POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn konsumencki wspierający wizerunek sieci POLOmarket oraz jej marki własne, otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Jest to już drugie w ciągu ostatnich dwóch lat wyróżnienie dla wydawnictwa sieci. W 2019 r. tytuł otrzymał złoto.
- Od momentu wprowadzenia do sprzedaży POLOmagazyn cieszy się nieustannie bardzo dużą popularnością wśród naszych Klientów. Dowodem na to jest sprzedaż łączna tytułu w wysokości blisko 1 mln egzemplarzy. Custom publishing to jedno z wielu nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających markę POLOmarket oraz marki własne, a także nagradzające lojalność Klientów sieci - mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w POLOmarkecie.
Polska sieć supermarketów POLOmarket wydaje POLOmagazyn od początku 2018 r. Na ponad 100 stronach POLOmagazynu poruszana jest tematyka kulinarna, publikowane są reportaże podróżnicze, wywiady z gwiazdami, a także praktyczne porady opracowane przez ekspertów z dziedziny dietetyki, wychowania i psychologii. POLOmagazyn stawia także na najważniejsze aspekty wyróżniające sieć takie jak: świeżość, wysoka jakość produktów marek własnych, a także polskość sieci.
Źródło: Grupa POLOmarket