Rusza czwarta edycja Polish Graphic Design Awards - największego konkursu poświęconego komunikacji wizualnej i projektowaniu graficznemu w Polsce. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.
Polish Graphic Design Awards to jedyny w Polsce branżowy konkurs rokrocznie prezentujący realizacje ze wszystkich istniejących dziedzin designu wizualnego.
Polish Graphic Design Awards to konkurs na projekty zrealizowane, wdrożone lub upublicznione między 1 stycznia a 31 grudnia 2020 roku.
Polish Graphic Design Award to najlepsze identyfikacje wizualne, plakaty, kroje pism, ilustracje, wydawnictwa, magazyny i gazety, infografiki, wayfinding, opakowania, motion graphics, digital media, a także projektowanie eksperymentalne i studenckie.
Polish Graphic Design Awards to 16 kategorii i 38 podkategorii konkursowych pozwalających obiektywnie i dokładnie ocenić poszczególne dziedziny i specjalizacje projektowe.
Polish Graphic Design Awards to 14 sprofilowanych komisji konkursowych, z których każda dedykowana jest danej dyscyplinie projektowej.
Polish Graphic Design Awards to 14 jurorek, wybitnych specjalistek i doświadczonych projektantek: Aleksandra Bis, Natalia Bilska, Anna Caban, Agata Dudek, Viktoriya Grabowska, Beata Kurek, Małgorzata Leniarska, Idalia Smyczyńska, Katarzyna Nestorowicz, Gosia Nierodzińska, Agata Nowicka, Ewa Solarz, Bogną Świątkowska, Martyna Wędzicka-Obuchowicz
Polish Graphic Design Awards to zestaw nagród i wyróżnień ufundowanych przez firmę Artcic Paper, wydawnictwo Karakter, type foundry Threedotstype i platformę Depositphotos.
Informacji techniczne
Zgłoszenia i cena uczestnictwa zależne są od terminu nadsyłania prac konkursowych. Ostateczny termin zgłoszeń upływa 1 maja 2021 roku. Do 1 marca 2021 roku można zgłaszać prace w niższej cenie.
Polish Graphic Design Awards objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.
- Strona: www.polishgraphicdesign.com
- Ogólny FB: www.facebook.com/polishgraphicdesignawards
- Instagram: https://www.instagram.com/polishgraphicdesignawards/
Źródło: PGDA