logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Digital Signage Association na targach Retail Show

  PR 05.12.2014, przeczytano 867 razy
ilustracjastrzałka

W trakcie tegorocznych targów Retail Show firmy zaangażowane w rozwój rodzimego rynku Digital Signage po raz pierwszy wystąpiły wspólnie pod jednym szyldem  - Stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.  Dzięki połączonym siłom 7 różnych podmiotów, działających w obszarze cyfrowej komunikacji i reklamy, powstało ponad 100 metrowe stoisko prezentujące najciekawsze rozwiązania Digital Signage dla handlu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-digital-signage-association-na-targach-retail-show,23426,artykul.html

Podczas targów Retail Show, które miały miejsce 19 i 20 listopada br. w Warszawie, zobaczyć można było m.in.: multimedialną witrynę sklepową z inteligentnie dostosowanym do odbiorcy kontentem (rozwiązanie oparte na 80-calowym monitorze NEC V801 umożliwiającym wyświetlenie sylwetki ludzkiej naturalnych rozmiarów). NEC Display Solutions zaprezentował również cyfrowy plakat i instalacje monitorów typu back-to-back oraz długo oczekiwany przez branżę najnowszy player DS NEC, oparty na systemie Android. Firma SQM przedstawiła interaktywny system multimedialny UPSELLO, który podążając za procesem zakupowym w praktyczny sposób wpływa na zwiększenie koszyka zakupowego. Dzięki rozwiązaniom Digital Technologies na stoisku prezentowana była wirtualna przymierzalnia z kinetycznie sterowanym kontentem, wyświetlanym na 55-calowym monitorze NEC P553. Możliwy był także pomiar liczby osób odwiedzających stoisko. 

Stworzono również wizualizację systemów DS w klubie fitness (tu firma Benefit Multimedia przedstawiła autorski program BTV). Firma Accuratus prezentowała na monitorze NEC P703 funkcjonalności nowego playera wykorzystywanego w instalacjach DS: show, slideshow, streaming, możliwość integracji systemu DS z social media i kontent sterowany kinetycznie. Natomiast producent systemów montażu Edbak wyposażył stoisko w profesjonalne uchwyty ścienne, sufitowe oraz POS do montażu ekranów i ścian wideo. Internet Media Services S.A. wzbogacił stoisko o zapach, stosując najnowsze rozwiązania aromamarketingu. 

Na stoisku nie zabrakło też miejsca do spotkań i rozmów, jakim stała się „kawiarenka PDSA”, w której cyfrowy kontent wyświetlał najnowszy instalacyjny projektor laserowy NEC PX602UL. Do recepcji stoiska przyciągał cyfrowy kontent prezentowany na ścianach wideo NEC z monitorów 46-calowych w konfiguracji 2x1 oraz 55-calowych w konfiguracji 2x2, a także na 29-calowym monitorze NEC o ultra-panoramicznym formacie ekranu (EA294WMi). 

„Po raz pierwszy poszczególni członkowie PDSA zdecydowali się na uczestnictwo w targach pod wspólną marką stowarzyszenia, do którego należymy, prezentując swoje rozwiązania na jednym, imponującym stoisku. Na gorąco można stwierdzić, iż była to trafiona decyzja, otwarte stoisko o powierzchni ponad 100m było jednym z najbardziej atrakcyjnych na targach i wzbudzało duże zainteresowanie wśród odwiedzających. Dodatkowo udało się nam znacznie obniżyć indywidualne koszty uczestnictwa dla każdej z firm.” – komentuje Mariusz Orzechowski, Prezes Polish Digital Signage Association.

Źródło: Polish Digital Signage Association

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764