst, Canon Polska, Derya, Digiprint, Duplo, FUJIFILM, Grafikus – Systemy Graficzne, KBA-Grafitec, KBA-Polska, KODAK Polska, Reprograf, Scorpio, Signtech czy Xerox.

Tegoroczną edycję urozmaici oczywiście program wydarzeń – konferencje, seminaria, przestrzenie specjalne - przygotowany we współpracy z partnerami Międzynarodowych Targów Poznańskich: Polską Izbą Druku, Centralnym Ośrodkiem Badawczo-Rozwojowym Przemysłu Poligraficznego oraz wydawnictwami branżowymi.

Mocnymi punktami POLIGRAFII będą m.in.:

  • Konferencja Polskiej Izby Druku pt. „Standaryzacja w przemyśle poligraficznym”;
  • Konferencja edukacyjna „Nowoczesna edukacja zawodowa wymogiem współczesnej poligrafii” organizowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP;
  • Miasteczko Drukarń Polskich;
  • Salon Druku Wielkoformatowego;
  • Poligrafia Retro.

    Bezpłatny wstęp po rejestracji online
    Targi będzie można zwiedzać od wtorku do piątku od godziny 9.00 do 17.00. Nowością w tym roku jest możliwość bezpłatnego wstępu na targi POLIGRAFIA, EURO-REKLAMA i TeksPro po wcześniejszej rejestracji online (formularz dostępny na stronie www.poligrafia.mtp.pl, www.giftexpo.pl, www.outdoorexpo.pl).

    Źródło: MTP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
    Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
    Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
    50 Czarnych Piątków w roku
    Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
    Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
    Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
    Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764