logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Express zmienia logo i wygląd portalu

  PR 15.06.2018, przeczytano 920 razy
ilustracjastrzałka

W połowie czerwca Polish Express, największy portal polonijny z siedzibą w Londynie, odświeżył logo oraz poprawił wygląd portalu. To największa zmiana od początku istnienia serwisu Polishexpress.co.uk w zakresie identyfikacji wizualnej znaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-express-zmienia-logo-i-wyglad-portalu,36899,artykul.html

Nowy wygląd logotypu jest pierwszą tak poważną zmianą w identyfikacji od początku istnienia serwisu, powstałego w 2006 roku. W 2013 roku strona przekształciła się w portal i zmieniła ponownie wygląd w 2015 roku, zachowując w czasie obu zmian logotyp. Wprowadzone w czerwcu poprawki w zakresie wyglądu serwisu dotyczyły jedynie optymalizacji wolnych przestrzeni oraz poprawienia sposobu prezentowania treści projektu sprzed trzech lat. Natomiast wygląd logo znacząco odbiega od poprzedniego.

ilustracjastrzałka

- Musimy i chcemy się zmieniać. W świecie mediów i internetu obowiązuje zasada zmieniaj się lub giń. Zasadę tę traktujemy jako oczywistą, bo sami czujemy ciągłą potrzebę zmian i rozwoju. Nowe logo lepiej wpisuje się w obecne trendy - mówi Anna Godek - Biniasz, Dyrektor Zarządzająca  w Zetha Ltd, wydawcy Polish Express.

ilustracjastrzałka

Autorem obu projektów jest polski grafik pracujący głównie dla klientów amerykańskich i brytyjskich - Arkadiusz Płatek z agencji Inspace.io, który specjalizuje się w projektach dla potrzeb internetu i mobile.

- Wybraliśmy Arka, ponieważ ma imponujące portfolio projektów tworzonych do internetu z uwzględnieniem segmentu mobile, który stanowi dla nas już blisko 75-80% całego ruchu w portalu polishexpress.co.uk - dodaje Biniasz.

 

Źródło: Polish Express

www.polishexpress.co.uk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764