logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Awards 2019

   28.01.2020, przeczytano 520 razy
ilustracja

Rusza trzecia edycja konkursu PGDAwards poświęconego komunikacji wizualnej w 2019 roku. Przegląd PGDAwards to największy w Polsce branżowy konkurs rokrocznie prezentujący realizacje ze wszystkich istniejących dziedzin grafiki użytkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-awards-2019,385493,artykul.html

PGDAwards to 16 kategorii i 42 podkategorii konkursowych pozwalających obiektywnie ocenić wszystkie dziedziny designu wizualnego.

PGDAwards to konkurs na najlepsze identyfikacje wizualne, plakaty, kroje pism, ilustracje, wydawnictwa, magazyny i gazety, infografiki, wayfinding, opakowania, motion graphics, digital media oraz projektowanie eksperymentalne i studenckie.

PGDAwards to 14 komisji konkursowych składający się 42 jurorów i jurorek – specjalistów w swoich dziedzinach projektowychw których gronie znajdują się m.in.: Ryszard Bienert, Artur Frankowski, Gosia Herba, Magda Heliasz, Krzysztof Iwański, Ola Jasionowska, Paweł Jońca, Bartosz Kosowski, Magdalena Mamajek-Mich, Vadim Makarenko, Hanna Piotrowska oraz przedstawiciele studiów 247Studio, Dragon Rouge, Kijek / Adamski, Pigeon, Order Group, Netguru, Motyw Studio, UVMW, The Codeine, Zespół wespół i wiele innych.

PGDAwards to bilety i zniżki na festiwale i konferencje w Polsce i za granicą takie jak Eastern Design Conference, Forward Festival, Graphic Days Torino Festival, Weltforma Festival i wiele innych. PGDAwards to także narody ufundowanych m. in. przez firmy Arctic Paper, Codes Lab, Karakter, PanTuNieStał i Threedotstype i wiele innych.

Zakończeniem PGDAwards będzie uroczyste wręczenie nagród w ramach konferencji PGDTalks w Warszawie w dniach 6-7 czerwca 2020 roku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764