logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polisemiczna akcja Szpitala Medicover w trosce o zdrowie

  PR 05.05.2015, przeczytano 619 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem maja rozpoczęła się niestandardowa, bo kontekstowa akcja Szpitala Medicover, której głównym bohaterem jest zdrowie prezentowane w zawoalowany, a z czasem zabawny sposób na stołecznych nośnikach OOH. Kluczem do odpowiedniej interpretacji wszystkich haseł, które pojawią się w najbliższych tygodniach w czterech różnych odsłonach akcji jest polisemia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polisemiczna-akcja-szpitala-medicover-w-trosce-o-zdrowie,24764,artykul.html

Akcja w pierwszym etapie nawiązuje do najgorętszego okresu agitacji politycznej i korespondując z obywatelskim obowiązkiem udziału w wyborach prezydenckich, stawia na równi konieczność dbania o zdrowie - dlatego też według Szpitala Medicover:

– Język polski ma wyjątkowo atrakcyjną wartość - wiele słów ma niejedno znaczenie. Zdecydowaliśmy się wykorzystać tę właściwość w trosce o zdrowie – mówi Marcin Kalkhoff, Interim Marketing Director Szpitala Medicover. – Okazją sprzyjającą do kontekstowej akcji stały się dla nas także wybory prezydenckie. Dodaliśmy do tego kolejny, nie mniej banalny czynnik, czyli wiosnę i budzące się w ludziach soki życiowe, otrzymując bawiący się słowem koktajl wspaniale nadający się do komunikacyjnej konsumpcji, który skłania do refleksji – dodaje Marcin Kalkhoff.

Co dwa tygodnie na nośnikach outdoor pojawiać się będą kolejne odsłony akcji, a nowe plakaty zawierać będą wieloznaczne hasła kontekstowo powiązane z różnymi wydarzeniami lub postaciami. Szpital Medicover chce poprzez nie zwrócić uwagę na zdrowie oraz różne formy troski o nie.

– Chcemy, aby odbiorcy z zaciekawieniem i uśmiechem odczytywali naszą akcję, chcemy, aby poczuli się równie zadowoleni jak nasi pacjenci. Jednak ponad wszystko życzymy sobie, aby nasze plakaty skłoniły do refleksji, a w efekcie do większej troski o zdrowie – mówi Loic Fretard, Dyrektor Szpitala Medicover. – Pragniemy pokazać mieszkańcom Warszawy, że prywatny Szpital Medicover jest otwarty dla każdego, nie tylko dla abonamentowych klientów Medicover. Pierwszy raz za pomocą metki tak wyraźnie eksponujemy naszą lokalizację, gdyż nie wszyscy zainteresowani wiedzą, gdzie znaleźć Szpital Medicover – dodaje Loic Fretard.

Rozemocjonowani polityką, pobudzeni ciepłem i czasami mile łaskoczącymi promieniami słońca Warszawiacy przed dwa miesiące będą mieli okazję spotykać się z akcją OOH wilanowskiego Szpitala Medicover w różnych częściach stolicy.

Akcję promującą troskę o zdrowie przygotował zespół marketingu Szpitala Medicover we współpracy z Łukaszem Żukowskim, który jest autorem polisemicznych haseł. Planowaniem i zakupem powierzchni outdoorowej na potrzeby akcji zajęła się agencja reklamy zewnętrznej Re-Akcja.

Źródło: Medicover

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Zawirusowane targi
Kiedy z początkiem stycznia wylatywałem do Chin jako zagraniczny gość kongresu przemysłu targowego CEFCO w Nanning, nie zwróciłem uwagi na drobną informację o pojawieniu się jakiegoś wirusa. Uczestnicy kongresu referowali sprawę budowy nowych centrów targowych w Chinach i pozytywnych oczekiwań w roku targowym 2020. Życie na ulicach nowoczesnego Nanning, głównego miasta...
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764