Polpharma, największy polski producent leków i substancji farmaceutycznych, wybrała Havas PR Warsaw do opracowania koncepcji kreatywnej i działań public relations wokół kampanii edukacyjnej „PrzedszkolaBezOwsików.pl" skierowanej do przedszkoli nt. profilaktyki higieny wśród dzieci.
W ramach współpracy Havas PR Warsaw będzie odpowiadać m.in. za obsługę biura prasowego, koordynację współpracy z ekspertami oraz nadzór nad pracami kreatywnymi i produkcyjnymi. Przygotowanie koncepcji kreatywnej, w tym opracowanie KV, materiałów BTL i assetów graficznych kampanii, leży po stronie Havas Warsaw, agencji należącej do kolektywu Havas Creative Network. Klienta pozyskano w drodze przetargu.
- Havas PR Warsaw konsekwentnie wzmacnia swoje kompetencje sektorowe, poszerzając grono klientów m.in. o tych z branży farmaceutycznej i biotechnologicznej. Bardzo się cieszymy, że to właśnie Polpharma jest jednym z nich, ponieważ wyznawane przez firmę wartości są nam niezwykle bliskie, szczególnie zależy nam na promowaniu edukacji i profilaktyki zdrowotnej wśród dzieci. To kolejny projekt, który realizujemy w ramach Havas Creative Network, integrując kompetencje poszczególnych spółek – mówi Tomasz Lis, Managing Director, Havas PR Warsaw.
Polpharma jest liderem polskiego rynku farmaceutycznego i jednym z wiodących producentów leków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Specjalizują się w kardiologii, neurologii, okulistyce, pulmonologii, gastroenterologii. Współpracują z naukowcami i ekspertami, wspólnie tworząc innowacje, które zapewniają szybszy i bardziej bezpieczny dostęp do leków.
Źródło: Havas PR Warsaw