logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem

  PR 28.05.2020, przeczytano 446 razy
ilustracjastrzałka

Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligraficzny-_ooh-news_-z-pozytywnym-branzowym-przeslaniem,387197,artykul.html

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej odbędzie się już po raz 12. W tym roku przygotowania do targów, jak i cały proces organizacji wydarzenia napotkał na swojej drodze na liczne wyzywania związane z pandemią koronawirusa. Dlatego też w numerze nie mogło zabraknąć tej tematyki. W poradniku API.pl możemy przeczytać jak zabezpieczać grafiki podłogowe laminatem z certyfikatem antypoślizgowym, a także jak media do druku wspierają komunikację w czasach epidemii. Atrium Centrum Ploterowe w walce z koronawirusem stworzył specjalną ofertę cenową na zestawy ploterów Mutoh i Summa. Amagraf wspiera swoich klientów i dywersyfikuje ofertę, Igepa Viscom wprowadza do swojej oferty materiały marki PONGS, a w walce z zanieczyszczeniami pomaga też Mikrofibra od Integart.

Szczęśliwie, pomimo pandemii dostawcy nie zwalniają tempa. Liczne instalacje nowych maszyn (m. in. Atrium Centrum Ploterowe, Via Color Pegasus, Duplo czy Fastcom Systemy Laserowe) to optymistyczne informacje płynące z rynku. Odmrażanie poszczególnych gałęzi gospodarki oraz pozytywne sygnały płynące z zagranicznej branży wystawienniczej sprawiły, że prace nad targami FestiwalDruku.pl właśnie ruszyły pełną parą.

- Jesteśmy w stałym kontakcie z wystawcami i zwiedzającymi. Ci pierwsi organizują już w maju prezentacje w swoich show roomach – w wielu przypadkach na życzenie klientów. Oczywiście z zachowaniem nowych zasad bezpieczeństwa. Producenci reklam i drukarnie realizują nowe zlecenia (naklejki ostrzegawcze, stacje do dezynfekcji, przyłbice), ale również czekają na możliwość spotkań. Nowe sprzedaże maszyn jakie się w trakcie zastoju pojawiły, również napawają optymizmem. Świetnie została przyjęta wiadomość, że wrześniowy FestiwalDruku.pl będzie swoistego rodzaju oficjalnym otwarciem branży produkcji reklamowej – mówi Robert Załupski, Dyrektor FestiwalDruku.pl.

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal. O premierach, konkursach i konferencjach targowych, organizator będzie informował na bieżąco – w trakcie ustalania harmonogramu wydarzenia.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r.

  • OOH magazine „news” można pobrać TUTAJ [PDF]

Bezpłatna rejestracja na targi startuje w czerwcu br.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbiór Dobrych Praktyk w obszarze Viewability Grupy Roboczej IAB Polska
Czym jest Viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar Viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre Praktyki w obszarze Viewability” stworzona przez Grupę Roboczą Viewability IAB...
Nowy numer magazynu Upstream
Właśnie ukazał się nowy numer magazynu „UPstream” – firmowego pisma Nowego Stylu, adresowanego do architektów, projektantów wnętrz oraz wszystkich osób poszukujących ciekawych treści związanych z designem, wyposażaniem biur i przestrzeni użyteczności publicznej. Numer pełen jest wnikliwej wiedzy i inspiracji.
IAB: Dobre Praktyki w obszarze Brand Safety
Działająca w ramach IAB Polska Grupa Robocza Brand Safety stworzyła publikację „Dobre Praktyki w obszarze Brand Safety”, będącą zbiorem aktualnej wiedzy i rekomendacji z tego obszaru dla różnych podmiotów branży reklamowej.
Poradnik Newspoint „Jak odnosić korzyści z social media?”
Newspoint przygotował poradnik o zaletach obecności marki w social media. „Jak odnosić korzyści z social media” to zbiór pomysłów na rozwój biznesu, dla każdego marketera i specjalisty ds. social media, jakie dają spotkania z użytkownikami najpopularniejszych w Polsce platform społecznościowych. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych.
Pierwszy w Polsce podręcznik Tiktoka już dostępny
TikTok to zdecydowanie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy, którego liczba użytkowników przekroczyła już 2 miliardy! Jest to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, a jej popularność wciąż rośnie. Jednocześnie TikTok cechuje się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników. Według raportu IndaHash, 94% użytkowników spędza w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764