logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat zaprezentował spot wizerunkowy na wiosnę

  PR 02.03.2020, przeczytano 976 razy
ilustracja

Motywem przewodnim jest „włączanie” emocji za pomocą kolorów, dzięki którym czarno-białe otoczenie nagle ożywa i nabiera barw. Monochromatyczna scenografia w odcieniach pomarańczu i czerwieni - barwach stacji, wpisuje się w światowe trendy. Inspiracją były projekty CJ Hendry i teledyski Billie Eilish, której twórczość uznawana jest za największe muzyczne wydarzenie 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polsat-zaprezentowal-spot-wizerunkowy-na-wiosne,385890,artykul.html

Spot odzwierciedla charakter Polsatu, który jest stacją różnorodną, ciepłą, emocjonalną, będącą blisko widza. W filmiku wykorzystano popularną piosenkę szwedzkiego duetu Marii Jane Smith i Victora Thella z gościnnym udziałem Swedish Jam Factory pt. „Forgive Me Friend”. Utwór na kanale You Tube obejrzało prawie 12 mln internautów.

W  spocie zaprezentowano nowości wiosennej ramówki: „The Four. Bitwa o sławę”,  „Tylko jeden”, „Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, seriale: nagrodzony Telekamerą Tele Tygodnia „Zawsze warto”, „Przyjaciółki”, „W rytmie serca, a także „Kabaret na żywo. Przystanek Radość”, „Nasz Nowy Dom”, „Wydarzenia” i sport.

  • Reżyseria: Makary Janowski
  • Zdjęcia: Michał Rytel-Przełomiec
  • Scenografia: Hanna Orzechowska, Gwidon Busiło
  • Producent: Agata Tadra
  • Kierownik produkcji: Daniel Domirski, Agata Adamczyk
  • Postprodukcja: Znane Studio, TimeTec

Źródło: Polsat

www.polsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764