logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Talks #04

   05.03.2020, przeczytano 1363 razy
ilustracja

Konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy. 21.03.2019, kino Rialto, Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-talks-04,385936,artykul.html

Czwarta edycja konferencji PGDTalks o praktycznej stronie pracy projektantów w Polsce. Tematem wydarzenia będą: pieniądze kosztorysy briefy umowy przetargi klienci oraz różnorodne case studies.Nasza konferencja to: twarde fakty trudne pytania niepopularne opinie przemilczane problemy prawdziwe ceny triki na klientów nieoczywiste modele biznesowe dziwne briefy niekończące się poprawki i wiele wiele więcej trudu znoju i radości!

Konferencja to zestaw wykładów połączonych z rozmowami. Każdy z prelegentów odpowie na wybrany zestaw  pytań prezentując jako przykłady konkretne projekty i prawdziwe sytuacje ze swojego życia zawodowego.

  • Ile kosztują projekty w Polsce?
  • Ile zarabiają designerzy?
  • Jak czytać briefy i pisać kosztorysy?
  • Jak szukać znaleźć i utrzymać klienta?
  • Jak szukać pracy w Polsce a jak za granicą?
  • Jak zdobyć zagraniczne zlecenia?Jak pracować z trudnym klientem?
  • Jak zmienić prace i specjalizacje?
  • Jak robić żeby się nie narobić?

Wiedza praktyczna której nie znajdziesz w internecie. Informacje którymi nikt nie chce się dzielić. Rzeczy o których nie mówi się publicznie.

Wystąpią:

Bilety w cenie

  • do 2 marca 95 złotych
  • do 21 marca 135 złotych

Miejsce konferencji

  • Kino Rialto, ul. Dąbrowskiego 38, Poznań

Szczegóły: http://talks.polishgraphicdesign.com/

Bilety: https://ti.to/polish-graphic-design/polish-graphic-design-talks-04

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764