logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket kolejny raz z nagrodą w konkursie Power of Content Marketing Awards

  PR 22.10.2021, przeczytano 345 razy

POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn konsumencki wspierający wizerunek sieci POLOmarket oraz jej marki własne, otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Jest to już drugie w ciągu ostatnich dwóch lat wyróżnienie dla wydawnictwa sieci. W 2019 r. tytuł otrzymał złoto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-kolejny-raz-z-nagroda-w-konkursie-power-of-content-marketing-awards,393487,artykul.html

- Od momentu wprowadzenia do sprzedaży POLOmagazyn cieszy się nieustannie bardzo dużą popularnością wśród naszych Klientów. Dowodem na to jest sprzedaż łączna tytułu w wysokości blisko 1 mln egzemplarzy. Custom publishing to jedno z wielu nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających markę POLOmarket oraz marki własne, a także nagradzające lojalność Klientów sieci - mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w POLOmarkecie.

Polska sieć supermarketów POLOmarket wydaje POLOmagazyn od początku 2018 r. Na ponad 100 stronach POLOmagazynu poruszana jest tematyka kulinarna, publikowane są reportaże podróżnicze, wywiady z gwiazdami, a także praktyczne porady opracowane przez ekspertów z dziedziny dietetyki, wychowania i psychologii. POLOmagazyn stawia także na najważniejsze aspekty wyróżniające sieć takie jak: świeżość, wysoka jakość produktów marek własnych, a także polskość sieci.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design by Śliwka Nałęczowska 2025: szósta edycja konkursu
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec...
Małgorzata Słychań w Komitecie Organizacyjnym Effie
Małgorzata Słychań, Influencer Relations Head w VML, znalazła się w Komitecie Organizacyjnym Effie Poland, który rozpoczął prace nad tegoroczną edycją konkursu. 
Skoczów zdobywa tytuł Świetlnej Stolicy Polski w plebiscycie Świeć się z Energą
Znamy wyniki kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast "Świeć się z Energą". Spośród rekordowej liczby zgłoszonych 345 miast z całego kraju, po trwającym ponad miesiąc głosowaniu, tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz nagrody o łącznej wartości 60 tys. zł na cele charytatywne zdobyło miasto Skoczów. Dzięki akcji Energi dobroczynne wsparcie trafi także do pozostałych...
Zgłoszenia do Cover awArts 2024 – konkurs na projekt okładki
Decybele Dizajnu już od 12 lat organizują coroczny przegląd i konkurs najlepszych okładek i opraw graficznych albumów Cover awArts. Przez cały ten czas do konkursu zgłoszono już ponad 2000 okładek i opraw graficznych – i, jak ogłaszają organizatorzy, właśnie przyszła pora na powiększenie tego wyniku o kolejne projekty.
8. edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”
Polska Izba Przemysłu Targowego z przyjemnością zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”. Konkurs skierowany jest do firm specjalizujących się w projektowaniu i realizacji ekspozycji targowych oraz eventowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764