logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Talks #04

   05.03.2020, przeczytano 1843 razy
ilustracja

Konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy. 21.03.2019, kino Rialto, Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-talks-04,385936,artykul.html

Czwarta edycja konferencji PGDTalks o praktycznej stronie pracy projektantów w Polsce. Tematem wydarzenia będą: pieniądze kosztorysy briefy umowy przetargi klienci oraz różnorodne case studies.Nasza konferencja to: twarde fakty trudne pytania niepopularne opinie przemilczane problemy prawdziwe ceny triki na klientów nieoczywiste modele biznesowe dziwne briefy niekończące się poprawki i wiele wiele więcej trudu znoju i radości!

Konferencja to zestaw wykładów połączonych z rozmowami. Każdy z prelegentów odpowie na wybrany zestaw  pytań prezentując jako przykłady konkretne projekty i prawdziwe sytuacje ze swojego życia zawodowego.

  • Ile kosztują projekty w Polsce?
  • Ile zarabiają designerzy?
  • Jak czytać briefy i pisać kosztorysy?
  • Jak szukać znaleźć i utrzymać klienta?
  • Jak szukać pracy w Polsce a jak za granicą?
  • Jak zdobyć zagraniczne zlecenia?Jak pracować z trudnym klientem?
  • Jak zmienić prace i specjalizacje?
  • Jak robić żeby się nie narobić?

Wiedza praktyczna której nie znajdziesz w internecie. Informacje którymi nikt nie chce się dzielić. Rzeczy o których nie mówi się publicznie.

Wystąpią:

Bilety w cenie

  • do 2 marca 95 złotych
  • do 21 marca 135 złotych

Miejsce konferencji

  • Kino Rialto, ul. Dąbrowskiego 38, Poznań

Szczegóły: http://talks.polishgraphicdesign.com/

Bilety: https://ti.to/polish-graphic-design/polish-graphic-design-talks-04

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764