logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem

  PR 28.05.2020, przeczytano 3551 razy
ilustracjastrzałka

Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligraficzny-_ooh-news_-z-pozytywnym-branzowym-przeslaniem,387197,artykul.html

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej odbędzie się już po raz 12. W tym roku przygotowania do targów, jak i cały proces organizacji wydarzenia napotkał na swojej drodze na liczne wyzywania związane z pandemią koronawirusa. Dlatego też w numerze nie mogło zabraknąć tej tematyki. W poradniku API.pl możemy przeczytać jak zabezpieczać grafiki podłogowe laminatem z certyfikatem antypoślizgowym, a także jak media do druku wspierają komunikację w czasach epidemii. Atrium Centrum Ploterowe w walce z koronawirusem stworzył specjalną ofertę cenową na zestawy ploterów Mutoh i Summa. Amagraf wspiera swoich klientów i dywersyfikuje ofertę, Igepa Viscom wprowadza do swojej oferty materiały marki PONGS, a w walce z zanieczyszczeniami pomaga też Mikrofibra od Integart.

Szczęśliwie, pomimo pandemii dostawcy nie zwalniają tempa. Liczne instalacje nowych maszyn (m. in. Atrium Centrum Ploterowe, Via Color Pegasus, Duplo czy Fastcom Systemy Laserowe) to optymistyczne informacje płynące z rynku. Odmrażanie poszczególnych gałęzi gospodarki oraz pozytywne sygnały płynące z zagranicznej branży wystawienniczej sprawiły, że prace nad targami FestiwalDruku.pl właśnie ruszyły pełną parą.

- Jesteśmy w stałym kontakcie z wystawcami i zwiedzającymi. Ci pierwsi organizują już w maju prezentacje w swoich show roomach – w wielu przypadkach na życzenie klientów. Oczywiście z zachowaniem nowych zasad bezpieczeństwa. Producenci reklam i drukarnie realizują nowe zlecenia (naklejki ostrzegawcze, stacje do dezynfekcji, przyłbice), ale również czekają na możliwość spotkań. Nowe sprzedaże maszyn jakie się w trakcie zastoju pojawiły, również napawają optymizmem. Świetnie została przyjęta wiadomość, że wrześniowy FestiwalDruku.pl będzie swoistego rodzaju oficjalnym otwarciem branży produkcji reklamowej – mówi Robert Załupski, Dyrektor FestiwalDruku.pl.

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal. O premierach, konkursach i konferencjach targowych, organizator będzie informował na bieżąco – w trakcie ustalania harmonogramu wydarzenia.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r.

  • OOH magazine „news” można pobrać TUTAJ [PDF]

Bezpłatna rejestracja na targi startuje w czerwcu br.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Największy raport o SEO i Content Marketingu w polskim e-commerce
Prawie 150 stron danych, analiz i komentarzy. 1000 sklepów e-commerce, 200 decydentów, 13 ekspertów Harbingers i dziesiątki partnerów branżowych.... 8.05.2025 oficjalnie swoją premierę ma raport E-commerce 2025: Prognozy przychodów z SEO i Content Marketingu w dobie AI — największe opracowanie o roli treści i widoczności w rozwoju sklepów internetowych w Polsce. 
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC
Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe...
Targi w Polsce w 2024 roku: kondycja branży targowej w raporcie PIPT
Branża targowa w Polsce umacnia swoją pozycję – wynika z raportu „Targi w Polsce w 2024 roku”, przygotowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego (PIPT). W minionym roku branża zanotowała wzrost, zarówno jeśli chodzi o liczbę wydarzeń, zwiedzających, jak i o liczbę wystawców.
Majowe wydanie Werbe!PUNKT
Najnowsze, trzecie wydanie magazynu Werbe!PUNKT jest już w dystrybucji i trafia bezpośrednio do dystrybutorów artykułów promocyjnych na rynku niemieckojęzycznym.
Connected TV bez tajemnic – poradnik reklamy CTV
Co drugie mieszkanie w Polsce wyposażone jest w telewizor podłączony do internetu. Urządzenie, które użytkownikom daje dostęp do treści telewizyjnych, ale też wideo na żądanie, aplikacji czy streamingu muzyki dla branży reklamowej jest nowym, dynamicznie rosnącym ekosystemem reklamowym. Szacunki mówią, że na reklamę w środowisku CTV marketerzy w Polsce wydają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764