logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Talks #07

   25.05.2021, przeczytano 565 razy
ilustracja

Pierwsza designerska konferencja w postpandemicznej Polsce. Głównym tematem wydarzenia będzie branding i tworzenie identyfikacji wizualnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-talks-07,391617,artykul.html

Zostaną poruszone między innymi następujące zagadnienia:

  • ceny identyfikacji wizualnych
  • etapy pracy nad brandingiem
  • pozyskiwanie zleceń i klientów na identyfikację
  • pracy na etat, freelance czy prowadzenie studia projektowego
  • problemy i wyzwania dla kobiet projektantek.

Wydarzenie w trybie normalnego fizycznego spotkania. Konferencji odbędzie się zgodnie z zasadami bezpieczeństwa sanitarnego takimi jak:

  • obowiązkowe maski
  • dystans między uczestnikami
  • obecności 50% publiczności
  • wietrzona sala konferencji

Bilety:

  • 125 zł tylko do 31 maja
  • 155 zł do 19 czerwca

Pula biletów jest ograniczona i może zostać wyprzedana wcześniej. W cenie biletu: wstęp na wydarzenie, dostęp do nagrań wykładów, prezentacje zawierające kluczowe slajdy

Wykładowcy i tematy wystąpień

Ania Światłowska:

  • Jak zdobyć zlecenia od instytucji kultury?
  • Etat w instytucji kontra współpraca freelancerska
  • Rebranding instytucji kultury w praktyce

Martyna Wędzicka-Obuchowicz

  • Jak pracować i rozwijać się jako freelancer?
  • Plusy i minusy pracy freelancera i prowadzenia studia projektowego
  • Problemy i wyzwania dla samodzielnej projektantki

Mariusz Ruciński i Grzegorz Derlukiewicz (Redkroft)

  • Proces i etapy współpracy z klientam nad brandingiem
  • Pozyskiwanie zleceń i budowanie relacji z klientami
  • Ceny projektów i koszty pracy nad identyfikacjami wizualnymi w Polsce

Magdalena Ochał i Michał Kocikowski (Kolektyw Badawczy)

  • Jak badać projektowanie graficzne?
  • Badania, a skuteczny branding
  • Koszty i metody stosowania badań w komunikacji wizualnej

19.06.2021 rejestracja: 11:30, start: 12:00

Kino Elektronik, ul. Generała Zajączka 7, Warszawa

Bilety do nabycia TUTAJ

Źródło: Polish Graphic Design

www.polishgraphicdesign.com

Dodatkowe informacje:

Partnerzy wydarzenia: The Story i Kino Elektronik

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764