logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Graphic Design Talks #3

   29.12.2019, przeczytano 446 razy
ilustracja

Trzecia edycja konferencji o praktycznej stronie pracy projektantów w Polsce. Konferencja wersja: low-cost & hardcore talks.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polish-graphic-design-talks-3,385197,artykul.html

Trzecia edycja PGDTalks omówi następujące tematy: profesjonalny start w zawodzie, znajdowanie zleceń i klientów, wynagrodzenia za projekty, wybór między freelancem a etatem, życie i praca za granicą, soft skills i hard skills, personal branding i planowanie kariery.

KTO?

Gosia Herba www.gosiaherba.pl, Mamastudio www.mamastudio.pl/en/, Uniforma studio www.uniforma.pl, Łukasz Kułakowski www.behance.net/emptypagestudio i OrderGroup www.ordergroup.co/en/.

JAK?

Konferencja to zestaw wykładów połączonych z rozmowami. Zaproszeni wykładowcy reprezentują różnorodne dziedziny designu wizualnego takie jak: branding, ilustracja, projektowanie wydawnictw, motion graphics czy webddesign. W trakcie wydarzenie odpowiedzą na następujące pytania:

  • Czy lepiej studiować, czy pracować?
  • Jak szukać zleceń i klientów?
  • Jak szukać pracy w Polsce, a jak za granicą?
  • Ile zarabiają młodzi profesjonaliści w kraju i w Europie?
  • Czy lepiej być freelancerem, czy mieć stałą prace?
  • Jak zdobyć wymagane doświadczenie zawodowe?
  • Kogo szukają studia designerskie i agencje reklamowe?
  • Jak zmienić prace i specjalizacje?
  • Czy ważniejsze są soft skills, czy hard skills?
  • Czy lepiej mieć różnorodne umiejętności, czy specjalizować się?
  • Jak budować personal brand i siatkę kontaktów?

Konferencja to tylko sprawdzone informacje i praktyczna wiedza. Bez taniego coachingu i bez kreatywnych pogaduszek.

Z uwagi na specyfikę wydarzenie, wystąpienia nie będą nagrywane ani upublicznianie w żadnej formie.

ZA ILE?

  • 115 zł do 28 lutego
  • 135 zł w dniu 29 lutego

Uwaga! Ilość biletów w każdej kategorii jest ograniczona!

KIEDY?

29.02.2020, start 12:30

GDZIE?

Kino Elektronik, ul. Generała Zajączka 7, Żoliborz, Warszawa

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Globalny przemysł gier komputerowych zachęca graczy do przestrzegania wytycznych BHP dla COVID-19 i udostępnia informacje i powiązania społecznościowe.
Wypowiedź prezesa zarządu PTAK Warsaw Expo, Tomasza Szypuły na temat gotowości wsparcia działań rządowych w walce z koronawirusem:
„Jesteśmy dla Ciebie”– zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑mobile
Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w...
Mistrzowie polskiego sportu zachęcają do domowych ćwiczeń z Drużyną Energii
Nowa  akcja, w której znani sportowcy pokazują jak pozostać w dobrej formie bez wychodzenia z domu, rozgrzewa Internet i roznosi się jak wirus. Joanna Fiodorow, Sławomir Szmal, Adam Hrycaniuk i wiele innych gwiazd polskiego sportu, motywuje uczniów do wykonywania swoich ćwiczeń w ramach domowych lekcji WF-u podczas epidemii koronawirusa. Wszystko w ramach Drużyny...
Gwarancje de minimis z pakietu pomocowego już dostępne
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, które przez koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogą już korzystać z gwarancji de minimis na korzystniejszych warunkach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764