logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket sponsorem reality-show „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”

  PR 10.09.2019, przeczytano 1021 razy
ilustracja

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki POLOmarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera  miała miejsce 9 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-sponsorem-reality-show-_tesciowe-i-synowe.-i-kto-tu-rzadzi_,383916,artykul.html

Scenariusz programu zakłada rywalizację w każdym tygodniu 4 par – Teściowej i Synowej. Kluczowym elementem rywalizacji par jest przygotowanie przyjęcia. Zadanie to spoczywa na Synowej. Efekt jej pracy ocenią teściowe z pozostałych par. Przy realizacji zadania konieczne jest wcześniejsze dokonanie zakupów, a idealnym miejscem do tego są sklepy POLOmarket. Tam właśnie rozgrywa się część akcji programu gdzie w naturalny sposób sieć lokuje swoją markę i produkty.

– Product placement jest już od dawna bardzo istotnym i skutecznym elementem naszej komunikacji marketingowej. Programy TV nie są jedynym miejscem gdzie lokujemy naszą markę i produkty. Blisko dwa lata temu wprowadziliśmy na rynek własny magazyn konsumencki – POLOmagazyn, który aktualnie jest jedną z najlepiej ocenianych tego typu publikacji w kategorii sieci FMCG – mówi Krzysztof Szultka dyrektor marketingu sieci. – „Teściowe i Synowe. I kto tu rządzi?” to już kolejna inwestycja w duży telewizyjny projekt sponsorki Sieci w ciągu ostatnich dwóch lat. Poprzednio POLOmarket z sukcesem lokował swoją markę i produkty w programie kulinarno-konsumenckim „Zakupy pod kontrolą” - dodaje Krzysztof Szultka.

Emisja programu „Teściowe i Synowe. I kto tu rządzi?” zaplanowana jest od poniedziałku do piątku przez 15 tygodni, na antenie TVP2 o godzinie 18.55. Premierowy odcinek wyemitowano wczoraj, tj. 9 września br., a ostatni z serii ukaże się 20 grudnia br.

Źródło: Sieć POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764