logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

POLIGRAFIA coraz bliżej. Wystawców coraz więcej

   10.03.2009, przeczytano 1171 razy

Liderzy rynku, nowoczesne rozwiązania techniczne, maszyny i urządzenia poligraficzne oraz wiele ciekawych wydarzeń towarzyszących - tak zapowiada się kolejna edycja największego spotkania specjalistycznego dla przemysłu poligraficznego w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-coraz-blizej.-wystawcow-coraz-wiecej,8641,artykul.html

Od początku targi POLIGRAFIA są platformą porozumienia firm polskich i zagranicznych, miejscem spotkań nie tylko biznesowych, ale również forum wymiany doświadczeń i informacji na temat oferowanych nowości i tendencji rozwojowych branży poligraficznej. Wydarzenie to gromadzi wystawców prezentujących najnowsze osiągnięcia i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących, materiałów poligraficznych oraz aktualne trendy i nowości.

Na dwa miesiące przed targami swoją obecność potwierdziło już ok. 220 wystawców i ponad 40 firm reprezentowanych. W dalszym ciągu przyjmowane są zgłoszenia udziału, dlatego organizatorzy są pewni, że tegoroczna edycja będzie zbliżona wielkością do poprzedniej w 2007 roku. W Poznaniu pojawi się zdecydowana większość stałych, w tym tych najbardziej renomowanych wystawców oraz nowi uczestnicy. Wśród nich nie zabraknie oczywiście liderów rynku poligraficznego m.in.: Agfa Graphics, Avargraf, Bobst, Canon Polska, Derya, Digiprint, Duplo, FUJIFILM, Grafikus – Systemy Graficzne, KBA-Grafitec, KBA-Polska, KODAK Polska, Reprograf, Scorpio, Signtech czy Xerox.

Tegoroczną edycję urozmaici oczywiście program wydarzeń – konferencje, seminaria, przestrzenie specjalne - przygotowany we współpracy z partnerami Międzynarodowych Targów Poznańskich: Polską Izbą Druku, Centralnym Ośrodkiem Badawczo-Rozwojowym Przemysłu Poligraficznego oraz wydawnictwami branżowymi.

Mocnymi punktami POLIGRAFII będą m.in.:

  • Konferencja Polskiej Izby Druku pt. „Standaryzacja w przemyśle poligraficznym”;
  • Konferencja edukacyjna „Nowoczesna edukacja zawodowa wymogiem współczesnej poligrafii” organizowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP;
  • Miasteczko Drukarń Polskich;
  • Salon Druku Wielkoformatowego;
  • Poligrafia Retro.

    Bezpłatny wstęp po rejestracji online
    Targi będzie można zwiedzać od wtorku do piątku od godziny 9.00 do 17.00. Nowością w tym roku jest możliwość bezpłatnego wstępu na targi POLIGRAFIA, EURO-REKLAMA i TeksPro po wcześniejszej rejestracji online (formularz dostępny na stronie www.poligrafia.mtp.pl, www.giftexpo.pl, www.outdoorexpo.pl).

    Źródło: MTP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Kampania reklamowa nowego modelu Suzuki
    Pod hasłem „Rodzina się powiększa”, agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię nowego modelu Suzuki – Swace.  
    Bartłomiej Topa z ogromnym obrzękiem na twarzy – chciał pomóc…
    ...zwrócić uwagę na tragiczną sytuację pacjentów z dziedzicznym obrzękiem naczynioruchowym (HAE), którzy na prawidłową diagnozę czekają średnio aż 13 lat[1].
    Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Zabytki to Twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!
    Rabunek w domu kolekcjonera, braterska kłótnia o odnalezione pierścienie, morderstwo w imię sztuki, uczta na stole wykutym z nagrobka – to wątki z opowiadań znanych polskich pisarzy poświęconych zabytkom. Hanna Greń, Ryszard Ćwirlej, Bartosz Szczygielski i Marcin Wroński stworzyli emocjonujące historie w ramach kampanii Narodowego Instytutu Dziedzictwa...
    Netto z nowym dyrektorem marketingu
    1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.
    25wat z trzema nowymi projektami e-commerce
    Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764