logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Talks #04

   05.03.2020, przeczytano 380 razy
ilustracja

Konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy. 21.03.2019, kino Rialto, Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-talks-04,385936,artykul.html

Czwarta edycja konferencji PGDTalks o praktycznej stronie pracy projektantów w Polsce. Tematem wydarzenia będą: pieniądze kosztorysy briefy umowy przetargi klienci oraz różnorodne case studies.Nasza konferencja to: twarde fakty trudne pytania niepopularne opinie przemilczane problemy prawdziwe ceny triki na klientów nieoczywiste modele biznesowe dziwne briefy niekończące się poprawki i wiele wiele więcej trudu znoju i radości!

Konferencja to zestaw wykładów połączonych z rozmowami. Każdy z prelegentów odpowie na wybrany zestaw  pytań prezentując jako przykłady konkretne projekty i prawdziwe sytuacje ze swojego życia zawodowego.

  • Ile kosztują projekty w Polsce?
  • Ile zarabiają designerzy?
  • Jak czytać briefy i pisać kosztorysy?
  • Jak szukać znaleźć i utrzymać klienta?
  • Jak szukać pracy w Polsce a jak za granicą?
  • Jak zdobyć zagraniczne zlecenia?Jak pracować z trudnym klientem?
  • Jak zmienić prace i specjalizacje?
  • Jak robić żeby się nie narobić?

Wiedza praktyczna której nie znajdziesz w internecie. Informacje którymi nikt nie chce się dzielić. Rzeczy o których nie mówi się publicznie.

Wystąpią:

Bilety w cenie

  • do 2 marca 95 złotych
  • do 21 marca 135 złotych

Miejsce konferencji

  • Kino Rialto, ul. Dąbrowskiego 38, Poznań

Szczegóły: http://talks.polishgraphicdesign.com/

Bilety: https://ti.to/polish-graphic-design/polish-graphic-design-talks-04

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Pewien człowiek zorganizował warsztaty pt. Jak zarobić milion złotych.
Choć bilety na to wydarzenie kosztowały 1000 PLN, rozeszły się jak świeże bułeczki.

Gdy tłum się zebrał, organizator pojawił się na scenie i rzekł:
Jest Was tutaj ponad tysiąc, każdy z Was zapłacił tysiąc złotych, by poznać moją receptę.
Tak właśnie zarobiłem milion złotych.

avatar użytkownika
,

Czyli możesz organizować własną konferencję. Do dzieła!  

brak ikonki
,

Albo... byłoby lepiej, gdyby o rzeczach istotnych, mówiło się otwarcie, zawsze i wszędzie, a nie tylko tam, gdzie ktoś zapłacił za wstęp.
  

avatar użytkownika
,

Tym bardziej - do dzieła!  

brak ikonki
,

Zawsze otwarcie piszę o cenach i kosztach.
Aż strach pomyśleć, że tak wielu ludzi z branży potrzebuje do tego płatnej konferencji.
  

avatar użytkownika
,

To wszystko działa na Twoją korzyść. Zaczynaj - zbierz ludzi chcących Cię wysłuchać, zorganizuj warunki, zaplecze, infrastrukturę, niezbędne materiały - a potem udzielaj swojej wiedzy bezpłatnie.   

brak ikonki
,

Ale co mam zacząć, skoro napisałem że od zawsze otwarcie piszę o cenach i wycenach?  

avatar użytkownika
,

Chodzi o to żeby ktoś chciał Cię słuchać i czytać.  

brak ikonki
,

Ktoś konkretny, jak najbardziej czyta i słucha.
  

avatar użytkownika
,

A ci niekonkretni wolą zapłacić. Co zrobić - wszystkich nie zadowolisz.  

brak ikonki
,

Co zrobię?
Nadal będę odsiewał tych niekonkretnych. Zdecydowanie i bez sentymentów.
  

avatar użytkownika
,

Jesteś okrutny. Ale właśnie dlatego potrzebne są takie konferencje.  

brak ikonki
,

Nie. Takie spędy są wyłącznie łatwym źródłem zarobku dla organizatorów.
Ich wartość jest znikoma.
  

avatar użytkownika
,

To co mają zrobić ci odsiani przez Ciebie nieszczęśnicy?  

brak ikonki
,

Iść i zapłacić za szkolenie "jak zarobić milion".

I na pewno go zarobią...c'nie?
  

avatar użytkownika
,

Ci słuchający Ciebie zarobią okrągły milion, a ci co zapłacą innym - pół miliona minus koszt wejściówki.  

brak ikonki
,

Raczej - Ci co wejdą będą się lansować przez kilka miesięcy, że byli. A w zasadzie będą lansować tych, za których słuchanie zapłacili.

Jest taki gość. Nie przepuści żadnej konferencji.
Jego profil "agencyjny" jest przepełniony relacjami, selfie z prelegentami, slajdami z prezentacji, trendy realizacjami dużych agencji.

Brakuje w nim tylko jego własnych prac.
  

avatar użytkownika
,

Wygląda na to że przemawia przez Ciebie niechęć do pewnej części środowiska grafików, trawionego przez denerwujący rodzaj próżności i skłonności do jałowego lansowania się wzorem "blogerów modowych". To pewnie trafne obserwacje. Być może nawet tacy ludzie stanowią spory procent uczestników takich konferencji. Jednak wszystko to jako argument przeciwko takim konferencjom nie jest wystarczające - o niczym nie przesądza.  

brak ikonki
,

Skądże znowu, różnorodność jest dobra. Jedni lubią, inni krytykują, jeszcze inni są po prostu obojętni.

Jeden argument nie musi wcale przesądzać, a wielbiciele takich wydarzeń powinni ze spokojem przyjmować głosy krytyczne, wszak różnorodność działa w obie strony.
  

avatar użytkownika
,

Nie zrozumiałeś - chodzi tu o to że popełniasz błąd logiczny w swoim rozumowaniu. Ze słusznej zapewne obserwacji wskazującej, że istnieją ludzie nieumiejący zrobić właściwego użytku z takich wydarzeń, wyciągasz wniosek jakoby takiego użytku zrobić się nie dało. Takie wnioskowanie jest logicznie wadliwe.  

brak ikonki
,

Zakładam, że ludzie, którzy już posiedli nie będą obecni, wszak już posiedli.

Uczestniczą zatem ludzie, którzy nie posiedli, mimo, powszechnej dostępności.

A skoro nie posiedli, mimo powszechnej dostępności, to przekonanie, że posiądą w wyniku uczestnictwa, jest cokolwiek nielogicznie, i co gorsza, mocno naiwne.
  

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764