
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Główne cztery bloki tematyczne to:
- ceny czyli kosztorysy i zyski,
- klienci czyli promocja i współpraca,
- studio czyli zakładanie i rozwój firmy,
- przyszłość czyli digital branding.
Wystąpią najlepsi projektanci, projektantki i studia projektowe zajmujący się brandingiem w Polsce. Będą to Małgorzata Leniarska z Dragon Rouge, Julia Konopka i Bartek Walczuk z Osom Studios, Michał Martynowski i Jacek Rudzki z Motyw Studio, Kuba Enzowski z Kommunikat, Tomek Biskup i Marta Gawin.
Do 1 czerwca do godz. 23:59 trwa przedsprzedaż biletów. Dostępne są także bilety studenckie w niższe cenie do końca maja.
W cenie biletu uczestnicy konferencji otrzymają nagrania ze wszystkich wystąpień oraz prezentacje wykładowców w PDF-ie. Organizator gwarantuje zwrotu kosztów biletów w przypadku jeśli poziom wydarzenia nie będzie satysfakcjonujący. Po konferencji planowany jest aftertalks w Barze Studio na placu Defilad 1 w Warszawie.
Polish Graphic Design Talks #11
Konferencja o brandingu
2 lipca, kino Elektronik, ul. Zajączka 7, Warszawa
Źródło: Polish Graphic Design