logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat Box Go z kampanią „Wielkie oglądanie”

  PR 05.10.2024, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

Startuje największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy. Polsat Box Go w ramach „Wielkiego Oglądania” zaprasza na filmy, seriale, sport na żywo i masę rozrywki, proponując przy tym 140 kanałów tv.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polsat-box-go-z-kampania-_wielkie-ogladanie_,405970,artykul.html

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wielkie Oglądanie”. 45-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach Polsatu i TVN oraz w sieci kin Helios. Nośniki outdoorowe zaplanowano w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej (citylighty), jak i niestandardy – siatki wielkoformatowe oraz plakaty afiszowe w ramach kampanii guerilla, obecne w przestrzeni miejskiej w stolicy.

W internecie kampania startuje na największych portalach i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej mocny display i działania richmediowe.

Wielkie Oglądanie – czyli co oferuje Polsat Box Go

Polsat Box Go to serwis streamingowy z bogatą biblioteką pełną różnorodnych treści i kanałów tv. Daje możliwość Wielkiego Oglądania – o każdej porze, w dowolnym miejscu, na wybranym urządzeniu. W ofercie:

  • Filmy: nowości prosto z kina, komercyjne hity i produkcje rozrywkowe. Obok nich unikatowy Klub Konesera – katalog znakomitych, nagradzanych tytułów, pełen kina festiwalowego, eksperymentalnego i autorskiego - obrazów kreowanych przez wybitnych reżyserów.
  • Sport na żywo: 20 popularnych kanałów sportowych, wydarzenia z Polski i ze świata – Liga Europy UEFA, Liga Konferencji UEFA, Liga Narodów UEFA, czołowe piłkarskie ligi europejskie, siatkówka, wielki tenis, koszykówka, UFC i wiele innych.
  • Seriale: polskie tytuły na wyłączność („Powrót do życia”, „Krew”, „Zdrada” i in.) i zagraniczne hity – od telenoweli po kultowe tytuły dostępne na kanałach telewizyjnych („Przyjaciele”, „Współczesna rodzina”, „Młody Sheldon” i in.).
  • Shownajwiększe polskie i zagraniczne programy rozrywkowe – „Love Island. Wyspa miłości”, „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, „Moja mama i twój tata”, „Siły Specjalne Polska”, „Z kamerą wśród Kardashianów” itp.
  • Newsy: największe kanały informacyjne na wyciągnięcie ręki, na wielu urządzeniach.
  • Kanały TV: dostęp do 140 kanałów tv, czyli telewizja bez długotrwałych zobowiązań.

To wszystko dostępne w trzech przystępnych cenowo pakietach tematycznych – Sport, Premium i Start, które można subskrybować osobno, w zależności od zainteresowań i potrzeb, prosto i elastycznie – bez długoterminowych zobowiązań.

Spot: www.youtube.com/watch?v=8-81o1Oof9I

Metryczka kampanii

  • Nazwa: Polsat Box Go. Wielkie oglądanie
  • Marka: Polsat Box Go
  • Media: TV, outdoor, sieć kin Helios, online, w tym social media
  • Kreacja: Cyfrowy Polsat
  • Produkcja spotu 45 sekund: Cyfrowy Polsat
  • Produkcja spotu 10 sekund do online: Cyfrowy Polsat / Grey Group Poland
  • Dom mediowy: iProspect i Mediaplus

Źródło: Cyfrowy Polsat S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiesiek Skiba gospodarzem 2. sezonu „Murator Remontuje”
Wystartował 2. sezon programu „Murator Remontuje”. Gospodarzem został Wiesiek Skiba, znany z takich programów jak „Dom Marzeń” w TVN, „Home staging – mieszkania do sprzedania” w Domo+ oraz „Pogotowie remontowe Wieśka” w Canal+.
Romance TV dostępny w pakiecie Fun&News w Canal+ online
Romance TV został włączony do pakietu Fun&News w ofercie serwisu streamingowego CANAL+ online. Oznacza to, że subskrybenci Canal+ online mogą teraz oglądać całą ofertę stacji na urządzeniach mobilnych i smart TV. Do końca roku widzowie zobaczą znakomite premiery na czele ze „Statkiem marzeń”, ekranizacjami powieści Rosamunde Pilcher, czy...
Słuchalność Radia PLUS najwyższa od pięciu lat
Radio PLUS zanotowało najwyższą słuchalność od pięciu lat. Udział w rynku tej sieci wzrósł o blisko 50 proc. i jest to jedna z najwyższych dynamik w zestawieniu wszystkich stacji radiowych.
Media Agory wsparły prace nad polskim modelem językowym
Gazeta.pl oraz “Wyborcza” nawiązały współpracę z Politechniką Wrocławską przy projekcie Polish Large Language Model (PLLuM). Udostępnienie określonych treści w ramach zawartych umów licencyjnych umożliwi odpowiedzialne stworzenie polskiego modelu językowego, który będzie bezpieczny oraz jakościowy dla końcowego odbiorcy. 
Dziennik Gazeta Prawna (DGP) po raz trzeci z rzędu zajął czwartą lokatę w prestiżowym rankingu Top Marka w kategorii „prasa”. Ranking ten jest kompleksowym badaniem mierzącym siłę oraz jakość przekazu medialnego najważniejszych brandów w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764