logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Talks #07

   25.05.2021, przeczytano 780 razy
ilustracja

Pierwsza designerska konferencja w postpandemicznej Polsce. Głównym tematem wydarzenia będzie branding i tworzenie identyfikacji wizualnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-talks-07,391617,artykul.html

Zostaną poruszone między innymi następujące zagadnienia:

  • ceny identyfikacji wizualnych
  • etapy pracy nad brandingiem
  • pozyskiwanie zleceń i klientów na identyfikację
  • pracy na etat, freelance czy prowadzenie studia projektowego
  • problemy i wyzwania dla kobiet projektantek.

Wydarzenie w trybie normalnego fizycznego spotkania. Konferencji odbędzie się zgodnie z zasadami bezpieczeństwa sanitarnego takimi jak:

  • obowiązkowe maski
  • dystans między uczestnikami
  • obecności 50% publiczności
  • wietrzona sala konferencji

Bilety:

  • 125 zł tylko do 31 maja
  • 155 zł do 19 czerwca

Pula biletów jest ograniczona i może zostać wyprzedana wcześniej. W cenie biletu: wstęp na wydarzenie, dostęp do nagrań wykładów, prezentacje zawierające kluczowe slajdy

Wykładowcy i tematy wystąpień

Ania Światłowska:

  • Jak zdobyć zlecenia od instytucji kultury?
  • Etat w instytucji kontra współpraca freelancerska
  • Rebranding instytucji kultury w praktyce

Martyna Wędzicka-Obuchowicz

  • Jak pracować i rozwijać się jako freelancer?
  • Plusy i minusy pracy freelancera i prowadzenia studia projektowego
  • Problemy i wyzwania dla samodzielnej projektantki

Mariusz Ruciński i Grzegorz Derlukiewicz (Redkroft)

  • Proces i etapy współpracy z klientam nad brandingiem
  • Pozyskiwanie zleceń i budowanie relacji z klientami
  • Ceny projektów i koszty pracy nad identyfikacjami wizualnymi w Polsce

Magdalena Ochał i Michał Kocikowski (Kolektyw Badawczy)

  • Jak badać projektowanie graficzne?
  • Badania, a skuteczny branding
  • Koszty i metody stosowania badań w komunikacji wizualnej

19.06.2021 rejestracja: 11:30, start: 12:00

Kino Elektronik, ul. Generała Zajączka 7, Warszawa

Bilety do nabycia TUTAJ

Źródło: Polish Graphic Design

www.polishgraphicdesign.com

Dodatkowe informacje:

Partnerzy wydarzenia: The Story i Kino Elektronik

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764