logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Talks #11

   27.05.2022, przeczytano 274 razy
ilustracja

Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-talks-11,396056,artykul.html

Główne cztery bloki tematyczne to:

  • ceny czyli kosztorysy i zyski,
  • klienci czyli promocja i współpraca,
  • studio czyli zakładanie i rozwój firmy,
  • przyszłość czyli digital branding.

Wystąpią najlepsi projektanci, projektantki i studia projektowe zajmujący się brandingiem w Polsce. Będą to Małgorzata Leniarska z Dragon Rouge, Julia Konopka i Bartek Walczuk z Osom Studios, Michał Martynowski i Jacek Rudzki z Motyw Studio, Kuba Enzowski z Kommunikat, Tomek Biskup i Marta Gawin.

Do 1 czerwca do godz. 23:59 trwa przedsprzedaż biletów. Dostępne są także bilety studenckie w niższe cenie do końca maja.

W cenie biletu uczestnicy konferencji otrzymają nagrania ze wszystkich wystąpień oraz prezentacje wykładowców w PDF-ie. Organizator gwarantuje zwrotu kosztów biletów w przypadku jeśli poziom wydarzenia nie będzie satysfakcjonujący. Po konferencji planowany jest aftertalks w Barze Studio na placu Defilad 1 w Warszawie.

Polish Graphic Design Talks #11
Konferencja o brandingu
2 lipca, kino Elektronik, ul. Zajączka 7, Warszawa

Źródło: Polish Graphic Design

www.polishgraphicdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764