logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

  PR 12.12.2019, przeczytano 1630 razy
ilustracjastrzałka
Krzysztof Szultka - Dyrektor Marketingu Grupy POLOmarket

Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-z-nagroda-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku-2019,385064,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2019 jest prestiżowym wydarzeniem, organizowanym od 9 lat przez Mediarun, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów w Polsce.

Nagroda Dyrektor Marketingu Roku 2019 w kategorii handel i usługi to kolejne w tym roku wyróżnienie dla działań marketingowych sieci. W maju br. POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn wspierający wizerunek sieci POLOmarket, zdobył złotą statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content Marketing za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta. POLOmarket jest także dwukrotnym laureatem Godła Promocyjnego Teraz Polska (2018 i 2019).

- W naszych działaniach marketingowych najważniejszy jest klient i jego lojalność. Budujemy ją wielonarzędziowo w oparciu o wyniki pomiaru Customer Experience – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket. – Doświadczenie klienta nie tylko mierzymy, ale operacyjnie nim zarządzamy, tak, by cała organizacja była zorientowana centrycznie na Kliencie. Cieszymy się, że takie nastawienie zyskało uznanie kolejnej kapituły.

Grupa POLOmarket prowadzi cyfrową transformację swojej komunikacji. W sierpniu sieć uruchomiła nową, bardzo rozbudowaną aplikację mobilną, która jest integratorem większości narzędzi lojalizujących oraz kontentowych. Ponadto swoją ofertę promocyjną POLOmarket komunikuje, wykorzystując między innymi mobile push, sms-y, a  gazetkę tradycyjną stopniowo zastępuje wersją online. W swoich działaniach POLOmarket nie boi się testować nowych rozwiązań, jak łączenie kodów rabatowych z geotrappingiem, i jednocześnie skutecznie wykorzystywać takie narzędzia jak custom publishing i  product placement. Dzięki temu ostatniemu narzędziu sklepy POLOmarket i produkty marek własnych można było do tej pory oglądać już między innymi w programach TV współprodukowanych przez sieć takich jak „Zakupy pod kontrolą” oraz „Teściowe i synowe”.

Krzysztof Szultka zajmuje stanowisko dyrektora marketingu Grupy POLOmarket już od blisko 5 lat. Wcześniej funkcję tę pełnił w sieci sklepów Komfort oraz w Grupie NEONET S.A.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencje Dentsu Polska na podium
Agencje kreatywne oraz media & performance dentsu Polska kolejny rok z rzędu stanęły na podium podczas uroczystej gali i ogłoszenia wyników raportu - Agencje Reklamowe i Domy Mediowe. Dentsu Creative nagrodzone zostało tytułem - KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ, dentsu Media & Performance tytułem – KONSEKWENTNA STRATEGIA.
Poznaliśmy zwycięzców Young Design 2023
Za nami XVI edycja prestiżowego konkursu dla młodych projektantów Young Design organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. To kontynuacja wieloletniej tradycji, w ramach której instytucja zajmuje się promocją i wspieraniem polskiej sztuki użytkowej. Uznanie jury zyskały m.in. projekt narzędzia do materializacji emocji, system wspomagający montaż urządzeń...
ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Bank zajął także drugie miejsce w kategorii Złoty Bank, oceniającej wielokanałową jakość obsługi klienta oraz został wyróżniony w kategoriach: Konto osobiste, Kredyt Gotówkowy i Kredyt Hipoteczny, gdzie zajął trzecie miejsce.
Konkurs Benq Designview 2023 - Viva Magenta
Zaprojektuj oryginalną postać inspirowaną kolorem roku Pantone, Viva Magenta, aby mieć szansę na wygranie designerskiego monitora premium BenQ i nagród pieniężnych!
23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764