Z początkiem maja rozpoczęła się niestandardowa, bo kontekstowa akcja Szpitala Medicover, której głównym bohaterem jest zdrowie prezentowane w zawoalowany, a z czasem zabawny sposób na stołecznych nośnikach OOH. Kluczem do odpowiedniej interpretacji wszystkich haseł, które pojawią się w najbliższych tygodniach w czterech różnych odsłonach akcji jest polisemia.
Akcja w pierwszym etapie nawiązuje do najgorętszego okresu agitacji politycznej i korespondując z obywatelskim obowiązkiem udziału w wyborach prezydenckich, stawia na równi konieczność dbania o zdrowie - dlatego też według Szpitala Medicover:
– Język polski ma wyjątkowo atrakcyjną wartość - wiele słów ma niejedno znaczenie. Zdecydowaliśmy się wykorzystać tę właściwość w trosce o zdrowie – mówi Marcin Kalkhoff, Interim Marketing Director Szpitala Medicover. – Okazją sprzyjającą do kontekstowej akcji stały się dla nas także wybory prezydenckie. Dodaliśmy do tego kolejny, nie mniej banalny czynnik, czyli wiosnę i budzące się w ludziach soki życiowe, otrzymując bawiący się słowem koktajl wspaniale nadający się do komunikacyjnej konsumpcji, który skłania do refleksji – dodaje Marcin Kalkhoff.
Co dwa tygodnie na nośnikach outdoor pojawiać się będą kolejne odsłony akcji, a nowe plakaty zawierać będą wieloznaczne hasła kontekstowo powiązane z różnymi wydarzeniami lub postaciami. Szpital Medicover chce poprzez nie zwrócić uwagę na zdrowie oraz różne formy troski o nie.
– Chcemy, aby odbiorcy z zaciekawieniem i uśmiechem odczytywali naszą akcję, chcemy, aby poczuli się równie zadowoleni jak nasi pacjenci. Jednak ponad wszystko życzymy sobie, aby nasze plakaty skłoniły do refleksji, a w efekcie do większej troski o zdrowie – mówi Loic Fretard, Dyrektor Szpitala Medicover. – Pragniemy pokazać mieszkańcom Warszawy, że prywatny Szpital Medicover jest otwarty dla każdego, nie tylko dla abonamentowych klientów Medicover. Pierwszy raz za pomocą metki tak wyraźnie eksponujemy naszą lokalizację, gdyż nie wszyscy zainteresowani wiedzą, gdzie znaleźć Szpital Medicover – dodaje Loic Fretard.
Rozemocjonowani polityką, pobudzeni ciepłem i czasami mile łaskoczącymi promieniami słońca Warszawiacy przed dwa miesiące będą mieli okazję spotykać się z akcją OOH wilanowskiego Szpitala Medicover w różnych częściach stolicy.
Akcję promującą troskę o zdrowie przygotował zespół marketingu Szpitala Medicover we współpracy z Łukaszem Żukowskim, który jest autorem polisemicznych haseł. Planowaniem i zakupem powierzchni outdoorowej na potrzeby akcji zajęła się agencja reklamy zewnętrznej Re-Akcja.
Źródło: Medicover