logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket sponsorem reality-show „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”

  PR 10.09.2019, przeczytano 436 razy
ilustracja

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki POLOmarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera  miała miejsce 9 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-sponsorem-reality-show-_tesciowe-i-synowe.-i-kto-tu-rzadzi_,383916,artykul.html

Scenariusz programu zakłada rywalizację w każdym tygodniu 4 par – Teściowej i Synowej. Kluczowym elementem rywalizacji par jest przygotowanie przyjęcia. Zadanie to spoczywa na Synowej. Efekt jej pracy ocenią teściowe z pozostałych par. Przy realizacji zadania konieczne jest wcześniejsze dokonanie zakupów, a idealnym miejscem do tego są sklepy POLOmarket. Tam właśnie rozgrywa się część akcji programu gdzie w naturalny sposób sieć lokuje swoją markę i produkty.

– Product placement jest już od dawna bardzo istotnym i skutecznym elementem naszej komunikacji marketingowej. Programy TV nie są jedynym miejscem gdzie lokujemy naszą markę i produkty. Blisko dwa lata temu wprowadziliśmy na rynek własny magazyn konsumencki – POLOmagazyn, który aktualnie jest jedną z najlepiej ocenianych tego typu publikacji w kategorii sieci FMCG – mówi Krzysztof Szultka dyrektor marketingu sieci. – „Teściowe i Synowe. I kto tu rządzi?” to już kolejna inwestycja w duży telewizyjny projekt sponsorki Sieci w ciągu ostatnich dwóch lat. Poprzednio POLOmarket z sukcesem lokował swoją markę i produkty w programie kulinarno-konsumenckim „Zakupy pod kontrolą” - dodaje Krzysztof Szultka.

Emisja programu „Teściowe i Synowe. I kto tu rządzi?” zaplanowana jest od poniedziałku do piątku przez 15 tygodni, na antenie TVP2 o godzinie 18.55. Premierowy odcinek wyemitowano wczoraj, tj. 9 września br., a ostatni z serii ukaże się 20 grudnia br.

Źródło: Sieć POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
Cathy Ibal z CNN International Commercial awansuje na stanowisko Senior Vice President na region EMEA
Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko Senior Vice President na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami. Z siedziby w Paryżu będzie raportowała prezesowi CNNIC, Raniemu Raadowi.
Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Yieldbird pracuje nad systemem sprzedaży powierzchni reklamowych
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Inteligentny...
Wystartowała Eska Braniewo
W Braniewie na częstotliwości 100,7 MHz wystartowało Radio ESKA. W ramach informacji lokalnych stacja nadaje m.in. serwisy w języku ukraińskim.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764