logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Express zmienia logo i wygląd portalu

  PR 15.06.2018, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

W połowie czerwca Polish Express, największy portal polonijny z siedzibą w Londynie, odświeżył logo oraz poprawił wygląd portalu. To największa zmiana od początku istnienia serwisu Polishexpress.co.uk w zakresie identyfikacji wizualnej znaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-express-zmienia-logo-i-wyglad-portalu,36899,artykul.html

Nowy wygląd logotypu jest pierwszą tak poważną zmianą w identyfikacji od początku istnienia serwisu, powstałego w 2006 roku. W 2013 roku strona przekształciła się w portal i zmieniła ponownie wygląd w 2015 roku, zachowując w czasie obu zmian logotyp. Wprowadzone w czerwcu poprawki w zakresie wyglądu serwisu dotyczyły jedynie optymalizacji wolnych przestrzeni oraz poprawienia sposobu prezentowania treści projektu sprzed trzech lat. Natomiast wygląd logo znacząco odbiega od poprzedniego.

ilustracjastrzałka

- Musimy i chcemy się zmieniać. W świecie mediów i internetu obowiązuje zasada zmieniaj się lub giń. Zasadę tę traktujemy jako oczywistą, bo sami czujemy ciągłą potrzebę zmian i rozwoju. Nowe logo lepiej wpisuje się w obecne trendy - mówi Anna Godek - Biniasz, Dyrektor Zarządzająca  w Zetha Ltd, wydawcy Polish Express.

ilustracjastrzałka

Autorem obu projektów jest polski grafik pracujący głównie dla klientów amerykańskich i brytyjskich - Arkadiusz Płatek z agencji Inspace.io, który specjalizuje się w projektach dla potrzeb internetu i mobile.

- Wybraliśmy Arka, ponieważ ma imponujące portfolio projektów tworzonych do internetu z uwzględnieniem segmentu mobile, który stanowi dla nas już blisko 75-80% całego ruchu w portalu polishexpress.co.uk - dodaje Biniasz.

 

Źródło: Polish Express

www.polishexpress.co.uk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
Pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce
Social media to dzisiaj przede wszystkim Facebook, a ten ma swój regulamin. Czytaliście? Nie? Nie przejmujcie się, większość z nas go nie czytała. Od teraz będziecie mogli go posłuchać w drodze do pracy lub na spotkanie, ponieważ pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce. Dla swoich słuchaczy przygotował go Łukasz Wołek, twórca podcastu Marketing...
Raport o kondycji polskiej ortografii w Internecie
Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę, prezentuje Raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2018 r. Raport powstał z okazji zbliżającego się 21 lutego Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego. Został on ustanowiony przez UNESCO w 1999 roku i ma na celu podkreślić bogactwo różnorodności językowej świata.
Marcin Kochanowski dołącza do zespołu Turnera w Warszawie
11 lutego Marcin Kochanowski objął stanowisko Brand Solutions Managera CEE w warszawskim oddziale Turnera.
Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764