logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

  PR 12.12.2019, przeczytano 1819 razy
ilustracjastrzałka
Krzysztof Szultka - Dyrektor Marketingu Grupy POLOmarket

Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-z-nagroda-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku-2019,385064,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2019 jest prestiżowym wydarzeniem, organizowanym od 9 lat przez Mediarun, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów w Polsce.

Nagroda Dyrektor Marketingu Roku 2019 w kategorii handel i usługi to kolejne w tym roku wyróżnienie dla działań marketingowych sieci. W maju br. POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn wspierający wizerunek sieci POLOmarket, zdobył złotą statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content Marketing za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta. POLOmarket jest także dwukrotnym laureatem Godła Promocyjnego Teraz Polska (2018 i 2019).

- W naszych działaniach marketingowych najważniejszy jest klient i jego lojalność. Budujemy ją wielonarzędziowo w oparciu o wyniki pomiaru Customer Experience – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket. – Doświadczenie klienta nie tylko mierzymy, ale operacyjnie nim zarządzamy, tak, by cała organizacja była zorientowana centrycznie na Kliencie. Cieszymy się, że takie nastawienie zyskało uznanie kolejnej kapituły.

Grupa POLOmarket prowadzi cyfrową transformację swojej komunikacji. W sierpniu sieć uruchomiła nową, bardzo rozbudowaną aplikację mobilną, która jest integratorem większości narzędzi lojalizujących oraz kontentowych. Ponadto swoją ofertę promocyjną POLOmarket komunikuje, wykorzystując między innymi mobile push, sms-y, a  gazetkę tradycyjną stopniowo zastępuje wersją online. W swoich działaniach POLOmarket nie boi się testować nowych rozwiązań, jak łączenie kodów rabatowych z geotrappingiem, i jednocześnie skutecznie wykorzystywać takie narzędzia jak custom publishing i  product placement. Dzięki temu ostatniemu narzędziu sklepy POLOmarket i produkty marek własnych można było do tej pory oglądać już między innymi w programach TV współprodukowanych przez sieć takich jak „Zakupy pod kontrolą” oraz „Teściowe i synowe”.

Krzysztof Szultka zajmuje stanowisko dyrektora marketingu Grupy POLOmarket już od blisko 5 lat. Wcześniej funkcję tę pełnił w sieci sklepów Komfort oraz w Grupie NEONET S.A.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764