logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket kolejny raz z nagrodą w konkursie Power of Content Marketing Awards

  PR 22.10.2021, przeczytano 307 razy

POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn konsumencki wspierający wizerunek sieci POLOmarket oraz jej marki własne, otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Jest to już drugie w ciągu ostatnich dwóch lat wyróżnienie dla wydawnictwa sieci. W 2019 r. tytuł otrzymał złoto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-kolejny-raz-z-nagroda-w-konkursie-power-of-content-marketing-awards,393487,artykul.html

- Od momentu wprowadzenia do sprzedaży POLOmagazyn cieszy się nieustannie bardzo dużą popularnością wśród naszych Klientów. Dowodem na to jest sprzedaż łączna tytułu w wysokości blisko 1 mln egzemplarzy. Custom publishing to jedno z wielu nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających markę POLOmarket oraz marki własne, a także nagradzające lojalność Klientów sieci - mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w POLOmarkecie.

Polska sieć supermarketów POLOmarket wydaje POLOmagazyn od początku 2018 r. Na ponad 100 stronach POLOmagazynu poruszana jest tematyka kulinarna, publikowane są reportaże podróżnicze, wywiady z gwiazdami, a także praktyczne porady opracowane przez ekspertów z dziedziny dietetyki, wychowania i psychologii. POLOmagazyn stawia także na najważniejsze aspekty wyróżniające sieć takie jak: świeżość, wysoka jakość produktów marek własnych, a także polskość sieci.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764