logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat Games startuje 15 października

  PR 23.10.2018, przeczytano 735 razy

W ramówce kanału dla graczy znajdą się m.in. transmisje z rozgrywek esportowych, programy publicystyczne z udziałem twórców gier, show z gwiazdami internetu oraz recenzje najnowszych tytułów i sprzętu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polsat-games-startuje-15-pazdziernika,379848,artykul.html

15 października br. oferta operatora największej polskiej platformy satelitarnej w Polsce, Cyfrowego Polsatu, powiększy się o kolejny kanał tematyczny – Polsat Games. Stworzona z myślą o graczach stacja będzie dostępna w Cyfrowym Polsacie od pakietu Mini HD, na pozycji 16. Nowy kanał będzie dostępny także w internecie.

Najnowsza propozycja Telewizji Polsat – Polsat Games – jest skierowana nie tylko do fanów gier komputerowych czy esportu, ale również do pasjonatów nowych technologii i animacji. Oprócz recenzji gier i sprzętu oraz talk-show z udziałem twórców gier, stacja będzie emitować także programy rozrywkowe z gwiazdami internetu (m.in. „Gry komputerowe show” prowadzone przez Generatora Frajdy). Co więcej, na kanale nie zabraknie anime (m.in. “Dragon Ball Super”) oraz programów skierowanych do młodszych widzów, które zaproponują naukę z wykorzystaniem gier.

Flagowymi produkcjami Polsat Games będą własne rozgrywki esportowe. W poniedziałki i wtorki stacja będzie transmitować projekt o nazwie Ultraliga – ligowe zmagania w League of Legends z pulą nagród o łącznej wartości 100 tysięcy złotych. Oprócz tego stacja wyemituje polską transmisję z Mistrzostw Świata w League of Legends, którą od 1 października można już oglądać w internecie.

Nowa stacja jest projektem 360°, więc programy będą dostępne w internecie nie tylko w IPLI, ale także na YouTube i Twitchu.

- Polsat Games to nie tylko telewizja – wyjaśnia dyrektor kanału Bartosz Pawlik. – Doskonale wiemy, że jako produkt skierowany dla graczy musimy być wszędzie tam, gdzie fani gier już przyzwyczaili się konsumować treści. Dlatego wszystkie nasze transmisje na żywo będzie można oglądać na Twitchu, a programy własne, po premierze w telewizji, wylądują w IPLI i na YouTube.

Polsat to pierwsza niezależna stacja telewizyjna w Polsce, wchodząca w skład grupy medialnej Cyfrowy Polsat. Obecnie jest jedną z największych, najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek medialnych w Polsce. Najmocniejszymi filarami stacji są: doskonała rozrywka, pasjonujące kino, rzetelna informacja oraz emocjonujący (e)sport. Portfolio kanałów tematycznych Telewizji Polsat, w którym widzowie znajdą ponad 20 różnorodnych propozycji, w tym kilkanaście w jakości HD, zaspokaja zróżnicowane gusta szerokiego kręgu odbiorców.

Źródło: Grupa Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska
Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków...
Biuro Reklamy TVP wspiera mały biznes
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej stworzyło specjalną ofertę „Wspieramy Mały Biznes” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta obejmuje emisję kompletnej, crossmediowej kampanii za 3999 zł netto, przy minimalnych formalnościach.
W nowej rzeczywistości szukamy najlepszych miejsc do prowadzenia dialogu. Do dzielenia się swoimi doświadczeniami i szukania rozwiązań na miarę nowych czasów. Takim miejscem jest LinkedIn. Dlatego startujemy z komunikacją od bp Polska na kanale LinkedIn. Po to, żeby mówić, jaką rolę chce i będzie odgrywać bp w nowym świecie, jak widzimy nasze zaangażowanie w...
Cykl „Historie sportowe” jest pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Newsweeka oraz obchodzącego wkrótce 100. urodziny Przeglądu Sportowego. Na Newsweek.pl pojawi się kilkadziesiąt reportaży przygotowanych przez dziennikarzy obydwu redakcji: o kulisach wielkich pojedynków, niedokończonych rywalizacjach, byłych i obecnych mistrzach czy życiu prywatnym...
Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+
W Polsce rośnie odsetek reklam z udziałem osób w wieku 50 lat i więcej. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP w 2020 roku osoby z pokolenia silver występowały w co piątej reklamie emitowanej w telewizji. Regularnie spada też odsetek reklam w których osoby starsze przedstawiane są w sposób stereotypowym kontekście babci, dziadka lub osoby chorej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764