logo
WIADOMOŚCI

Polish Express zmienia logo i wygląd portalu

Mateusz Zawiślak  PR 15.06.2018, przeczytano 259 razy
ilustracjastrzałka

W połowie czerwca Polish Express, największy portal polonijny z siedzibą w Londynie, odświeżył logo oraz poprawił wygląd portalu. To największa zmiana od początku istnienia serwisu Polishexpress.co.uk w zakresie identyfikacji wizualnej znaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-express-zmienia-logo-i-wyglad-portalu,36899,artykul.html

Nowy wygląd logotypu jest pierwszą tak poważną zmianą w identyfikacji od początku istnienia serwisu, powstałego w 2006 roku. W 2013 roku strona przekształciła się w portal i zmieniła ponownie wygląd w 2015 roku, zachowując w czasie obu zmian logotyp. Wprowadzone w czerwcu poprawki w zakresie wyglądu serwisu dotyczyły jedynie optymalizacji wolnych przestrzeni oraz poprawienia sposobu prezentowania treści projektu sprzed trzech lat. Natomiast wygląd logo znacząco odbiega od poprzedniego.

ilustracjastrzałka

- Musimy i chcemy się zmieniać. W świecie mediów i internetu obowiązuje zasada zmieniaj się lub giń. Zasadę tę traktujemy jako oczywistą, bo sami czujemy ciągłą potrzebę zmian i rozwoju. Nowe logo lepiej wpisuje się w obecne trendy - mówi Anna Godek - Biniasz, Dyrektor Zarządzająca  w Zetha Ltd, wydawcy Polish Express.

ilustracjastrzałka

Autorem obu projektów jest polski grafik pracujący głównie dla klientów amerykańskich i brytyjskich - Arkadiusz Płatek z agencji Inspace.io, który specjalizuje się w projektach dla potrzeb internetu i mobile.

- Wybraliśmy Arka, ponieważ ma imponujące portfolio projektów tworzonych do internetu z uwzględnieniem segmentu mobile, który stanowi dla nas już blisko 75-80% całego ruchu w portalu polishexpress.co.uk - dodaje Biniasz.

 

Źródło: Polish Express

www.polishexpress.co.uk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Znamy najchętniej odwiedzane przez internautów strony serwisów premium z filmami na żądanie. Stawkę otwierają VOD.pl, CDA Premium oraz sekcja wideo portalu WP.
Zwieger sponsoruje kolejny sezon „Doradcy smaku”
Garnki, noże i patelnie marki Zwieger towarzyszą Robertowi Sowie podczas gotowania w najnowszym sezonie programu „Doradca smaku” w telewizji TVN. Sprzęt firmy pojawi się we wszystkich odcinkach serii, emitowanych w paśmie wieczornym tuż przed jednym z najpopularniejszych polskich seriali.
Wczoraj minęło dokładnie 115 dni od wejścia w życie RODO (ang. GDPR). Od tego czasu do Urzędu Ochrony Danych Osobowych wpłynęło ponad 2 tys. skarg. Dla porównania, w całym 2017 roku było ich ok. 3 tys. Nawet obywatele krajów, które nie należą do Unii Europejskiej chętnie korzystają z możliwości, jakie daje nowe rozporządzenie. W Wielkiej Brytanii,...
Renault-Nissan-Mitsubishi i Google ogłosiły partnerstwo technologiczne, które ma na celu wykorzystanie systemu operacyjnego Android w pojazdach sprzedawanych przez największy na świecie sojusz motoryzacyjny. Inteligentne systemy informacyjno-rozrywkowe i przyjazne użytkownikom aplikacje trafią do wielu modeli pojazdów już od 2021 roku.
Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone