logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket wydał kolejny Polomagazyn

  PR 01.10.2019, przeczytano 1046 razy
ilustracjastrzałka

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów wydała i wprowadziła do sprzedaży kolejny już, 7 numer magazynu konsumenckiego POLOmagazyn. Tytuł ten jest kwartalnikiem, który w ciągu niespełna dwóch lat sprzedał się już w nakładzie ponad 450 tys. egzemplarzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-wydal-kolejny-polomagazyn,384160,artykul.html

POLOmagazyn to kulinarno-lifestylowy magazyn, wspierający wizerunek sieci POLOmarket oraz promujący jej marki własne. Na ponad 100 stronach POLOmagazynu poruszana jest tematyka kulinarna, publikowane są reportaże podróżnicze, wywiady z gwiazdami, a także praktyczne porady opracowane przez ekspertów z dziedziny dietetyki, wychowania i psychologii. W maju br. tytuł został uznany najlepszym magazynem konsumenckim na rynku FMCG, wygrywając główną nagrodę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content Marketing za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta.

- POLOmagazyn zyskał ogromną popularność wśród naszych Klientów. Custom publishing to jedno z kilku nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających z sukcesem markę POLOmarket, nasze marki własne, a także nagradzające lojalność Klientów sieci. Oczywiście każdy numer magazynu redagowany jest tak, aby dostarczał czytelnikom atrakcyjnych i praktycznych treści. Dlatego na jego stronach zawsze obecne są m.in. ciekawe reportaże podróżnicze, porady kulinarne czy wywiady z gwiazdami - mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w sieci POLOmarket.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.
Semwaw#2 – startup edition
semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.
Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom
Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego...
Przewodnik po DSA (Akt o Usługach Cyfrowych)
DSA (Digital Services Act, Akt o Usługach Cyfrowych) to jedna z najważniejszych regulacji branży internetowej ostatnich lat, zwana potocznie konstytucją internetu. Jest to akt prawny Unii Europejskiej, który nakłada na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764