logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polisemiczna akcja Szpitala Medicover w trosce o zdrowie

  PR 05.05.2015, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem maja rozpoczęła się niestandardowa, bo kontekstowa akcja Szpitala Medicover, której głównym bohaterem jest zdrowie prezentowane w zawoalowany, a z czasem zabawny sposób na stołecznych nośnikach OOH. Kluczem do odpowiedniej interpretacji wszystkich haseł, które pojawią się w najbliższych tygodniach w czterech różnych odsłonach akcji jest polisemia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polisemiczna-akcja-szpitala-medicover-w-trosce-o-zdrowie,24764,artykul.html

Akcja w pierwszym etapie nawiązuje do najgorętszego okresu agitacji politycznej i korespondując z obywatelskim obowiązkiem udziału w wyborach prezydenckich, stawia na równi konieczność dbania o zdrowie - dlatego też według Szpitala Medicover:

– Język polski ma wyjątkowo atrakcyjną wartość - wiele słów ma niejedno znaczenie. Zdecydowaliśmy się wykorzystać tę właściwość w trosce o zdrowie – mówi Marcin Kalkhoff, Interim Marketing Director Szpitala Medicover. – Okazją sprzyjającą do kontekstowej akcji stały się dla nas także wybory prezydenckie. Dodaliśmy do tego kolejny, nie mniej banalny czynnik, czyli wiosnę i budzące się w ludziach soki życiowe, otrzymując bawiący się słowem koktajl wspaniale nadający się do komunikacyjnej konsumpcji, który skłania do refleksji – dodaje Marcin Kalkhoff.

Co dwa tygodnie na nośnikach outdoor pojawiać się będą kolejne odsłony akcji, a nowe plakaty zawierać będą wieloznaczne hasła kontekstowo powiązane z różnymi wydarzeniami lub postaciami. Szpital Medicover chce poprzez nie zwrócić uwagę na zdrowie oraz różne formy troski o nie.

– Chcemy, aby odbiorcy z zaciekawieniem i uśmiechem odczytywali naszą akcję, chcemy, aby poczuli się równie zadowoleni jak nasi pacjenci. Jednak ponad wszystko życzymy sobie, aby nasze plakaty skłoniły do refleksji, a w efekcie do większej troski o zdrowie – mówi Loic Fretard, Dyrektor Szpitala Medicover. – Pragniemy pokazać mieszkańcom Warszawy, że prywatny Szpital Medicover jest otwarty dla każdego, nie tylko dla abonamentowych klientów Medicover. Pierwszy raz za pomocą metki tak wyraźnie eksponujemy naszą lokalizację, gdyż nie wszyscy zainteresowani wiedzą, gdzie znaleźć Szpital Medicover – dodaje Loic Fretard.

Rozemocjonowani polityką, pobudzeni ciepłem i czasami mile łaskoczącymi promieniami słońca Warszawiacy przed dwa miesiące będą mieli okazję spotykać się z akcją OOH wilanowskiego Szpitala Medicover w różnych częściach stolicy.

Akcję promującą troskę o zdrowie przygotował zespół marketingu Szpitala Medicover we współpracy z Łukaszem Żukowskim, który jest autorem polisemicznych haseł. Planowaniem i zakupem powierzchni outdoorowej na potrzeby akcji zajęła się agencja reklamy zewnętrznej Re-Akcja.

Źródło: Medicover

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764