logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polozaury - dużo więcej niż „odlotowe” pluszaki

  PR 05.03.2020, przeczytano 850 razy
ilustracja

W pierwszych dwóch tygodniach trwania akcji POLOzaury zdążyły już zyskać sympatię Klientów POLOmarketu, którzy bardzo chętnie zbierają znaczki, chcąc odebrać maskotkę za darmo. Sukces akcji to nie tylko bardzo atrakcyjny wygląd i świetna jakość pluszaków, ale także intensywne działań marketingowe. Reklamy akcji i zwiastuny kolejnych odcinków filmowych przygód POLOzaurów można zobaczyć między innymi w sieci lokalnych kin, multipleksach, tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polozaury---duzo-wiecej-niz-_odlotowe_-pluszaki,385946,artykul.html

Nie tylko maskotki, ale i filmowe perypetie wesołej siódemki dinozaurów, cieszą się ogromną popularnością. Przygody POLOzaurów można oglądać na dedykowanej stronie internetowej, w mediach społecznościowych Sieci POLOmarket oraz na kanale Youtube. Kolejne odcinki będzie można obejrzeć w każdy piątek. Po nocnej przygodzie w sklepie wesołą siódemkę zobaczymy m.in. w samolocie i dżungli. Perypetie POLOzaurów są pretekstem do poruszenia ważnych kwestii wychowawczych, edukacyjnych i proekologicznych.

- Wyniki pierwszych tygodni akcji zdecydowanie nas satysfakcjonują. POLOzaury przypadły do gustu naszym Klientom. Liczba wydawanych znaczków i maskotek utwierdza nas w przekonaniu, że program realizuje naprawdę ważną i potrzebną misję. Warto też przypomnieć, że POLOmarket  wizerunek dinozaurów umieszcza na swoich produktach food dedykowanych dzieciom już od kilku lat.  Ale to oczywiście nie koniec. Nasze POLOzaury pojawią się także na wielu innych produktach nonfood’owych dla dzieci z przeznaczeniem zarówno jako nagrody w akcjach lojalnościowym oraz do sprzedaży w ramach  stałego asortymentu - mówi Jarosław Brudnicki Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów POLOmarket.

POLOzaury to pierwsza autorska akcja lojalnościowa POLOmarketu, która jest początkiem długofalowego projektu komunikacji marketingowej skierowanego do rodziców i dzieci.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764