logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Digital Signage Association na targach Retail Show

  PR 05.12.2014, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka

W trakcie tegorocznych targów Retail Show firmy zaangażowane w rozwój rodzimego rynku Digital Signage po raz pierwszy wystąpiły wspólnie pod jednym szyldem  - Stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.  Dzięki połączonym siłom 7 różnych podmiotów, działających w obszarze cyfrowej komunikacji i reklamy, powstało ponad 100 metrowe stoisko prezentujące najciekawsze rozwiązania Digital Signage dla handlu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-digital-signage-association-na-targach-retail-show,23426,artykul.html

Podczas targów Retail Show, które miały miejsce 19 i 20 listopada br. w Warszawie, zobaczyć można było m.in.: multimedialną witrynę sklepową z inteligentnie dostosowanym do odbiorcy kontentem (rozwiązanie oparte na 80-calowym monitorze NEC V801 umożliwiającym wyświetlenie sylwetki ludzkiej naturalnych rozmiarów). NEC Display Solutions zaprezentował również cyfrowy plakat i instalacje monitorów typu back-to-back oraz długo oczekiwany przez branżę najnowszy player DS NEC, oparty na systemie Android. Firma SQM przedstawiła interaktywny system multimedialny UPSELLO, który podążając za procesem zakupowym w praktyczny sposób wpływa na zwiększenie koszyka zakupowego. Dzięki rozwiązaniom Digital Technologies na stoisku prezentowana była wirtualna przymierzalnia z kinetycznie sterowanym kontentem, wyświetlanym na 55-calowym monitorze NEC P553. Możliwy był także pomiar liczby osób odwiedzających stoisko. 

Stworzono również wizualizację systemów DS w klubie fitness (tu firma Benefit Multimedia przedstawiła autorski program BTV). Firma Accuratus prezentowała na monitorze NEC P703 funkcjonalności nowego playera wykorzystywanego w instalacjach DS: show, slideshow, streaming, możliwość integracji systemu DS z social media i kontent sterowany kinetycznie. Natomiast producent systemów montażu Edbak wyposażył stoisko w profesjonalne uchwyty ścienne, sufitowe oraz POS do montażu ekranów i ścian wideo. Internet Media Services S.A. wzbogacił stoisko o zapach, stosując najnowsze rozwiązania aromamarketingu. 

Na stoisku nie zabrakło też miejsca do spotkań i rozmów, jakim stała się „kawiarenka PDSA”, w której cyfrowy kontent wyświetlał najnowszy instalacyjny projektor laserowy NEC PX602UL. Do recepcji stoiska przyciągał cyfrowy kontent prezentowany na ścianach wideo NEC z monitorów 46-calowych w konfiguracji 2x1 oraz 55-calowych w konfiguracji 2x2, a także na 29-calowym monitorze NEC o ultra-panoramicznym formacie ekranu (EA294WMi). 

„Po raz pierwszy poszczególni członkowie PDSA zdecydowali się na uczestnictwo w targach pod wspólną marką stowarzyszenia, do którego należymy, prezentując swoje rozwiązania na jednym, imponującym stoisku. Na gorąco można stwierdzić, iż była to trafiona decyzja, otwarte stoisko o powierzchni ponad 100m było jednym z najbardziej atrakcyjnych na targach i wzbudzało duże zainteresowanie wśród odwiedzających. Dodatkowo udało się nam znacznie obniżyć indywidualne koszty uczestnictwa dla każdej z firm.” – komentuje Mariusz Orzechowski, Prezes Polish Digital Signage Association.

Źródło: Polish Digital Signage Association

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764