logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polpharma wybiera Havas PR Warsaw

  PR 07.08.2024, przeczytano 278 razy

Polpharma, największy polski producent leków i substancji farmaceutycznych, wybrała Havas PR Warsaw do opracowania koncepcji kreatywnej i działań public relations wokół kampanii edukacyjnej „PrzedszkolaBezOwsików.pl" skierowanej do przedszkoli nt. profilaktyki higieny wśród dzieci. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polpharma-wybiera-havas-pr-warsaw,405254,artykul.html

W ramach współpracy Havas PR Warsaw będzie odpowiadać m.in. za obsługę biura prasowego, koordynację współpracy z ekspertami oraz nadzór nad pracami kreatywnymi i produkcyjnymi. Przygotowanie koncepcji kreatywnej, w tym opracowanie KV, materiałów BTL i assetów graficznych kampanii, leży po stronie Havas Warsaw, agencji należącej do kolektywu Havas Creative Network. Klienta pozyskano w drodze przetargu. 

- Havas PR Warsaw konsekwentnie wzmacnia swoje kompetencje sektorowe, poszerzając grono klientów m.in. o tych z branży farmaceutycznej i biotechnologicznej. Bardzo się cieszymy, że to właśnie Polpharma jest jednym z nich, ponieważ wyznawane przez firmę wartości są nam niezwykle bliskie, szczególnie zależy nam na promowaniu edukacji i profilaktyki zdrowotnej wśród dzieci. To kolejny projekt, który realizujemy w ramach Havas Creative Network, integrując kompetencje poszczególnych spółek – mówi Tomasz Lis, Managing Director, Havas PR Warsaw.

Polpharma jest liderem polskiego rynku farmaceutycznego i jednym z wiodących producentów leków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Specjalizują się w kardiologii, neurologii, okulistyce, pulmonologii, gastroenterologii. Współpracują z naukowcami  i ekspertami, wspólnie tworząc innowacje, które zapewniają szybszy i bardziej bezpieczny dostęp do leków. 

Źródło: Havas PR Warsaw

havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764