logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat: kampania „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”

  PR 13.08.2021, przeczytano 1131 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus – Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy nowe spoty ukazują harmonizację strategiczną marek oraz przedstawiają nowe, spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polsat%3A-kampania-_ty-rzadzisz.-wybierz-swoje-wszystko_,392630,artykul.html

 

Celem kampanii jest zaprezentowanie, jak zmieniły się logotypy trzech strategicznych i kluczowych marek Grupy Polsat Plus. Spoty ukazują płynne i harmonijne przejście ze starego w nowy logotyp każdej ze spółek – Plusa, Polsatu i Polsat Box. Specjalnie zaprojektowana indywidualna typografia, charakterystyczne elementy graficzne i kolory podkreślają spójność wszystkich marek z Grupą, przynależność do jednej rodziny, a to z kolei przekłada się na łatwiejsze kojarzenie ich przez klientów.

W tym etapie kampanii widzowie poznają także odpowiedź na pytanie, które pojawiło się w spotach teaserowch: „Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?”. Tym, kto rządzi jest każdy z nas – mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, odbiorca programów, filmów, seriali. Rządzi, bo wybiera to, co chce, co lubi i co jest mu potrzebne. Rządzi, bo ma to, co jest najlepsze. Rządzi, bo wybiera to, co mu najbardziej odpowiada i jest dla niego najlepsze. To klient rządzi, bo konfiguruje, wybiera, łączy, włącza, ustawia i decyduje. Wybiera swoje wszystko.

Za kreacje do medialnej kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), przy współpracy z agencją Saffron Brand Consultants. Autorem strategicznego, wspólnego dla wszystkich marek hasła „Wybierz swoje wszystko” jest agencja Brain.

Zakup mediów realizowany jest przez dom mediowy Dentsu Polska.

Kampania (spoty TV i online) wyreżyserowane zostały przez Marcina Filipka, jednego z najlepszych polskich reżyserów reklamy.

Realizowany przez Grupę Polsat Plus projekt harmonizacji i rebrandingu marek jest unikatowym oraz wyjątkowym projektem marketingowo-reklamowym w skali światowej.

Strategia

Intensywne prace strategiczne zostały rozpoczęte w maju 2018 roku. Tworząc nową strategię harmonizacji portfela marek, zaprosiliśmy do współpracy najlepsze agencje międzynarodowe i polskie.

Nad częścią strategiczną współpracowaliśmy z trzema spośród najlepszych firm na świecie:

  • Lippincott (agencja strategiczna, kreatywna pracująca m.in. dla takich marek jak: Google, Samsung, Comcast, Xfinity, AT&T, eBay, Starbucks, DuPont, Toys”R”Us),
  • Wolff Olins (agencja kreatywna i strategiczna, w portfelu której jest m.in. stworzenie marki Orange oraz mająca wybitny udział w tworzeniu identyfikacji takich marek jak: Virgin, Microsoft, Skype, Uber, Apple, Spotify, Tesco),
  • Straightline (agencja współuczestnicząca w tworzeniu marki T-Mobile, pracująca również m.in. dla Siemens, ABB, Xerox, Showtime, Comsat, Telecom Italia, TNT Networks).

W toku przeprowadzonych analiz strategicznych oraz szeroko zakrojonych badań marketingowych (przy współpracy z firmą badawczą IPSOS) wybrany został kierunek strategiczny zaproponowany przez Straightline.

Nowa strategia określa kierunki strategiczne i pozycjonowanie Grupy Polsat Plus, jak również wiodących marek wchodzących w skład portfela - Plus, Polsat i Polsat Box.

Nowa identyfikacja wizualna

Do współpracy przy tworzeniu nowych logotypów marek Plus, Polsat i Polsat Box zostały zaproszone agencje uczestniczące w opracowywaniu strategii oraz czołowe światowe agencje kreatywne takie jak: Saffron Brand Consultants czy Jones Knowles Ritchie, jak również polski butik kreatywny – Studio Otwarte.

Wybrana została koncepcja kreatywna firmy Saffron Brand Consultants, która m.in. niedawno zrealizowała projekty dla renomowanych marek jak Facebook czy YouTube.

Saffron Brand Consultants była odpowiedzialna za stworzenie nowych logotypów, spójnych sygnetów oraz tzw. „skóry”. Nowy system identyfikacji wizualnej wyznacza nowy kanon w historii tworzenia wyjątkowego języka komunikacji wizualnej, który będzie charakterystyczny dla poszczególnych marek Plus, Polsat, Polsat Box, jak również dla marki korporacyjnej, jaką jest Grupa Polsat Plus.

Wyrazisty i bardzo spójny na poziomie strategicznym i wizualnym system nowej identyfikacji umożliwi konsumentowi szybkie wrażeniowe skojarzenie, czym jest i co oferuje dana marka. Język ten również podkreśla fakt przynależności wszystkich marek do jednej grupy.

Podziękowanie

Chciałbym podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w realizację tego projektu, zarówno z naszej Grupy Polsat Plus, jak i firm zewnętrznych. Od niemal 3 lat wiele osób z Plusa, Polsatu i Cyfrowego Polsatu z wielką motywacją i profesjonalizmem pracuje, aby projekt o tak wielkiej skali wszedł w życie. I teraz to się dzieje – największy w Polsce projekt rebrandingowy rozpoczął się i jest to sukces przede wszystkim naszych fantastycznych pracowników. To im należą się słowa: dziękujemy i gratulujemy – projekt wystartował i jego realizacja przebiega dokładnie tak, jak sobie zaplanowaliśmy. Oczywiście nigdy nie mielibyśmy szansy na tak niezwykły projekt, gdyby nie jego pomysłodawca – Zygmunt Solorz, który przecież jak nikt inny wie, co znaczy marka Polsat, Cyfrowy Polsat czy wreszcie Plus. Raz jeszcze wszystkim dziękuję i działamy dalej” – podsumował Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtelu, operatora sieci Plus, Grupa Polsat Plus.

Źródło: Polsat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764