logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni

  PR 12.08.2022, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polsat-i-plus-partnerami-tytularnymi-hali-w-gdyni,396899,artykul.html

„Cieszymy się, że możemy współpracować z Gdynią i Prezydentem Wojciechem Szczurkiem, który jest ojcem jej sukcesu. Gdynia to fantastyczne miasto. W najnowszym rankingu została uznana za miasto o najwyższym poziomie szczęścia mieszkańców. Jesteśmy pod niesamowitym wrażeniem tego, jak Gdynia rozwija się i jakim jest doskonałym miejscem zarówno do pracy, jak i życia. I to nas łączy – my też jako Grupa Polsat Plus zapewniamy usługi, które mają na co dzień ułatwiać życie, czynić je prostszym i przyjemniejszym, czyli po prostu szczęśliwszym.” – powiedział Zygmunt Solorz, założyciel i właściciel Grupy Polsat Plus.

Gdynia Arena jest jedną z wizytówek naszego miasta. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, iż to właśnie Grupa Polsat Plus, tak renomowany i bogaty w doświadczenie podmiot, będzie naszym partnerem w tym projekcie. Z Grupą Polsat Plus współpracowaliśmy w przeszłości przy wielu spektakularnych projektach i zawsze ta współpraca była na bardzo wysokim poziomie. Mecenat tytularny nad obiektem stanowi więc kolejny, owocny etap w naszych relacjach.” – mówi prezydent Gdyni Wojciech Szczurek – „Jestem przekonany, że nowa nazwa hali Polsat Plus Arena ­Gdynia bardzo szybko stanie się rozpoznawalną marką zarówno wśród mieszkańców Gdyni, ale także pozostałych osób, które będą chciały skorzystać z oferty imprez organizowanych w obiekcie.” – dodaje.

Umowa pomiędzy Gdynią i Grupą Polsat Plus zostanie zawarta na 4 lata. W ramach umowy w każdym roku Grupa Polsat Plus będzie mogła zorganizować wiele znaczących wydarzeń.

Całkowita wartość umowy za ten okres to 9 mln 840 tys. zł brutto.

„Polsat Plus Arena Gdynia jest halą wielofunkcyjną, w której można organizować zarówno imprezy sportowe, jak i koncerty, wystawy czy inne wydarzenia. Na pewno będziemy chcieli wykorzystać potencjał hali, mamy już kilka pomysłów, w tym między innymi dla młodych ludzi – chcielibyśmy, aby działo się w niej jak najwięcej. To jest piękny obiekt, umiejscowiony na terenach zielonych, w kompleksie sportowym. Rozrywka, sport, muzyka i dbanie o czyste powietrze – to wszystko jest spójne z tym, co robimy jako Grupa Polsat Plus i w Stowarzyszeniu Program Czysta Polska.” – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat. 

W hali obok imprez sportowych odbywa się rokrocznie około 100 wydarzeń, których organizatorzy zgodnie chwalą komfort wnętrz, znakomitą akustykę i wysokiej jakości system nagłośnieniowy.

Źródło: Polsat

Dodatkowe informacje:

Na arenie hali mieszczą się boiska turniejowe do koszykówki, piłki ręcznej i siatkówki. Arena hali jest wykorzystywana nie tylko na potrzeby zawodów sportowych, ale także innych imprez, takich jak koncerty, widowiska, wystawy i targi. W hali zastosowano wiele rozwiązań ograniczających zużycie energii. Obiekt i otaczający go teren są w całości dostępne dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764