logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket partnerem akcji „Jem, bo polskie”

  PR 05.11.2014, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Polska sieć sklepów POLOmaket przyłącza się do przedsięwzięcia zainicjowanego przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji dla popularyzacji sprzedaży polskich warzyw i owoców, szczególnie tych objętych embargiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-partnerem-akcji-jem%2C-bo-polskie,23131,artykul.html

Akcja „Jem, bo polskie” ma na celu zamanifestowanie solidarności całego sektora żywnościowego w sytuacji nadpodaży owoców, głównie jabłek oraz warzyw. POLOmarket jako największa sieć sklepów spożywczych w systemie niefranczyzowym w Polsce, korzystając ze swego potencjału, pragnie działać aktywnie na rzecz zwiększenia sprzedaży rodzimej produkcji owoców i warzyw, stąd uczestnictwo w akcji.

Logo „Jem, bo polskie” w sklepach POLOmarket stosowane jest do promocji polskich jabłek oraz innych owoców i warzyw dotkniętych embargiem. Wśród produktów rolnych pod szczególną pieczą znajdują się: jabłka, wiśnie, czereśnie, śliwki, kapusta biała i czerwona, inne kapusty, kalafiory, brokuły, brzoskwinie, seler, papryka i gruszki. 

Produkty oznaczone biało-czerwonym znakiem „Jem, bo polskie” znaleźć można na stoiskach owocowo-warzywnych sklepów POLOmarket na terenie całego kraju. Solidaryzując  się z ideą akcji „Jem, bo polskie”, POLOmarket pragnie zachęcić wszystkich konsumentów do nabywania  artykułów rolno-spożywczych pochodzenia krajowego i tym samym do wspierania rodzimej  gospodarki. 

Źródło: POLOmaket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764