logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Poligrafia i Przyjaciele” – druga edycja turnieju Poligrafia Golf Cup

  PR 07.09.2008, przeczytano 1491 razy
ilustracjastrzałka
Laureaci turnieju

Kilkadziesiąt osób z całej Polski wzięło udział w drugiej edycji turnieju golfowego Poligrafia Golf Cup, który odbył się w dniach 22-24 sierpnia na terenie Mazury Golf & Country Club w Naterkach k. Olsztyna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-i-przyjaciele--druga-edycja-turnieju-poligrafia-golf-cup,7825,artykul.html

Organizatorami i sponsorami głównymi turnieju były firmy KBA-Polska, Michael Huber Polska, Europapier-Impap i Kodak Polska, zaś sponsorami, dodatkowo wspierającymi mazurskie spotkanie – Deutsche Leasing Polska i Duplo Polska. Środki zebrane z tytułu uczestnictwa w imprezie zostaną uroczyście przekazane na zakup nowoczesnego sprzętu multimedialnego dla Zespołu Szkół Poligraficznych w Warszawie.

Turniej Poligrafia Golf Cup 2008, odbywający się pod hasłem „Poligrafia i Przyjaciele”, to kolejna impreza o charakterze integracyjnym, która z powodzeniem zaistniała w kalendarzu poligraficznych spotkań branżowych. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji zorganizowanej w podkrakowskich Niepołomicach, tym razem turniej odbył się na Mazurach, w ośrodku Mazury Golf & Country Club w Naterkach k. Olsztyna. Jego uczestnicy, wśród których znaleźli się przedstawiciele drukarń, wydawnictw, firm handlowych, mediów branżowych oraz liczne osoby towarzyszące (stąd pomysł na motto imprezy – „Poligrafia & Friends”), zamieszkali w zespole obiektów wypoczynkowych Termy Warmia Park, składającym się m.in. z czterogwiazdkowego hotelu, centrum spa i trzypoziomowego parku wodnego.

Trzydniowa impreza rozpoczęła się od wspólnej kolacji przy grillu, którą poprzedziła „próba generalna” przed zawodami. Uczestnicy profesjonalnej części turnieju wzięli bowiem udział w specjalnej piątkowej rundzie treningowej.

Zasadniczy turniej Poligrafia Golf Cup odbył się w sobotę 23 sierpnia. Jego uczestnicy zostali powitani przez przedstawicieli ośrodka Mazury Golf & Country Club, którzy krótko przedstawili historię pola golfowego i przekazali najważniejsze informacje na temat tej dyscypliny sportu. Następnie grupa została podzielona na dwie części: biorących udział w profesjonalnym turnieju oraz uczestników 5-godzinnej akademii, przygotowanej z myślą o początkujących. Ci drudzy mieli okazję zapoznać się z podstawami gry i etykietą golfa, wzięli też udział w ćwiczeniach obejmujących poszczególne elementy gry, odbywających się na trzech różnych obszarach (putting green, zadaszony driving range i target green). Uczestnicy akademii ćwiczyli też elementy gry dalekiej (long drive), gry krótkiej (putting) i gry do celu (chipping); na zakończenie zaś wzięli udział w pokazach uderzeń w wykonaniu profesjonalnych graczy golfowych. Każdy uczestnik akademii otrzymał pamiątkowy certyfikat, a w nieformalnym konkursie obejmującym kategorie nearest to the pin i longest drive najlepsi okazali się – odpowiednio – Robert Jeżewski z wydawnictwa Gruner+Jahr Polska i Tomasz Rabęda z CPP Speed.

W tym samym czasie na 18-dołkowym polu klasy mistrzowskiej odbywał się turniej dla profesjonalistów. Jego uczestnicy, podzieleni na 3-osobowe grupy, konkurowali w dwóch kategoriach: brutto i netto. W kategorii brutto, w której obowiązywały zasady stosowane w profesjonalnym golfie, zwycięzcą Poligrafia Golf Cup 2008 został Wiesław Paszkowski reprezentujący Kodak Polska, na drugim miejscu uplasował się Oliver Becker z KBA-Polska, a na trzecim – Janusz Cymanek z Michael Huber Polska. W kategorii netto najlepszy okazał się Wojciech Borek z drukarni Eurodruk Kraków, drugie miejsce zajął Björn Urban z MM Packaging, trzecie – Mirosława Becker z KBA-Polska.

Dodatkowo zorganizowane zostały konkursy w kategoriach longest drive i nearest to the pin. Zwyciężyli w nich: Piotr Ragankiewicz (15-latek, specjalny gość turnieju, uczestniczący z powodzeniem w międzynarodowych profesjonalnych turniejach golfowych) w kategorii longest drive i Oliver Becker (KBA-Polska) w kategorii nearest to the pin.

Wręczenie nagród dla uczestników turnieju i towarzyszącej mu akademii golfa odbyło się podczas uroczystej kolacji, będącej zwieńczeniem drugiego dnia spotkania. Poinformowano podczas niej, że środki zebrane od uczestników z tytułu udziału w Poligrafia Golf Cup 2008 zostaną przekazane na rzecz Zespołu Szkół Poligraficznych w Warszawie z myślą o zakupie nowoczesnego sprzętu multimedialnego. Organizatorzy zapowiedzieli też wstępnie, że kolejna, trzecia już edycja turnieju odbędzie się najprawdopodobniej przed wakacjami przyszłego roku, na jednym z nadmorskich pól golfowych.

Mówi Paweł Krasowski, szef marketingu w firmie KBA-Polska, będącej współorganizatorem spotkania: Bardzo się cieszymy, że – podobnie jak przed rokiem – turniej Poligrafia Golf Cup spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem i mimo sezonu urlopowego zgromadził wiele osób związanych z branżą poligraficzną. Dodatkową dla nas satysfakcją jest możliwość przekazania uzyskanych od uczestników środków na wsparcie młodych kadr poligraficznych. Z opinii uczestników Poligrafia Golf Cup 2008 wynika, że branżowa impreza golfowa, o zdecydowanie relaksacyjnym i wypoczynkowym charakterze, jest potrzebna. Od wielu z nich usłyszeliśmy pochlebne opinie o „rodzinnym” charakterze tegorocznej edycji, z czego bardzo się cieszymy. Dlatego zakładamy, że stanie się ona stałym punktem kalendarza spotkań branży poligraficznej w Polsce.

Źródło: KBA-Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764