logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Awards 2020: znamy wyniki!

   30.06.2021, przeczytano 471 razy
strzałkistrzałka
Eklektyk - kroje pisma Maciej Połczyński
ZOBACZ ILUSTRACJE

26 czerwca 2021 roku w Komunie Warszawa w Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz czwarty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 200 nominacji, 65 wyróżnień i 45 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-awards-2020%3A-znamy-wyniki%21,392097,artykul.html

Nagrody główne w poszczególnych kategoriach otrzymali następujacy projektanci, projektantki i zespoły: 247 studio, Aneta Lewandowska, Antoni Kwiatkowski, balsamstudio, Bartosz Kosowski, Beata Śliwińska "Barrakuz", studio Bękarty, Damian Nowak, Parastudio, Dawid Fik, Gabriela Baka, Igor Kubik, Jakub Jezierski, Kasia Augustyniak, Katarzyna Bojanowska, Konrad Rószkowski, Krzysztof Bielecki, Maciej Połczyński, Laïc: Type Foundry, Marta Lissowska, Mateusz Machalski, Borys Kosmynka, Anna Wieluńska, MELT, Nina Gregier, Ola Niepsuj, Ola Płocińska, Oliwia Michniewska, Paulina Szuścik, Ovid Works, grupa panGenerator, Patryk Hardziej, Ada Zielińska, Paweł Jońca, Pilar Rojo, Marek Knap, Natalia Cyrankiewicz, Renata Motyka, Ryszard Bienert, studio Super Super, Syfon Studio, studio to/studio, TOFU Studio, UVMW studio i Wunderfabrik.

Przyznane zostały także nagrody specjalne: najlepszą projektantką 2020 roku została Beata Śliwińska „Barrakuz", najlepszym zespołem projektowym 2020 roku – studio Bękarty, projekt 2020 roku to „Archiwum Protestów Publicznych” autorstwa Syfon Studio, a specjalną nagrodę Arctic Paper 2020 za najlepszą publikację otrzymała to/studio za seria „Mini” wydawnictwa „Tajfuny”.

Wybranym laureatom i laureatką zostały także przyznane nagrody specjalne, ufundowane przez Arctic Paper, Depositphoto, Karakter i Threedotstype.

Konkurs objęty był patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: PGDAwards

www.polishgraphicdesign.com

Galeria: PGDAwards 2020

Dodatkowe informacje:

Partnerzy główni:
Arctic Paper, Depositphoto, Karakter, Threedotstype, Komuna Warszawa

Patroni branżowi:
Fundacja Bęc Zmiana, Polish Designers, Polska Izba Opakowań, Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej

Patroni medialni: 
Design Alley, Dailyweb, GrafMag, Formy, Nowy Marketing, Notes na 6 tygodni, Rynek Papierniczy.pl, Portal Medialny, Signs.pl, Świat Druku, The Brief - co znosi psychika grafika, Hiro.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska i Piotr Osiński w jury konkursu KTR 2021
Natalia Borawska, associate creative director i Piotr Osiński, regional creative director, zasiądą za stołem jurorskim tegorocznej edycji KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Borawska podda ocenie prace w kategorii Communication, z kolei Osiński zaopiniuje zgłoszenia w kategorii Technology.
Credit Agricole zdobył wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards w kategorii „Najlepsza kampania wewnętrzna”. Uwagę jury zdobyły dwa projekty wzmacniające zaangażowanie pracowników: „Power People” i „Power Teams - rozwój hybrydowej kultury pracy”.
Konkurs Grand Mobile Photo
Samsung zaprasza do udziału w konkursie Grand Mobile Photo i zgłaszania swoich prac w jednej z piętnastu kategorii, w tym kategorii Samsung Galaxy Technology. Zdjęcia można nadsyłać do 30 września 2021 r. a łączna pula nagród w konkursie wynosi 12500 €.
42 filmy spośród ponad 500 zgłoszonych materiałów trafiło do finału konkursu Grand Video Awards 2021. 13-osobowe jury wskazało nominowanych do nagród w 9 kategoriach. Od dziś można głosować na film, który otrzyma Nagrodę Widzów.
Najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne – kolejna edycja „Liderów Rekrutacji”
Poszukiwanie i pozyskiwanie talentów na rynku pracy w wielu branżach nie należy do najłatwiejszych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, część firm stawia na nieszablonowe i kreatywne kampanie rekrutacyjne, często wykorzystując do tego szerokie możliwości, jakie dają media społecznościowe oraz marketing internetowy. Wyróżniające się, nieszablonowe rekrutacje mogą zostać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764