logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat oraz TV4 dołączają do oferty Play Now i Play Now TV

  PR 05.10.2020, przeczytano 362 razy

Play rozszerza pakiet Podstawowy PLAY NOW i PLAY NOW TV o kolejne kanały. Od teraz, wszyscy użytkownicy telewizji Play mają dostęp do dwóch nowych kanałów – Polsat i TV4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polsat-oraz-tv4-dolaczaja-do-oferty-play-now-i-play-now-tv,388648,artykul.html

Dzięki zgodzie udzielonej P4 przez Telewizję Polsat od teraz, do tej oferty dołączają kolejne, kluczowe kanały – Polsat oraz TV4, które wzbogacą pakiet Podstawowy.

Polsat to pierwsza ogólnopolska prywatna stacja telewizyjna. Jej oferta programowa budowana jest głównie w oparciu o własne produkcje oraz bogaty wybór filmów fabularnych, seriali zagranicznych i programów rozrywkowych. Najpopularniejsze pozycje w ofercie to programy od lat cieszące się uznaniem widzów: „Taniec z Gwiazdami”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, seriale „Przyjaciółki” czy „Pierwsza Miłość”, a także reality show „Love Island. Wyspa Miłości”.

TV4 zaś oferuje pełen przegląd telewizyjnej rozrywki: przebojowe polskie i zagraniczne seriale, atrakcyjne programy rozrywkowe i popularnonaukowe, bogaty wybór filmów fabularnych, animacji dla dzieci oraz interesujących pozycji dokumentalnych. Stacja może pochwalić się m.in. najchętniej oglądanym programem popularnonaukowym w Polsce – „Galileo” oraz serialami „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny”, czy „Policjantki i Policjanci".

Warto zwrócić uwagę, że dodanie nowych programów nie wpływa na zwiększenie ceny pakietów. Klienci PLAY NOW i PLAY NOW TV mają możliwość korzystania z dwóch dodatkowych kanałów – Polsat oraz TV4 – w dotychczasowej, korzystnej cenie.

Źródło: PLAY

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764