logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polkos na Targach Euro-Reklama 2004

  PR 28.05.2004, przeczytano 1204 razy

Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Euro-Reklama 2004 dobiegła końca. Przygotowań było wiele, ale opłaciło się!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polkos-na-targach-euro-reklama-2004,2224,artykul.html

Zainteresowanie klientów nowymi technologiami w tworzeniu reklam było ogromne co nas bardzo cieszy.
Na naszym stoisku można było zobaczyć najnowsze technologie w cięciu termicznym i frezowaniu za pomocą ploterów CONER
Odradzający się druk wielkoformatowy przy zastosowaniu najnowszego technologicznie solwentowego ROLANDA
Jak również sprawdzone plotery tnące SUMMA i ROLAND cieszące się niesłabnącą popularnością i zaufaniem klientów.

Ale najbardziej widoczne były tłumy zainteresowanych prezentowanymi maszynami.
Jesteśmy niezwykle pozytywnie zaskoczeni i serdecznie dziękujemy Wam drodzy Klienci za ból gardła i zdarte struny głosowe.

Fakt, że zainteresowanie naszymi maszynami było tak ogromne jest dla nas niezwykle dopingujacy i motywujący do dalszej, jeszcze bardziej intensywnej pracy.
Produkty jakie mamy w ofercie są coraz lepsze i doskonalsze a mimo to uważamy, że jest jeszcze wiele do zrobienia.
Jeszcze raz chcemy naszym Klientom serdecznie podziękować za tak liczne przybycie na targi i ogromne zainteresowanie.
Służymy Państwu wszelką pomocą zawsze zwarci i gotowi do działania.

Z wyrazami szacunku


Ekipa PolKosu


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: piotrek

(Piotr Nadzieja)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764