logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polonia Bydgoszcz dołączyła do wpiszkod.pl

  PR 23.07.2014, przeczytano 1072 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek 22 lipca został uruchomiony nowy portfel w ramach platformy wpiszkod.pl. Kolejnym partnerem serwisu została Polonia Bydgoszcz, jeden z czołowych klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej. Tym samym serwis umacnia swoją pozycję jako efektywne narzędzie marketingu sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polonia-bydgoszcz-dolaczyla-do-wpiszkod.pl,22244,artykul.html

Polonia Bydgoszcz to, obok Carbon Startu Gniezno, drugi klub sportowy, który buduje relacje z kibicami i sponsorami z wykorzystaniem platformy wpiszkod.pl. W pierwszej połowie lipca swój portfel uruchomiło również Miasto Leszno, jako program aktywizujący lokalną społeczność.

Pretekstem do uruchomienia programu w Bydgoszczy jest zapowiedziany na przełom lipca i sierpnia Monster Energy FIM Speedway World Cup. W ramach inauguracji programu na turniejowych biletach nadrukowane zostaną wartościowe kody, które po wprowadzeniu na platformie wpiszKod.pl doładują portfel kibica - użytkownika serwisu. 

Za zgromadzone punkty kibice będą mogli kupować i licytować cenne nagrody, w tym m.in. bilety na mecz finałowy Monster Energy FIM Speedway World Cup, który odbędzie się już 2 sierpnia. Podobnie jak w przypadku Gniezna i Leszna w portfelu Polonii Bydgoszcz nie zabraknie niestandardowych nagród aspiracyjnych, których nie sposób zdobyć w żaden inny sposób.

Niewątpliwą atrakcją serwisu są również emocje, których uczestnicy doświadczą podczas aukcji w czasie rzeczywistym. Element grywalizacji jest tym, co daje użytkownikom wpiszKod.pl dodatkowy dreszczyk emocji - sportowych emocji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764