logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem

  PR 28.05.2020, przeczytano 1006 razy
ilustracjastrzałka

Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligraficzny-_ooh-news_-z-pozytywnym-branzowym-przeslaniem,387197,artykul.html

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej odbędzie się już po raz 12. W tym roku przygotowania do targów, jak i cały proces organizacji wydarzenia napotkał na swojej drodze na liczne wyzywania związane z pandemią koronawirusa. Dlatego też w numerze nie mogło zabraknąć tej tematyki. W poradniku API.pl możemy przeczytać jak zabezpieczać grafiki podłogowe laminatem z certyfikatem antypoślizgowym, a także jak media do druku wspierają komunikację w czasach epidemii. Atrium Centrum Ploterowe w walce z koronawirusem stworzył specjalną ofertę cenową na zestawy ploterów Mutoh i Summa. Amagraf wspiera swoich klientów i dywersyfikuje ofertę, Igepa Viscom wprowadza do swojej oferty materiały marki PONGS, a w walce z zanieczyszczeniami pomaga też Mikrofibra od Integart.

Szczęśliwie, pomimo pandemii dostawcy nie zwalniają tempa. Liczne instalacje nowych maszyn (m. in. Atrium Centrum Ploterowe, Via Color Pegasus, Duplo czy Fastcom Systemy Laserowe) to optymistyczne informacje płynące z rynku. Odmrażanie poszczególnych gałęzi gospodarki oraz pozytywne sygnały płynące z zagranicznej branży wystawienniczej sprawiły, że prace nad targami FestiwalDruku.pl właśnie ruszyły pełną parą.

- Jesteśmy w stałym kontakcie z wystawcami i zwiedzającymi. Ci pierwsi organizują już w maju prezentacje w swoich show roomach – w wielu przypadkach na życzenie klientów. Oczywiście z zachowaniem nowych zasad bezpieczeństwa. Producenci reklam i drukarnie realizują nowe zlecenia (naklejki ostrzegawcze, stacje do dezynfekcji, przyłbice), ale również czekają na możliwość spotkań. Nowe sprzedaże maszyn jakie się w trakcie zastoju pojawiły, również napawają optymizmem. Świetnie została przyjęta wiadomość, że wrześniowy FestiwalDruku.pl będzie swoistego rodzaju oficjalnym otwarciem branży produkcji reklamowej – mówi Robert Załupski, Dyrektor FestiwalDruku.pl.

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal. O premierach, konkursach i konferencjach targowych, organizator będzie informował na bieżąco – w trakcie ustalania harmonogramu wydarzenia.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r.

  • OOH magazine „news” można pobrać TUTAJ [PDF]

Bezpłatna rejestracja na targi startuje w czerwcu br.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fashion & Beauty marketing tematem najnowszego numeru OOH magazine
Ostatni w tym roku numer OOH magazine to już tradycyjnie moc marketingowych inspiracji oraz podsumowanie ostatnich eventów branżowych. A jesień zdecydowanie wydarzeniami stała. Festiwal Marketingu przyciągnął ponad 5 tys. zwiedzających – to najlepszy dowód na to, że branża potrzebuje spotkań, a online nie stał się hegemonem w branży MICE. O mocnym sukcesie mówią...
Przedstawiciele Grupy Roboczej SEM IAB Polska przygotowali kolejną, czwartą już aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtube.
Mobile w nowej rzeczywistości rośnie szybciej niż inne media
Dla reklamy cyfrowej czas pandemii okazał się łaskawy. Gdy inni tracili, pierwszy raz w historii wydatki na reklamę w internecie przekroczyły 5 miliardów złotych, a jednym z motorów napędowych tego wzrostu był mobile. Czy te liczby przekładają się na rzeczywiste nastroje w branży? Odpowiedzi udziela najnowszy raport Spicy Mobile pt. „Change and...
Zmiana: Agencja Ancymony z najnowszym trendbookiem
Czy marki boją się zmian? Które procesy przyspieszyła pandemia – od wizerunku i wizji działania po kwestie operacyjne, a nawet techniczne? W najnowszym raporcie specjalnym Zmiana, zainicjowanym przez agencję Ancymony, swoimi doświadczeniami dzielą się liderzy zmian – przedstawiciele marek, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”.
Wydanie targowe OOH magazine już na rynku
W najnowszym numerze redaktorzy OOH magazine przyglądają się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszą o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764