logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem

  PR 28.05.2020, przeczytano 1646 razy
ilustracjastrzałka

Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligraficzny-_ooh-news_-z-pozytywnym-branzowym-przeslaniem,387197,artykul.html

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej odbędzie się już po raz 12. W tym roku przygotowania do targów, jak i cały proces organizacji wydarzenia napotkał na swojej drodze na liczne wyzywania związane z pandemią koronawirusa. Dlatego też w numerze nie mogło zabraknąć tej tematyki. W poradniku API.pl możemy przeczytać jak zabezpieczać grafiki podłogowe laminatem z certyfikatem antypoślizgowym, a także jak media do druku wspierają komunikację w czasach epidemii. Atrium Centrum Ploterowe w walce z koronawirusem stworzył specjalną ofertę cenową na zestawy ploterów Mutoh i Summa. Amagraf wspiera swoich klientów i dywersyfikuje ofertę, Igepa Viscom wprowadza do swojej oferty materiały marki PONGS, a w walce z zanieczyszczeniami pomaga też Mikrofibra od Integart.

Szczęśliwie, pomimo pandemii dostawcy nie zwalniają tempa. Liczne instalacje nowych maszyn (m. in. Atrium Centrum Ploterowe, Via Color Pegasus, Duplo czy Fastcom Systemy Laserowe) to optymistyczne informacje płynące z rynku. Odmrażanie poszczególnych gałęzi gospodarki oraz pozytywne sygnały płynące z zagranicznej branży wystawienniczej sprawiły, że prace nad targami FestiwalDruku.pl właśnie ruszyły pełną parą.

- Jesteśmy w stałym kontakcie z wystawcami i zwiedzającymi. Ci pierwsi organizują już w maju prezentacje w swoich show roomach – w wielu przypadkach na życzenie klientów. Oczywiście z zachowaniem nowych zasad bezpieczeństwa. Producenci reklam i drukarnie realizują nowe zlecenia (naklejki ostrzegawcze, stacje do dezynfekcji, przyłbice), ale również czekają na możliwość spotkań. Nowe sprzedaże maszyn jakie się w trakcie zastoju pojawiły, również napawają optymizmem. Świetnie została przyjęta wiadomość, że wrześniowy FestiwalDruku.pl będzie swoistego rodzaju oficjalnym otwarciem branży produkcji reklamowej – mówi Robert Załupski, Dyrektor FestiwalDruku.pl.

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal. O premierach, konkursach i konferencjach targowych, organizator będzie informował na bieżąco – w trakcie ustalania harmonogramu wydarzenia.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r.

  • OOH magazine „news” można pobrać TUTAJ [PDF]

Bezpłatna rejestracja na targi startuje w czerwcu br.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawie 9 na 10 konsumentów na całym świecie uważa zrównoważony rozwój za ważny przy wyborze marki[1]. Jak na to „wyzwanie” odpowiadają globalni gracze i czego możemy się od nich nauczyć? Czym jest real time CSR i dlaczego wojna w Ukrainie wprowadziła nowe standardy dobroczynności, uruchamiając jednocześnie falę wolontariatu pracowniczego? Dlaczego nie każda pomoc jest...
Digital marketing to dzisiaj jedno z kluczowych działań biznesowych dla każdego liczącego się przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie, dlatego każdego roku powstają nowe firmy oferujące usługi w tym obszarze. Od czego zacząć zakładanie agencji digital marketingowej, w jaki sposób budować dobry i zgrany zespół, czy jak wyceniać działania, żeby biznes się opłacał? Chociaż...
Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.
Spicy Mobile o Martech i korzystaniu z usług cyfrowych
Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii.
Salestube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform
Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Bezpłatny materiał doczekał się swojej drugiej edycji, której premiera odbyła się 15 listopada. Ebook GMP 2.0. to ponad 100 stron wiedzy o jednej z największych platform do zakupu mediów i analizy danych, uwzględniającej zmiany w produktach GMP, takie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764