logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

ankieta: Najlepsze zlecenia uzyskuje się dzięki:

22.04.2001, głosów: 306
dobrej marce
9.48 % (29)
niskim cenom
4.90 % (15)
jakości usług
24.51 % (75)
własnej promocji
10.46 % (32)
znajomościom
39.22 % (120)
łapówkom
9.48 % (29)

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
, 26.04.2001

Być może wyniki jeszcze się zmienią, ankieta trwa w chwili gdy to piszemy zaledwie kilka dni. Jednak blisko połowa uczestników uważa, że najlepszym środkiem na dobre zlecenia są znajomości i łapówki! Trochę to smutne... czy tak jest na prawdę? Jeśli tak, to dlaczego? Jak to wpływa na kondycję i możliwości rozwoju firm reklamowych? Napisz, co myślisz - zapraszamy! Redakcja signs.pl

avatar użytkownika
, 18.05.2002

Znam ten ból...  

Gość portalu, 26.04.2001

Pytanie jest zbyt szerokie - sytuacja wygląda inaczej np. w małych firmach, a inaczej przy wielkich zleceniach. Jeśli rozmawia się z szefem małej firmy - łapówka jest przecież bez sensu - choć tutaj znajomości często są najważniejsze. Załatwiając zlecenie w wielkiej firmie i rozmawiając z jej pracownikiem - owszem, chociaż roboty dla wielkich firm przechodzą często przez obsługujące je agencje reklamowe, które odcinają bezpośredni kontakt wykonawcy z klientem... Andrzej

Gość portalu, 05.05.2001

myślę, że pytanie zostało błędnie postawione - moim zdaniem najlepsze zlecenia uzyskuje się poprzez tzw. reklamę szeptaną - czyli inaczej mówiąc polecenie - a to najbliższe jest znajomościom

avatar użytkownika
, 21.08.2006

Szczerze mówiąc, w tej ankiecie spodziewałam się trochę innych odpowiedzi:
- Internet / e-commerce
- Public Relations
- Obsługa Klienta
- Promocje i rabaty
- itd.

Nawiązując jednak do poprzedniej odpowiedzi: marketing szeptany w przypadku tej ankiety odpowiada wszystkim odpowiedziom po trochę, a nie koniecznie znajomościom. Osobą polecającą może być przecież zadowolony klient - co uważam jest najlepszą, najtańszą (!) i najbardziej wiarygodną reklamą.

Pozdrawiam.
  

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764