logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket partnerem akcji „Jem, bo polskie”

  PR 05.11.2014, przeczytano 707 razy
ilustracjastrzałka

Polska sieć sklepów POLOmaket przyłącza się do przedsięwzięcia zainicjowanego przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji dla popularyzacji sprzedaży polskich warzyw i owoców, szczególnie tych objętych embargiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-partnerem-akcji-jem%2C-bo-polskie,23131,artykul.html

Akcja „Jem, bo polskie” ma na celu zamanifestowanie solidarności całego sektora żywnościowego w sytuacji nadpodaży owoców, głównie jabłek oraz warzyw. POLOmarket jako największa sieć sklepów spożywczych w systemie niefranczyzowym w Polsce, korzystając ze swego potencjału, pragnie działać aktywnie na rzecz zwiększenia sprzedaży rodzimej produkcji owoców i warzyw, stąd uczestnictwo w akcji.

Logo „Jem, bo polskie” w sklepach POLOmarket stosowane jest do promocji polskich jabłek oraz innych owoców i warzyw dotkniętych embargiem. Wśród produktów rolnych pod szczególną pieczą znajdują się: jabłka, wiśnie, czereśnie, śliwki, kapusta biała i czerwona, inne kapusty, kalafiory, brokuły, brzoskwinie, seler, papryka i gruszki. 

Produkty oznaczone biało-czerwonym znakiem „Jem, bo polskie” znaleźć można na stoiskach owocowo-warzywnych sklepów POLOmarket na terenie całego kraju. Solidaryzując  się z ideą akcji „Jem, bo polskie”, POLOmarket pragnie zachęcić wszystkich konsumentów do nabywania  artykułów rolno-spożywczych pochodzenia krajowego i tym samym do wspierania rodzimej  gospodarki. 

Źródło: POLOmaket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.
Semwaw#2 – startup edition
semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.
Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom
Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego...
Przewodnik po DSA (Akt o Usługach Cyfrowych)
DSA (Digital Services Act, Akt o Usługach Cyfrowych) to jedna z najważniejszych regulacji branży internetowej ostatnich lat, zwana potocznie konstytucją internetu. Jest to akt prawny Unii Europejskiej, który nakłada na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764